Кіровоградці знайомились з новим Любком Дерешем

Опубліковано . в Культура

Кількість переглядів - 1055

Вчора, 30 червня, у Кіровограді відбулась творча зустріч з письменником Любком Дерешем під назвою «Подорож підвалом підсвідомості».

Замість юного письменника-генія, а саме таких відгуків у критиків заслужив свого часу автор за романи «Культ» і «Поклоніння ящірці», кіровоградська публіка зустрілась уже зі зрілим молодим чоловіком.

 Коли у 2012 світ побачив роман «Голова Якова» читачі, хто з сумом, а хто з радістю і подивом відзначив – Дереш-письменник змінився. Так само розділились і любителі літератури, що зібрались минулого вечора, у кафе «Таксі», де і проходила зустріч.

Хтось уважно слухав, хтось змучено йорзав на стільцях, дехто взагалі не витримав і покинув зал. Зібрались переважно любителі «старого» Дереша, про що свідчило хоча б те, що жодного запитання про останню книгу не пролунало, а для автографів «підставляли» переважно культовий «Культ» та трансцидентний «Намір».

Запитань, живого спілкування з автором було дуже мало. Чомусь творча зустріч перетворилась на монотонне читання, хай і цікавих оповідань, які увійдуть до нової збірки, що побачить світ восени. Прочитані твори – емоції пропущені через призму власного «Я» персонажа, суб’єктивні психобіографії.

Так слухачі занурились у свідомість авторських персонажів у будійській школі в Калмикії і спробувались пізнати суть натури Роберта Опенгеймера - батька атомної бомби.

Якщо попередні герої автора  - молодь і підлітки у пошуках себе, через музику, субкультуру, психотропні речовини, то тепер його персонаж намагається не тікати від себе, а зрозуміти, знайти шлях до гармонії і «дзен». Останнє у певній мірі базується і на досвіді самого Дереша, який вивчав практики самопізнання.

На жаль, місце проведення зустрічі було обране не надто вдало. Серед відгуків глядачів, які не стосувались літератури, у багатьох виникало питання «чому так смердить каналізацією?». Не рятували навіть відкриті двері. Невиправданим маркетинговим ходом було і безкоштовне пиво кожному власнику квитка. Можливо організатори вважали, що творчість автора у Кіровограді не зрозуміють без півлітра?

Марта Луцька

Фото з соцмережі Вконтакті, фото в слайдері Аргумент

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
0 # Валерій 07.07.2013, 14:24
Марино, критика об'єктивна і її варто сприймати з вдячністю. В залі реально смерділо вбиральнею і наш журналіст спроможний відрізнити цей запах, скажімо, від кави. Другий закид - пиво. Все. Стосовно самого заходу до організаторів жодних притензій. Перечитайте уважніше матеріал. До того ж ми розмістили інтерв'ю з Дерешем і матеріал про весь іест - сплошний позитив. Тому я не бачу в чому проблема. З іншого боку, нашому порталу організатори відмовили у запрошенні на захід, мотивуючи це тим, що запрошення лише для друкованих ЗМІ. Ми сходили за власні гроші бо це Дереш...
Цитата
 
 
0 # Марина 07.07.2013, 13:42
Ну, здрасті! приїхали... А тоді як, писати неправду, коли вже так??? Я тільки ЗА!!! критику, коли вона реально справедлива)
Валерію, дорогенький, я вважаю, що треба РОБИТИ! І зовсім не для того, щоб потім писалося про це чи то добре чи то погано.
Цитата
 
 
0 # леся 07.07.2013, 14:37
Цитую Марина:
І зовсім не для того, щоб потім писалося про це чи то добре чи то погано.

ну якщо це і справді так, то чого ви тут розписалися так, якщо ви робите не для того щоб писали.))) :-)
Цитата
 
 
0 # жорж 07.07.2013, 09:38
от що за радянщина - вважати, що про захід або добре або нічого. прям як наша влада - вони теж хочуть або добре або нічого щоб про них писали. Це НОРМАЛЬНО! Писати як про одне так і про інше. І ніхто на таке не ображається, що за дитсадок. Люди, ви є вже не в совку виросли! Не може бути просто одобрямс і всьо. окрім того, на цьому ж сайті ще кілька статтей про цей захід. і там вже все сюсі-пусі.
Цитата
 
 
0 # Валерій 07.07.2013, 09:25
Очевидно ви вважаєте, що для позитивних відгуків достатньо лише дупу від дивана відірвати... Насмішили, дякую)))
Цитата
 
 
-1 # Марина 07.07.2013, 00:37
А авторка статті, на мою думку, якщо й була присутня на зустрічі з письменником, то мабуть так негативно відізвалася, бо не знала де ж той квиток обміняти на те трикляте пивко. Вже вибачте, але ж так воно Вас заділо! І про підписи на книгах (точніше про самі книги) якось теж Ви, Шановна авторко статті не зовсім чесно та й про запитання також... А про права на фото взагалі смішно й казати! Такі ж кореспонденти шикарні а свого фото й нема як зробити... шкода, шановні, шкода!
Цитата
 
 
-1 # Марина 07.07.2013, 00:36
Не втримаюсь і я від коментування статті: як на гівно (вибачаюсь) позліталися мушки і я разом з ними.
Цікавить питання: чи Шановна авторка взагалі була присутня на вечорі??? чи вона просто скористалася тими "відгуками глядачів"??? А ще, якщо вже мова йде про глядачів - то чому мене ніхто не запитував? я теж була серед них. Чи там були якісь особливі глядачі з супернюхами і попками, що не ветримують стільців і йдуть?)) Проблема цього міста у людях, що тут живуть - щоб не сталося - усе кепсько і той, хто підірве одне місце, аби зробити бодай щось - нарвется на негатив.
Шановні організатори! З повагою звертаюся до вас! не звертайте уваги на такі статті і будьте критиками у своїх головах, я впевнена там є достатньо розуму, аби самостійно поставити собі плюсики і виправляти мінуси (якщо такі присутні) наступного ще більш вдалішого разу.
Цитата
 
 
+1 # Анонім Кирило 03.07.2013, 10:06
Цитую Оег21:
Сморід з каналазації - не до організаторів.

А до кого???? Організатори визначають умови проведення заходу, якщо вони організатори. Сидіти і нюхати лайно за 40 гривень. Дякую. Ходіть самі на свої круті заходи))))


Раніше в цьому місці проведення такого не було. Ми були там за день до того - все було нормально. Не з вини організаторів щось десь прорвало. Якби ця проблема була завжди - місце було б обрано інше.
Ми вибачаємось перед присутніми за такі "косяки", наступного разу такі проблеми будемо вирішувати.

Цитую тоня:
зацікавилась темою і спробувала знайти організаторів на афіші. не знайшла. люди добрі, так хто ж ті таємничі організатори? це ті, що і битву поетів організовують?


На афіші інформація є.
Цитата
 
 
+2 # тоня 03.07.2013, 09:08
зацікавилась темою і спробувала знайти організаторів на афіші. не знайшла. люди добрі, так хто ж ті таємничі організатори? це ті, що і битву поетів організовують?
Цитата
 
 
+2 # Оег21 03.07.2013, 08:48
Сморід з каналазації - не до організаторів.

А до кого???? Організатори визначають умови проведення заходу, якщо вони організатори. Сидіти і нюхати лайно за 40 гривень. Дякую. Ходіть самі на свої круті заходи))))
Цитата
 
 
0 # Анонім Кирило 02.07.2013, 22:39
Валерію, справді, не в образу, але кожна стаття з наших заходів містить грубі помилки у смисловому плані. Банально - не ті прізвища. Тому ми не вважаємо це належним висвітленням.
Сморід з каналазації - не до організаторів.
Напади на на кшталт "організатори вважали, що творчість автора у Кіровограді не зрозуміють без півлітра?" - теж не до організаторів. Це умови місця проведення, і єдиним "косяком" організаторів був малюнок бокалу на білеті (напої, нагадую, пропонувалися на вибір: чай, кава, сік, пиво, що було чітко і неоднаразово зазначено).
Організація відбувається завжди належним чином. Ми з великою шаною і повагою ставимось до журналістів і наших глядачів, хоча деякі з них цього і не заслуговують, зважаючи на їх ставлення до нас.
І ще вашим журналістам треба меньше фантазувати, а більше питати те, чого вони не знають. Без дурні, кажу як є.
І, до речі, про наші заходи пишуть "Перевесло", "Акула", "Тусовка", "0522", "Утренний Город" та інші.
Цитата
 
 
+3 # Валерій 02.07.2013, 14:55
Цитую Анонім Кирило:
Без півлітра неможливо переварити некомпетентність журналістів "Гречки". ...По-друге не пишіть із голови. ...
Ця стаття, окрім останнього речення, ще більш-меньш сносна, але є на вашому порталі і повний жах!


Дуже дякую, Кирило. Нам саме конструктивної критики бракувало. Тепер будемо до вас звертатися;) А як закінчите вчитися в інституті, запрошуємо почитати нам розширені лекції. Будемо з нетерпінням чекати.

Найцікавіше те, що окрім "Гречки" про ваші заходи ніхто не пише.. Цікаво чому?..

А для того, щоб матеріали були приємніші для організаторів, організовуйте їх належним чином;)
Цитата
 
 
+1 # Анонім Кирило 02.07.2013, 12:24
Без півлітра неможливо переварити некомпетентніст ь журналістів "Гречки". Вичитуйте свої статті уважніше, адже Ви творите інформаційний простір нашого міста, формуєте його обличчя, враження про яке складається як про орфографічну та пунктуаційну яму. Але це ще можна пробачити, зважаючи на масив інформації і ритм його появи.Це по-перше.
По-друге не пишіть із голови. Або перевіряйте джерела, або якщо, раптом, про щось не впевнені - питайте в організаторів. Ми не кусаємось.
Ця стаття, окрім останнього речення, ще більш-меньш сносна, але є на вашому порталі і повний жах!
Цитата
 
 
+3 # тоня 01.07.2013, 16:13
згодна з усим, організаторів таки би варто зазначити. там же, я як розумію, фестиваль був. і анонс про цей фестиваль тут на Гречці є. А от джерело фото там вкінці зазначене. Про запах згодна з автором статті - була в кафе пару разів, симпатично. але є дихати - нічим. таке враження що там не дотримуються закону і курять в приміщенні, а системи провітрювання хорошої - немає
Цитата
 
 
+3 # Вікторія 01.07.2013, 13:45
Шановна пані, яка є автором статті, мені дуже шкода про Вашу малу обізнаність всього цього дійства. По-перше, звертаюсь до Вас як один із організаторів даної зустрічі, чому не вказано ні в рамкох якого проекту проходила зустріч, ні хто взагалі організовував. По-друге, звертаюсь до Вас як автор фото, яке не є підписаним, як мінімум можна було зазначити джерело, де взяли фото. По-третє, звертаюсь до Вас як глядач цієї зустрічі, про напій було вже багато сказано і якби Ви уважніше слідкували за новинами, то знали б, що одни безкоштовний напій - це не обов'язково пиво, а любий напій (тому що існують ще сік, чай, кава і т.п.).
Тому вважаю, що стаття є не досить інформативною, точною та її якість висвітлює в негарному світлі і сам портал загалом.
(В можливі дискусії вступати не буду, зробила власні зауваження,а не намагалась когось спровокувати)
Цитата
 
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити