Свобода слова по-кіровоградськи або Наших б’ють?

Опубліковано . в Політика

Кількість переглядів - 739

Кіровоград. Молодіжний журнал "Гречка" www.gre4ka.com.ua  Свобода слова по-кіровоградськи або Наших б’ють?Сьогодні, 14 вересня о 10.00 в Кіровограді пікетуватимуть громадську приймальню об’єднаної опозиції(вул. Дворцова, 23). Організатор заходу - Андрій Богданович, кандидат у народні депутати по 99-му виборчому округу, ведучий Кіровоградського обласного телебачення.

За словами організатора, приводом для пікету стало те, що лідер об’єднаної опозиції Валерій Кальченко нібито чинить тиск на кіровоградські ЗМІ, зокрема – тижневик «21-й канал» та КОДТРК.

Журналісти «Гречки» запитали у Андрія Ростиславовича в чому полягає сам тиск:

«В позовах на «21-й канал» самого Валерія Михайловича і безпосередньо в запитах народного депутата  до КОДТРК і до держтелерадіо стосовно висвітлення тої  чи іншої події. Він звинувачує обласне телебачення у висвітленні діяльності лише провладних кандидатів.  А сам не ходить на ефіри програми «МИ» і мігби збільшити власну присутність в ефірі програми «Спецрепортаж». Тут все просто – заплати і маєш  ефір.

Людина не розуміє як будується інформаційна політика і надсилає постійні запити: чому в новинних програмах більше одних людей, а менше - інших. Проблема в чому? В тому, що у опозиції немає інформаційних приводів, а прес-конференцій більше ніж подій».

Головний редактор ТОВ ТРВК "Новий день" Євген  Шепітько переконаний, що судові позови проти їх видання – це тиск на ЗМІ:

«Якщо це не тиск, то що таке тиск? Відкрутити голову і викинути як в Гонгадзе? А може використовувати кожну дурничку щоб позиватися? На сьогодні проти нас вже два позови. Якби ми щось погане про них писали, чіплялись до того Кальченка, чи Батьківщини… Але коли починається ця казуїстика щодо якоїсь опублікованої статті в якій щось там не зазначили?!»

Народний депутат України Валерій Кальченко розповідає: «Я зрозумів, що як привід знайшли дві речі, перша – це публікація в газеті «21-й канал» і друге – мої депутатські звернення до Мурованого і його київського керівника.

Що стосується газети, то я жодного стосунку до цього не маю. У нас працюють юристи і вони підпорядковані центральному виборчому штабу. А я нічого на «21-й канал» не подавав і не збирався подавати, тому не зрозуміло чому мене взагалі туди приписують.

Що стосується обласного телебачення, то дійсно, я підписав два депутатських звернення, не запити, а звернення. В яких написав про те, що коли дивишся програму «День за днем», яка фінансується за бюджетні кошти, в ній весь час показують кандидатів у депутати від «Партії регіонів». І попросив їх надати мені моніторинг за серпень місяць: кого з кандидатів і скільки разів чи хвилин показували в цій телепередачі. От і все. Жодних звинувачень і тиску там немає. Мене не цікавлять ті передачі, де за гроші показують кандидатів. Мова йде про інформаційну програму, яка фінансується з державного бюджету і де показують тільки кандидатів у народні депутати від Партії регіонів».

Нагадаємо, 7 вересня за результатами розгляду позову політичної партії Всеукраїнське об’єднання «Батьківщина» до редакції газети «21-й канал» про те, що у статті «Кіровоградці голосуватимуть за представника команди Ларіна» під рубрикою «Соціологія» оприлюднено соцдослідження з порушеннями діючого законодавства.

Суд встановив, що порушено ч.2 ст. 67 Закону України « Про вибори депутатів Верховної Ради України». У статті відсутні відомості щодо замовника опитування та не наведено точної назви організації, що проводила це так  зване дослідження громадської думки.

Тим часом Партія регіонів за рівнем присутності у місцевих ЗМІ тотально випереджає всі інші політичні сили України. Про це свідчать результати моніторингу проведеного комітетом «Рівність можливостей», які оприлюднив голова комітету Олександр Чекмишев, повідомляє портал Тиждень.ua.

За його словами, після аналізу 230 регіональних ЗМІ, зокрема телеканалів, друкованих та Інтернет-видань з усіх областей України, ПР найширше висвітлюється у ЗМІ повсюди, окрім Іван-Франківської області, де «регіоналів» випередила об’єднана опозиція.

«Показовим є результат моніторингу на Донеччині, де обсяг висвітлення діяльності ПР переважає обсяг інформації про об’єднану опозицію більше ніж у 100 разів», - повідомляє Тиждень.ua.

14 вересня по завершенню пікетування журналісти, а це за попередніми даними представники тижневиків «21-й канал», «Україна- центр», «Новини Кіровоградщини» та КОДТРК, мають намір підписати звернення до Валерія Кальченка і передати представникам об’єднаної опозиції.

Олег Волков

Сподобалася стаття?
Поділитися:
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити