У Вільшанці активісти не дали райраді висловити недовіру голові РДА (ФОТО)

Опубліковано . в Політика

Кількість переглядів - 4172

У п’ятницю, 10 червня, учасники АТО, активісти місцевого волонтерського та патріотичних рухів, представники районної організації ветеранів України не дозволили депутатам Вільшанської районної ради висловити недовіру голові райдержадміністрації Олександру Маличенку.

Активісти заблокували трибуну з вимогою скандальне питання з порядку денного зняти.

Депутати вже втретє за два останні місяці намагалися проголосувати проти очільника РДА. Дві попередні спроби були марними. Досі залишається загадкою, хто автор скандального пункту порядку денного, адже жодна з депутатських комісій лоскітливе питання не розглядала.

Проти Маличенка згуртувалися депутати більшості в раді – Народної партії, Опоблоку, «Нашого краю» та «Батьківщини». Меншість – фракція БПП «Солідарність», донедавна підтримувала голову держадміністрації, однак після останнього візиту на Вільшанщину першого заступника Кіровоградської облдержадміністрації Сергія Коваленка, який нібито запропонував Маличенку добровільно написати заяву на звільнення, частина порошенківців позицію змінила.

Незважаючи на вимогу активістів, голова ради Михайло Лець певний час намагався домовитися з протестувальниками. Але ті були категоричними. Навіть прохання самого Маличенка продовжити сесію ті проігнорували.

Лецю не залишилося нічого іншого як спочатку оголосити про закриття сесії, а потім про перерву на невизначений термін.

Однак атовці, волонтери та ветерани позицій не здали й залишилися чергувати під кабінетом голови райради, аби депутатам не вдалося таємно від людей зібратися на засідання.

Перемовини з протестувальниками ні до чого не призводять. Вони категоричні – сесія продовжить роботу виключно після того, як питання про недовіру голові РДА буде знято з порядку денного. Якщо ж народні обранці до громади не прислухаються, оголосили атовці, в районі розпочнеться люстрація через сміттєві баки.

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
-3 # Сало 01.07.2016, 09:58
Маличенко втримався! Учетверте!Місце вій мафії дали гарну пощочину. Не помогли ні беркут який леця охраняв від бабусь, ні тітушки яких нагнали з Голованівська.
Цитата
 
 
+12 # Вадим Опря 21.06.2016, 21:52
Про статтю на першій електронній про яку каже "Гарбуз" - ну чиста заказуха. Газета Бєрьозкіна, з яким "тісно" працює Михайлов, представник Берьозкіна в районі, заступник леця (лець - це фамілія, просто не можу писати його з великої букви).

І чого вона появилась саме тепер, хотя Маличенко вже 1,5 років на посаді.

Совпадениє? не думаю.

Витягів з реєстру кстаті нема. Не треба брехати. Дивіться самі. Є тільки 0,46 га на Олексюк Надію. Хто така - не знаю.

А про витрати - так всі знають шо папа не бідний, допомагає молодому сину стати на ноги, заробити авторитет.
Цитата
 
 
+18 # Тоталізатор 21.06.2016, 00:05
А тут весело й досі, мабуть треба лотерею влаштувати , чи втримається Маличенко на посаді.
Цитата
 
 
-23 # Гарбуз 20.06.2016, 23:08
А ось по запиту в гуглі САША-КАШЕВАР
Теж перша стаття за 2012 рік, розказує як саме “забагатів” кумир та еталон порядності на свою першу іномарку. Коротко, майстер-клас як наскирдувати гроші на першу іномарку. Влаштовуємося дрібним чиновником в місто Кіровоград, трошки махлюємо з дозволами на МАФи. Потім регулярно там буваємо та отримуємо неправомірні вигоди. Підприємці скаргу не дають бо самі не зовсім прозоро отримали дозвіл. Але були й такі кому урвався терпець з поборами. Ось так ми влаштували війну в районі за таке от собі “приобретение”. Нам кіровоград винен взагалі доплачувати як влаштовує сюди таких людей.
Цитата
 
 
-23 # Гарбуз 20.06.2016, 22:54
Цікавіше стає розвінчання “молодого та енергійного” Маличенка, а про нього вже пишуть статті. Та саме про земельку й буквально 16 червня, свіжачок. Даємо запит в гуглі - нова земля голови РДА
Сама перша стаття про Маличенка. Прямо з копіями витягу з реестрів. А ви кажете, що багатів не на цій посаді. Отака слава Вільшанці, по всій україні коли сторонні люди в районі заправляють.
Треба свого ставити, хоч буде відомо зразу , що то за один.
Цитата
 
 
-18 # Фарм 20.06.2016, 12:17
[quote name="Neteli"]Т ак там против местных и выступили. Коментарии почитайте, все местные с криминальным прошлым, они то и Ольшанку расдеребанили. Поэтому чужаку и поверили, я так понимаю. quote]
Є питання, чому нашу землю біля села віддали Агромаксу? Віддав конкретно своїм підписом Маличенко. стоїть скандал, що одночасно в сільских радах по документам підписаним одним списком віддали агромаксу. Я на ту землю мав інтерес й в інших місцях люди місцеві хотіли. Я справлявся з того. Усюди одна матня. Що там не поділив маличенко з райрадою незнаю, але земельку віідав чужим. Ото вам варяги й парашутисти. Ось з того й три іномарки та пансіон по району. Скажу більше, що агромакс по області підбирає по кусочку землі, в тому році це почалося пошукайте в гуглі по запиту “агромакс дерибан”. Є підозра, що таким чином підкуповують місцеву владу з адміністрації та й отримують землі. схоже на правду, а кому пішли землі АТОвців. Бо й там є участь в тих земельних аферах Маличенка.
Цитата
 
 
+32 # Вадим Опря 20.06.2016, 08:03
Vladovi
"При таких статках можна не працювати на городі, чи не можна?"

Шо, крім города агрументів більше нема??? Нема чим крити?

Бідний-нещасний, на городі він працює, їсти не має шо.

НАСМІШИВ

ЧЕСНО

ДЯКУЮ


А про реєстри - ти сам пробував в них шось найти?

Там не те шо непросто а дуже непросто. Так шо не нада ля-ля...


І при яких "таких статках"? Таки має статки? Прокол вийшов, Vladovi
Цитата
 
 
-31 # Vladovi 20.06.2016, 01:01
[quote name="Вадим Опря
Багатство можна добре ховати на рахунках родичів, в квартирах в других містах і т. д. Не думаю шо продаж комунального майна задешево нічого не приніс лецю. І нахера лецю зарплата в 12 тис в місяць
При таких статках можна не працювати на городі, чи не можна? От нахрена тоді людина має свій город, гроші закопує мабуть? Шифрується, їде начеб працювати, а сам загоря! Дія повної конспірації. Ну а Маличенко ж звісно не їде на город працювати, бо він чесній, тому й закопувати йому нічого 
В україні з цього року несподівано відкрили реєстри власності. І відтепер кожне ваше слово можна перевірити через інтернет. Просто имя та прізвище у вуаля, все , що має людина ви взнаєте за хвилину. Насправді, басні про зарплату, великі та сховані грощі то не з добра. Кидаючий бруд, має нечисті руки
Цитата
 
 
+34 # Вадим Опря 19.06.2016, 21:05
Vladovi
"То скажiть, що хтось забагатiв конкретно! Хто з згаданих?"

Багатство можна добре ховати на рахунках родичів, в квартирах в других містах і т. д.

Не думаю шо продаж комунального майна задешево нічого не приніс лецю.

Продати без аукціону всю редакцію і гаражі небідним "придворним" людям і карманному редактору Лучанінову - не вірю шо в карман не капнуло і ніхто не повірить.

А знаєте куди всі офіціальні бабки від продажі редакції пішли??? На заміну криші самої редакції (при цьому знов помивши бабки)!!!

Це як ви продали машину і за одержані бабки її потім новому хазяїну відремонтірувал и. Круто, а? Великий комбінатор отдихає.

І нахера лецю зарплата в 12 тис в місяць? Шо він робить на ці гроші. Відповідь та сама - НІ ХЕРА!

Другі не мають за шо дров і дітям хліба купити, кругом бабло требують - лікарня, школа, садік, а цей жирує за чужий счот.
Цитата
 
 
-24 # Vladovi 19.06.2016, 21:00
Цитую Вільшанка:
Не під час перебування на посаді забагатів, на відміну від нижчезгадуваних осіб

Ще трохи додам своєї правди до вашої, а хто з нижчезгадуваних крім Маличенка живе невідповідно статкам? Ви пишете загальні фрази про якусь боротьбу світла з добром, але конкретно хочеться. Ваші пояснення про “розбагатів” ми вже роздивилися, а тепер по іншим розкажіть. А саме, ви звинувачуете якихось “нижчезгадувани х осіб” в злочинах, то поясніть зв*язок в вашому коменті. Хто ті хто краде? Або ознаки вкраденого. Не словами про те що район розвалився, адже коли в одному місці зникає то в іншому з*являється. Ви знайшли в собі сили виправдати одного конкретного. То найдіть сили й вивести на чисту воду злочинців. Будь ласка не обтяжуйте себе перерахунком осіб які вам просто не подобаються, або там в динтинстві дали підсрачника. Вкажіть факти вашої правди, будь ласка.
Цитата
 
 
-19 # Vladovi 19.06.2016, 20:54
Цитую Вільшанка:
Три автомобіля у нього та живе у готелі, так він з першого дня їздить на тих автомобілях і живе у тому готелі. Не під час перебування на посаді забагатів, на відміну від нижчезгадуваних осіб

Тобто ви на весь інтернет кажете, що в україні чесна та порядна людина, чиновник на свою платню може дозволити проживання в готелі, утримувати автопарк. Тоді скажіть про яку суму витрат може йти мова? Ви певні, що Маличенко пройде перевірку Антикорупційним бюро? БО там якраз перевірка базується на відповідності витрат до платні. На перший погляд лише витрати складають близько 15000 грн. Ну то й поясніть нам звідки ті кошти? Мабуть багата тітка дає гроші держслужбовцю на те щоб він ніс людям добро в районі…. Станьте на захист його й розкажіть нам звідки?? А звідки ви то самі знаєте??? А як не знаєте то чого варті ваші слова - нуль. То як пройде перевірку на корупцію ваш любий??
Цитата
 
 
+20 # патріот Вільшанщини 19.06.2016, 17:09
Сподіваємося, що терпіння в нього вистачить, щоб не написати заяву, він по ходу не з тих хто так просто здається. Людей він дуже поважає. Приймає всіх підряд і в любе врємя.Він ще дасть жару думаю Лецю. Хоча, написання заяв разом голови Рда і голови ради може бути комусь вигідним. Можна проаналізувати кому.
Цитата
 
 
-2 # za_mir 19.06.2016, 13:18
Маличенко будет козлом, если согласится написать заявление на увольнение. Даже вместе с главой совета. Тогда он сольет всех, кто не побоялся его защитить. Но у нас-то все бывает, даже самые "честные" иногда прокалываются.
Цитата
 
 
+15 # патріот Вільшанщини 18.06.2016, 22:17
Sax це по ходу включилися до обговорення друзі Я.Бублика та Бпп. Дійсно тривалий конфлікт користі не принесе. Він повинен вирішитися в якусь сторону. Щодо депутатів, то не можна сказати, що в Маличенка не має підтримки в депутатах, там десь приблизно 50на50, в Леця його чисто надійних 3-4 депутати, інші 6-7 Михайлова, Маличенка підтримують 11-13, але тут вирішальними є бппшники, якщо половина із них не підтримає голову Рда, то в Леця є шанси набрати 14 голосів, але не більше, тобто шанси рівні. І по слухам Маличенко не тримається за посаду, готовий кажуть написати заяву, але тільки разом з Лецьом, але той вряд чи напише. Чекаємо продовження. Лець іде до кінця, не вернеться. Хоча область також Лецю дали добро, але по ходу тільки на половину, якщо не получиться Маличенка, тоді включаються проти Леця по ходу, є така інформація, вроді Мільто проговорився десь кажуть, тоже ще кадр. Старість проти молодості, досвід 20 століття проти досвіду 21 століття,а перемогти повинен здоровий глузд.
Цитата
 
 
+30 # Вадим Опря 18.06.2016, 19:57
Та ладно тобі, SAX, З якої такої "СО СТОРОНЫ"? Чо ти шифруєшся, на руський перейшов. Всі і так тебе тут знають.
Цитата
 
 
-15 # Vladovi 18.06.2016, 19:27
Цитую Вільшанка:
Три автомобіля у нього та живе у готелі, так він з першого дня їздить на тих автомобілях і живе у тому готелі. Не під час перебування на посаді забагатів, на відміну від нижчезгадуваних осіб.

То скажiть, що хтось забагатiв конкретно! Хто з згаданих? що з*явилося на посадi у голови ради? справа в тiм, що воно ж все на виду, коли ви кажете, що район розграбовано саме за головування конкретної особи то скажіть, що україна процвіта, а у вас голова поганий! по всій країні занепад, а вам невістка всралася. адже очевидно , що ви скидаєте провину за своє зубожіння на конкретну особу. А процвітання буде з іншою. Ви можете вправно маніпулювати словами, але ділом це не завершиться, або ви сліпий , або провокатор.
Цитата
 
 
+29 # Neteli 18.06.2016, 19:07
Так там против местных и выступили. Коментарии почитайте, все местные с криминальным прошлым, они то и Ольшанку расдеребанили. Поэтому чужаку и поверили, я так понимаю.
А то, что люди молодцы, то предлагаю на следующее заседание рады приехать в Ольшанку и показать солидарность. А иначе то никак, господа. В ж"пе будем продолжать все сидеть. Вам не воняет?
Цитата
 
 
-53 # SAX 18.06.2016, 18:18
МЕСТЕЧКОВЫЕ РАЗБОРКИ!
Причина в том, что один человек чужой и не имеет поддержки депутатского корпуса. У него ничего не выйдет. сколько б за него не писалось постов поддержки. Собстенно он яблоко раздора. На его месте ДОЛЖЕН БЫТЬ МЕСТНЫЙ с поддержкой в совете. Иначе война в районе не даст пользы никому. всегда есть местные группы силы, кланы. если врайоне все плохо то одна личность не улучшит ничего!!! и поддержка десятка "общины" не дает ему ничего. если вы на выборах за гречку выбираете депутатов то жрите теперь и хвалите. Рецепт, УБРАТЬ Маличенка, переголосовать главу совета, а в идеале перевыборы совета целиком "честнi". Продолжение противостояния не даст ничего. Вот такая картинка СО СТОРОНЫ.
Цитата
 
 
+23 # Styx 18.06.2016, 16:02
Хто дивився відео засідання сесії то бачив, що Маличенко просив протестуючих розблокувати трибуну та розглянути недовіру і перейти до вирішення важливих питань. Тільки Лець замість вирішення питань переніс засідання сесії тим самим показав свою байдужість до людей і їх проблем. Цікаво спитати вільшанців кому і коли допоміг Лець, що він зробив доброго для району. Можливо залучив інвестиції – ні, придбав для шкіл чи лікарні обладнання – ні, допоміг молодим лікарям закріпитися в районі – ні. Подивіться на сайті райради проекти рішень, більшість питань розробляється та виконується райдержадмініст рацією та лікарнею. А що ж райрада, які питання вона виносить на сесію? А ось які «Про фінансовий стан та підтримку Комунального підприємства районної ради», де виділяє собі 100 тисяч гривень.
Цитата
 
 
+22 # Styx 18.06.2016, 15:57
Підтримую патріотів, які прийшли висловити свою позицію. Давно пора взяти контроль над роботою районної ради, бо це не робота а імітація. Три засідання мусолити питання недовіри голові РДА Маличенку замість того щоб вирішувати важливі для району питання. «Пан» Лець з своєю командою робить все аби «угробити» і добити район. Невже питання недовіри важливіше харчування дітей чи роботи райлікарні, думаю ні. Але Лецю головне проштовхнути питання недовіри і зняти Маличенка. А те, що люди вийшли на захист голови РДА показує кому люди більше довіряють і хто дбає про їхні проблеми. Навряд чи коли б висувалася недовіра Лецю за нього заступилися АТОвці та волонтери, чи хтось з простих людей.
Цитата
 
 
+30 # Медсестра М... 18.06.2016, 15:33
Цитую doctor:
Грьобані парашутисти. !

Це не парашютісти роворовали район а наші. і в больниці живуть пару врачів бо все воруються. даже на день медіка Лець подарив по полтищи самим обіженим Курінній і Нездвецькій. А ми всі ні прічем. Больниця поддержує пікет ми і самі тоже прийшлиби якби нам розрішили. Давно пора в Ольшанкі міняти власть. Дайте работать молодежі
Цитата
 
 
+27 # Вільшанка 18.06.2016, 14:48
Шановний doctor. Дійсно протестувальник и дійсно не дають красти (а вірніше намагаються це зроботи) проте не Маличенку а Лецю!!! А те що всі до нього, як ви кажете, біжать, говорить лише про ступінь довіри до нього жителів району. Три автомобіля у нього та живе у готелі, так він з першого дня їздить на тих автомобілях і живе у тому готелі. Не під час перебування на посаді забагатів, на відміну від нижчезгадуваних осіб. І про застереження Леця щодо поширень у соцмережах відео сесії- правда...
Цитата
 
 
+30 # Вадим Опря 18.06.2016, 10:54
Ні хера це не імітаці протесту, як тут в коментах хочуть навязати. Ви підіть з людьми поговоріть.

Районна рада разом з лецем ні хера не робить і другим не дає. Гнати його треба поганою мітлою.

А про те шо лець визиває до себе тих хто постить у себе в соц. мережах відео про сесію - чиста правда. Це ж нада лецю так опуститися. На пенсію давно пора.
Цитата
 
 
-25 # doctor 18.06.2016, 00:15
З приводу варягів – це в точку. Грьобані парашутисти. Як завжди – прислали варяга «з новим баченням», який обіцяє нас вивести на новий рівень. Всі до нього біжать, розказують про свої біди і що треба зробити, а потім виявляється – всіх чув, знайшов де вкрасти і тягне потихеньку, ховаючись за патріотичні лозунги. На «першій електронній» є інформація за 16.06.2016 року.
Маличенко критикує всіх і вся в районі. В одного щось в минулому, той не платить податки, лікарі багато отримують зарплатні. А сам їде на лексусі, мазді та рено одночасно. Та тільки на утримання цих автомобілів треба річна заробітна плата держслужбовця. А їздити з Кіровограда чи жити в готелі – треба ще одна річна зарплата. Якщо придивитись, відразу стає видно хто у нас «князьки» і дбає про свої прибутки, а де наш народ.
А блокувальники кажуть: «не дають працювати». Та, скажіть, що красти не дають!
Цитата
 
 
-29 # Jans 17.06.2016, 14:39
Яка блокада, не перекручуйте. Мова про імітацію протеста, наприклад виступаюча медсестра з "хворими ногами". смішно слухати протест мед працівника коли вона протестує проти виділення коштів саме лікарні одним з питань порядку денного) По друге, "в парку чекали громадяни" - кого чекали? чому не зайшли? може вони там просто відпочивали? адже протест це - прийшли в засідання й сказали ВІДКРИТО В ОБЛИЧЧЯ. що це за правдолюби такі, що ховаються за анонімами та в парку? Ось в цьому і весь ваш протест та еталон гідності!!! по третє, а хто ту раду вибирав? а хто в парламенті взагалі являє "патріотичні сили", крім поодиноких особистостей? як по вашому для визначення патріот достатньо кричати - ганьба, слава україні, а працювати хто буде і у кожного свій фронт і в цьому патріотизм. сумлінно працювати це перша ознака патріотизму, бо за тим стоїть добробут людини а в цілому країни. Патріотизм включає в собі до десятка складових визначень, і між іншим культурність теж є складовою патріотизма.
Цитата
 
 
+87 # Злісний Троль 17.06.2016, 09:59
Цитую Jans:

Розпускати буде громада. А якщо ви Jans проти, то назвіть своє ім'я.
Цитата
 
 
+35 # Злісний Троль 16.06.2016, 22:18
Цитую Vladovi:

По-перше, жоден бюджетник в блокаді участі не брав, навіть рядові громадяни, які чекали в парку, цього не робили. Лише представники. А от щодо раніше, так в нас за остані 20 років уперше став нормальний голова РДА. Хай не ідеальний, але хоч мужик, а не боягуз і хапуга.
Нагадати, хто в нас керує радою? Опоблок, Наш край і Народна партія - явно не патріотичні сили. До них пришилась Батьківщина. Люди вийшли не не за Маличенка, а проти Леця, Михайлова та інших, які вгробили цей район.
До речі, посиділи ми в Трьох богатирях за пляшкою дешевої горілки. Більше згадували минуле. А лецьові шавки зараз розносять, що атовців купили, і поляну їм накрили. Ми й не проти на наступну сесію продатися, були б охочі гроші заплатити. От тільки ідеали в нас трошки інші, ніж у совкової управи.
Цитата
 
 
-38 # Jans 16.06.2016, 20:14
До Злісний Троль.
"З ним чи без нього, але керівництво ради зміниться, або ж і взагалі її буде розпущено." а хто буде раду розпускати, маличенки? чи анонімний троль? коли бачу анонімів з закликами, то відразу видно, що коли люди ховають обличчя в балаклавах, коли ховають свої імена то це не відбуваеться просто так. назвіть себе а тоді закликайте людей. яким чином голова райради має вплив наказувати держслужбовцям? випливає з ваших слів. хто в то повірить? ви або самі не розумієтесь на предметі, або свідомо дурите людей. ну й далі постає старе питання, КОМУ ВИГІДНО розповсюджувати вашу неправду?
Цитата
 
 
-32 # Vladovi 16.06.2016, 19:34
Все як по всій країні. нагнали бюджетників та й галасують. Завжди тре ставити питання КОМУ ВИГІДНО!? як у людини нуль рейтингу з ваших слів то чому це питання постає лише тоді як треба прикрити такого собі святенького голову держадміністрац ії???!!! Чому ви не піднялися раніше, як що вважаєте себе принциповими?? а того нема, а як нема то й ваш галас від лукавого.!!
Цитата
 
 
+35 # Злісний Троль 16.06.2016, 18:31
Цитую Jans:
Злісний Троль

На жаль вам не зозуміти, що так як було до сьогодні, більше не буде. І ніяких варягів у нас не має. Є свої, які обіймали ключові посади в районі - голів, заступників районної ради і райдержадміінст арції, та інші посади, які й роздерибанили цей район. І не для області це пишеться, а для Вільшанки, бо області всеодно, це й так зрозуміло. А вільшанцям ні. Тому вони і висловили свій протест. Для мене ті люди, що вийшли блокувати - еталон порядності. Різних поглядів, різних сфер, але там не було жодного, кого можна запідозрити у запроданстві. А Маличенка ж депутати продали. Що, ніхто не знає, кому які посади роздали та інші пільги. Та не буде більше такого. Маличенко опинився в потрібний в потрібному місці, а ще не прогнувся. З ним чи без нього, але керівництво ради зміниться, або ж і взагалі її буде розпущено. Лецьківщина закінчилася. Не може радою керувати людина, проти якої 99% жителів району.
Цитата
 
 
-34 # Jans 16.06.2016, 18:08
Злісний Троль Дуже показово!! Хто живе в Вільшанці, ті знають, що нікого примусово не те що не тримають, а не можливо то зробити. а ось всілякі варяги та мережові боти можуть написати таке для області. І ви недаремно зачепили путіна, бо саме такі схеми як ви намагаєтесь протягнути, використовуютьс я в гібридній війні проти України
Цитата
 
 
+37 # Злісний Троль 16.06.2016, 17:21
Люди! Лець примушує чиновників видаляти відео сесії зі своїх соцмереж! Хто ще не встиг - видаліть, або ж пошліть діда куди треба. Апарат райдержадмністр ації і райради з нами! Вийти не можуть, бо службовці, але підтримують патріотів. Лець в шоці. Народної підтримки - 0. Ще трошечки. Ми дожмемо. Деякі з протестувальник ів в моїх очах піднялися. Ніколи б не подумав, що здатні на подвиг. Але Лець для Вільшанки зробив те, що Путін для України - об'єднав нас. Спасибі йому за це.
Цитата
 
 
+41 # Вітал 16.06.2016, 15:57
Оу, тут і риги в кометах з'явилися! атовцям Місцевий (не важко здогадатися хто це, цьому добродію з судимістю після недовіри Маличенку посаду в РДА обіцяли) підлизав, бо можуть пики начистити, а ось жінок можна образити, тай ветеранів праці можна.
Оце рівень, а, головне, "патріотизм"! Добродію лише скажу, що поганий Бровді, коли прийшлося, пішов на Схід захищати Україну, а ти ж у дружини під спідницею від армії ховався.
Люди, давайте об'єднуватися, давайте поскидаємо отих вгодованих котів, які розвалили цей район.
І ще.Так, бойові побратими після сесії пішли в один із кафе. І за свої гроші. вони, на відміну від вас - банди, порядні люди і знають чого і для чого йдуть. Молодість переможе. Цю раду треба розганяти.
Цитата
 
 
-26 # Місцевий 16.06.2016, 13:10
«…Неначе люди подуріли…»
Саме так думаєш як читаєш коментарі.Глянь не хто блокує! Комуністи і соціалісти, які кому тільки не служили. Деякі з них називають себе волонтерами, хоч їм давно вже нічого не дають. Так як знають що завдяки своїй наглості заберуть останнє, а потім вночі поділять, в АТО відвезуть мізер.
Жаль АТОвців. Вони виглядають розгубленими – їм нічого або не так пояснили. Впевненим виглядає лише Бровді Андрій – псевдо афганець. Та й АТОвцем назвати його важко, бо далі складу не дійшов, відразу вкрав боєприпаси та почав продавати. Ледь від тюрми відкупився.
А тут від імені всіх АТОвців буде перевибори робити, всіх викидати – оце герой! АТОвці – це порядні хлопці, наша гордість, а не бунтарі. Кажуть, що після сесії він напував хлопців, що приходили на сесію і відомо також за чій кошт. Жаль, що наших АТОвців можуть так використовувати .
Цитата
 
 
-26 # Vilshanets_Patriot 16.06.2016, 13:08
Хто і кого блокує? Звідки взялись ці 14людей, які називають себе народом Вільшанського району і блокують роботу 24-м депутатам районної ради, яких дійсно обрали жителі Вільшанського району. Що вони знають про про питання, які розглядатимутьс я та про те чому такі або інші висновки робляться?
Хіба незрозуміло що ведуть «бунт» провокатори підбурені головою РДА і це є постидним фактом його діяльності, який позорить райдержадмініст рацію. Наймати людей для свого захисту в такий спосіб – це ганьба! Хіба так має працювати державна служба. А задіювати АТОвців – це безчесно. Вся країна на них молиться, а вони вірять Вам як представнику Президента в районі. А Ви? Це негідно.
Цитата
 
 
+45 # Віктор ВОВЧЕНКО 16.06.2016, 09:05
Не люблю, ненавджу с м і л и в и х
б о я г у з і в, котрі, ховаючись за моє (чи свого ближнього), ганять Кірова, Михайлова та ін., до яких я не маю аніяких претензій. Навпаки.
Якщо ж ти дійсно патріот-праведн ик (а не дуля в кишені), то май мужність сказати людині в вічі, що думаєш про неї. А фальшивий героїзм тільки шкодить справі. Стань краще з нами на захист Маличенка. Стань!
Цитата
 
 
-2 # Віктор Васильович 14.06.2016, 17:09
Хто як не ми, вільшанці, цих хапуг здолаємо? Назвіть хоч одного партійного лідера Вільшанщини, за яким немає кримінального минулого чи до нього не застосоване люстраційне законодавство, або ж не став фігурантом гучних судових справ? Не має такого! Отих леців, михайлових, незвдецьких кірових, гончаренків гнати в шию, люде, треба. І Бог нам поможе! Ветерани праці, приєднуйтесь до нас, воїни і волонтери, не стійте в стороні. Сьогодні наше АТО - Вільшанська районна рада. Леця, Михайлова - геть з посад, а якщо опиратимуться - висловимо недовіру районій раді. Зеків геть!!!
Цитата
 
 
+32 # Vasil555 13.06.2016, 14:52
Всі вже бачили відео на Ютубі?
Особливо цікаво що порядок денний так і не прийняли і вже розглядали питання.

Відео можна знайти на ютубі за запитом "Історична сесія Вільшанської районної ради Кіровоградської області", автор Олег Листьев.

Там 2 відео - сама сесія і про порядок денний.
Цитата
 
 
+38 # Вільшанка 12.06.2016, 19:10
Зверніть увагу на те, як голосували депутати. Сміттєві баки потрібні не для всіх. Окремо хочу сказати про виступ Маличенка... людина сказала дуже щирі та правильні слова. Мене особисто вразила його промова. Щодо атошників та волонтерів- навіть не очікувала на такий крок. Респект
Цитата
 
 
+35 # Вітал 12.06.2016, 16:57
Люди прийшли не Маличенка захищати, а вийшли проти Леця і всіх тих, хто вже обіймав в районі ключові посади. Відстояти Маличенка - мало. Треба вимагати перевибори із забороною балатуватися всім тим, хто зараз депутати. Жоден не став біля людей, деякі лише руки потирали, сподіваючись, що завдяки людям, здихаються і Леця і Маличенка. Такий варіант не пройде. Готуємо сміттєві баки, а точніше - бочки від гербіцидів, бо в сміттєві баки н всі депутати влізуть.
Цитата
 
 
+36 # Вівсяники 11.06.2016, 19:51
Голова РДА зачепив капітал, великого фермера, сусіднього голову Рда Голованівського району власника Тов Розкішна, який уходить від сплати податків і почав вивертати на люди всі гріхи та отсидку 2 роки ще як був суддьою голова райради Лець. Відповідно ці двоє спланували недовіру, а обласна влада не хоче цього шуму, підтримує очевидно капітал, Голімбієвського , оскільки в нього 30 тис га землі., і відповідно запропонували Маличенку написати заяву, бо Голімбієвський хоче там своїх кадрів мати. І думали мабуть так легко все там прокрутити. А цей молодий голова крепкий, не здається , і за ним люди. Це мабуть чи не вперше в історії, коли атошники підтримують чиновника, не дають цього зробити, вони просто хочуть відстояти справедливість. Молодці хлопці.
Цитата
 
 
+38 # Вільшанка 11.06.2016, 09:38
Нерешті хтось спромігся виступити проти сірого кардинала Леця, який вже не один рік керує районом, вміло розставляючи своїх маріонеток на "потрібні" посади, узурпувавши таким чином всю владу. У район прийшла людина з сучасним баченням та великим бажанням змінити старі "схеми" А депутатам, які прийшли у раду захищати власні бізнесові інтереси чи інтереси "третіх осіб" - ганьба!
Цитата
 
 
+36 # Vasil555 10.06.2016, 20:35
Леця давно пора гнати з посади. А краще судити. Постійне ігнорування регламенту та принципів роботи районної ради, підробка рішень, зверхнє ставлення до депутатів, проштовхування "потрібних" рішень, підробка трудової книжки з записами про судимість - це тільки мала частина того за шо його можна зняти.
Але наші правоохоронні органи геть не правоохоронні. Ніяк не візьмуться за нього.

А вільшанці молодці, накінець проснулися. а то все як у тихому болоті.
Цитата
 
 
+37 # Вітал 10.06.2016, 18:43
Люди! Ну скільки ще можна отаке терпіти? Скільки ще Вільшанка під дудку леця буде танцювати? А за депутатів соромно. Молода людина прийшла, щось робить, у больниці наводить порядок, з Голімбієвським розбирається, леця не боїться, про його судимості і що вкрав комбікормовий завод відкрито каже. А вони вже посади поділили і очі від атошників ховають. У сміттєві баки всіх! Вільшанка - молодці!
Цитата
 
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити