Кіровоградщина: «ударівці» звернулися з відкритим листом до Кличка

Опубліковано . в Політика

Кількість переглядів - 1569

Відкритий лист активістів політичної партії «УДАР Віталія Кличка» до свого лідера

 "Ми, активісти політичної партії «УДАР Віталія Кличка», що працювали на різних напрямках виборчої кампанії 2012 року в місті Олександрії,  Олександрійському, Петрівському, Долинському та Устинівському районах      Кіровоградської області ( межі виборчого округу № 103), майже не сподіваючись на позитивне вирішення нашої проблеми, з критичним рівнем зневіри у порядність та недовірою до партійних функціонерів любого ґатунку, звертаємося до Вас, Віталіє Володимировичу, з відкритим листом через засоби масової інформації так, як звернення до керівників області та Ваших заступників у звичайному режимі жодних наслідків не мало.

Ми, спостерігаючи в ЗМІ, як розгортається критична кампанія стосовно невиконаних «ударівських» зобов’язань по поверненню активістам обіцяного, спочатку сподівались на адекватне реагування з Вашого боку, розуміючи, що розбудова нової парламентської «сторінки» партійного життя потребує значних зусиль та часу. Але, на сьогодні, вже минуло майже пів року з того часу, як ми почули першу обіцянку. Ця обіцянка, нажаль, прозвучала не від Вас, а від Анатолія Ревенка – обласного очільника, який починав свою діяльність із брехні, брехати продовжує й понині.

Але ми маємо достатньо доказів того, що й Вам особисто відома проблематика  Кіровоградщини ( ми не маємо права говорити за всю область, але повірте, скрізь теж саме) і стверджувати, що Ви в перше про це чуєте, м’яко кажучи, не коректно.

Так, співробітник Центрального виборчого штабу О.Єлева, в свій час, перевіряючи фінансову дисципліну в обласному виборчому штабі та на місцях, викрив ряд оборудок з боку керівництва окружних виборчих структур та дав негативну оцінку роботі безпосередньо пана Ревенка. Про це було відомо Вам від Ваших заступників. Але реакції ми так і не дочекались. І, як наслідок, замість спроби хоча би частково виконати зобов’язання, пан Ревенко оновлює автопарк дорогих іномарок собі та своїй дружині на, мабуть, «чесно» зароблені під час виборів, гроші.

А депутат Верховної Ради від КПУ Володимир Кудря, що є олександрійцем, під час пленарного засідання ВР Вам особисто передав листа від частини наших активістів, де була викладена дана проблематика. На що Ви виказали щире здивування та пообіцяли розібратись. Але, нажаль, «віз і нині десь в районі херсонського степу».

Не буде вдалою й аргументація про будь – які наші недопрацювання і, як наслідок, невиконання партією своїх зобов’язань. Рівень підтримки «УДАРу» на останніх виборах по місту Олександрії є найвищим в області.

Можливо ми й ще б чекали, але останньою краплею став вислів пана Полякова, в.о. голови виконкому обласної організації «УДАРу», в якості відповіді на звернення нашої активістки. Стисло передаємо його зміст: запам’ятайте самі і перекажіть іншим, що вже ніхто ніколи з вами не розрахується. Так повідомили Ревенкові в Києві, так він просив передати вам.

Тому, Віталіє Володимировичу!

Ми цілком і повністю підтримуємо вимоги активістів Тернопільщини, Черкащини, Хмельниччини та інших регіонів, де склалась аналогічна ситуація і хочемо Вас запитати: « А чи відомо Вам, що від любові до ненависті один крок?». І це не пусті слова, і не спроба в ультимативній формі вирішити проблему. Можете вважати це криком душі сотень людей, які повірили у, задекларовані Вами, цінності а зараз знаходяться на межі розпачу.

І повірте, головне, що на нашу думку повинно витікати з викладеного, це не жадоба до матеріального, а втрата останньої краплини віри у порядність.
Ми не хочемо і не будемо філософствувати про майбутні президентські вибори, підтримку партії на місцевих виборах, тощо.
Ми відкрито заявляємо, що до перетину точки неповернення залишилось декілька міліметрів.

З повагою та від імені активістів:  Котляр Ганна Іларіонівна"

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
-4 # Олег 13.04.2013, 20:32
Фу, ну ви задралі своїми тупими розборками. їдьте до Кличка і дайте йому по морді та втихомиртеся...
Цитата
 
 
+6 # oleg 10.04.2013, 12:42
Власне кожен труд має бути оплачений. Кіровоградський УДАР втратив своє лице, бо як би не писали що це "чорнуха" але кожен про себе знає що елементарно кинули агітаторів. "Скелети з шкафу" випали посеред кімнати. Прикро що опозиційна партія яка за логікою має нести позитивні зміни, погрязла багні.

Пилите Шура, они золотые )))
Цитата
 
 
-1 # нестор 04.04.2013, 16:33
Если такая же ситуация и в других областях , это что тоже Кировоградская организация виновата?
Цитата
 
 
+6 # snaiper 04.04.2013, 18:58
К сожалению нет...
Цитата
 
 
0 # Василь Мельничук 09.04.2013, 23:35
На скіьки мені відомо, така ситуація далеко не у всіх областях. І не чув я, щоб у інших областях обласні керівники одразу після виборів пересідали в нові іномарки...
Значить винна Кіровоградська організація... знайдіть гроші, розрахуйтесь зі своїми працівниками - тоді активісти УДАРу заспокояться і ми білше не читатимемо про ці конфлікти...
Цитата
 
 
-1 # Євгеніванович 10.04.2013, 09:11
Василю, особисто я вірю Кличку, якій сказав, що з боргами розрахується. Так, вони є, на жаль. І не тільки в Кіровограді за словами Віталія і нардепів.
Взагалі я вважаю, що сама практика працювати для перемоги своєї ідеології за гроші є сумнівною і проблемною з самого початку. "Наїхала" влада на спонсорів - і все, і немає грошей, а є обурені наймані працівники, а не люди, які воюють за ідею. У "Свободи" таких проблем немає. З самого початку ніхто ніяких грошей не обіцяв. Хай менше буде агітаторів, але - ідейних, не "заробітчан".
Цитата
 
 
-1 # Василь Мельничук 10.04.2013, 12:29
Шановний Євген Іванович, чому ж я не бачу Вас у Свободі? Чому Ви пішли в УДАР, який є таким же бізнес-проектом , як ПР чи Батьківщина? В якому немає жодної ідеї? Єдине, що обєднує прихильників УДАРу - це любов до великого боксера Віталія Кличка. По-суті, це його фан-клуб. Не більше. І працюватимуть у такій партії лише за гроші.
А в Кіровограді до всього цього додається брехня місцевих "князьків". Я бачив, як вони розповідали, що партія не має жодних боргів, і що всі люди, які вимагають свою зароблену копійчину - це провокатори. А Ви говорите, що борги є. Тоді будьте до кінця чесними - не стійте поруч з цими брехунами!
Цитата
 
 
0 # Євгеніванович 10.04.2013, 14:17
Я не вважаю, що УДАР - це бізнес-проект, це по-перше. Є хороший порядний лідер, якого я поважаю. Проблема тільки в тому, що партія будується поспіхом, треба було встигнути до виборів до ВР. Звідти і кадрові проблеми, і фінансові.
Далі. Правду треба було казати про борги. Мовчали всі, поки не заговорив про це Кличко і нардепи від "УДАРу". Боялися на місцях Києва, боялися несанкціоновани х заяв - от і вигрібають.
Але з самого початку треба було вибудовувати ідеологічну партію, без політичних "заробітчан". Звісно, до виборів це зробити було б неможливо.
А з приводу "Свободи" - а чому, власне? Чому не якась інша тоді права партія? КУН той самий? Ще якісь страшенно симпатичні чи не дуже партії?
Не буває ідеальної партії. При всій повазі до "Свободи" чи "УДАРу". Доводиться миритися з тими недоліками, що є. Але вибору немає - це в будь-якому випадку краще, ніж Янукович. Власне, будь-яке "мочилово" опозиції - на користь режиму Януковича, правда? Будь-яка підтримка опозиції - маленький крок до повалення цього режиму.
Цитата
 
 
-2 # Василь Мельничук 10.04.2013, 21:24
Ну от, шановний Євген Іванович. Ви щойно підтвердили, що УДАР не має жодної ідеології.
"Є хороший порядний лідер, якого я поважаю."
Це і вся причина, чому Ви в цій партії. А яка ідеологія партії? Не відомо.
Партія будується поспіхом? Ви знаєте, коли її зареєстрував Мінюст? 14.03.2005р. На офіційному сайті історію партії виводять з 24.04.2010р. Під новою назвою і з новим головою вона завела чимало депутатів місцевих рад. Мало часу? Ні, просто Кличко (чи його оточення?) не має потреби в структурованій ідеологічній силі. З цього і виходить, що це звичайний бізнес-проект.
Далі. Кличко визнав наявність боргів ще в листопаді 2012р. Однак місцеве керівництво Вашої партії, не зважаючи на заяви свого лідера, не визнавали боргів і називали своїх вчорашніх соратників провокаторами, яких вони "вперше бачать". Як Ви це оцінюєте?
Брехунам не місце в політиці!
Цитата
 
 
-2 # Євгеніванович 11.04.2013, 11:19
Має ідеологію. Читайте програму.
Коротко - європейській вибір, боротьба з корупцією, розширені права територіальних громад, у тому числі в аспекті бюджетів. І, власне, контроль влади громадою.
Як реалізовується/ реалізовуватиме ться - час покаже.
Залежно від того і я зроблю свій вибір, якщо буде підозра, що партія перетвориться, як ви кажете, в бізнес-проект. Мене такий бізнес не цікавить, мені в такому бізнесі не місце.
Цитата
 
 
-1 # Василь Мельничук 11.04.2013, 23:49
Ви перелічили набір гасел, але не назвали яку ідеологію сповідує УДАР. А я Вам нагадаю, що у 2010 році Кличко заявляв, що він створив ліберальну партію. У 2011 році з"їзд визначив ідеологію партії як Соціал-демократ ичну. А з приходом у партію Ірини Геращенко (яку я дуже поважаю) у 2012 ідеологія змінилась на прямо протилежну - консервативну. Це все - заяви Віталія Кличка.
Яка ідеологія УДАРу цього року?
Цитата
 
 
-2 # Євгеніванович 12.04.2013, 11:03
ліберальна, як і минулого
Цитата
 
 
0 # Василь Мельничук 13.04.2013, 19:34
Якщо Ви не помиляєтесь і ідеологія УДАРу знову ліберальна - тоді це не просто бізнес-проект, а найбезглуздіший бізнес-проект, який я коли-небуть бачив, де "мавпа" все життя не може визначитись, "до розумних їй чи до красивих". Або Ви просто не розбираєтесь в ідеологіях (як і ваш лідер). Але тоді вам не варто взагалі говорити на політичні теми, аби не показувати своєї необізнаності.
Цитата
 
 
-1 # Василь Мельничук 10.04.2013, 22:08
Цитую Євгеніванович:
А з приводу "Свободи" - а чому, власне?

Я згадав Свободу, бо Ви про неї написали вище. Сам я не відчуваю якоїсь особливої любові до цієї партії. Я рухівець. Був одним із перших активістів Руху ще у 1989р.
Цитую Євгеніванович:
Але вибору немає - це в будь-якому випадку краще, ніж Янукович. Власне, будь-яке "мочилово" опозиції - на користь режиму Януковича, правда?

Ні, не правда. Я не був би таким впевненим у тому, що це краще. Удар декларує демократичні цінності, однак діє совковими методами. Щоб перемогти Януковича, необхідно постійно вдосконалюватис ь, виправляти допущені помилки. Натомість керівники заперечують саму наявність помилок. Про їх виправлення не йдеться. Публічними партійні проблеми стають тоді, коли їх не вдалось вирішити всередині. Чи намагались вирішити внутрішні проблеми Ревенко чи Козуб? Впевнений, що ні. Я цих пройдисвітів знаю давно. Вони розвалили Рух, а тепер - УДАР
Цитата
 
 
+1 # Євгеніванович 11.04.2013, 11:16
Ви всі разом розвалили РУХ.
Визнайте це.
У вас був шанс створити повноцінну Україну, а ви перегризлися між собою. Відповідальніст ь за це лежить на всіх "рухівцях", тому що кредит довіри, що ви мали - це також і ваша відповідальніст ь, ветерани.
Цитата
 
 
-2 # Василь Мельничук 11.04.2013, 23:42
Так, Ви маєте рацію, Євгене. Я не знімаю з себе відповідальност і за те, що свого часу не зміг завадити Ревенку знищити Кіровоградську організацію Руху.

Тому і не хочу, щоб завтра Ви так само відповідали за знищення Кіровоградськог о УДАРу. А саме це Ви сьогодні робите, коли чубитесь зі своїми ж вчорашніми соратниками, замість того, аби знайти порозуміння. Ви ж, напевне, навіть жодного разу не спробували зібрати всі сторони за одним столом і спробувати вирішити ваші питання мирно...
Цитата
 
 
0 # Євгеніванович 12.04.2013, 11:01
Хто - "ви"?
Я - скромний колишній кандидат, в цих процесах участі не беру і не хочу, власне, брати. У мене своїх справ вистачає.
Є "проФФесійні політики" - от хай вони собі і чубляться, як нема більше чим конструктивний зайнятись.
П.С. Не маю жодних ілюзій з приводу постатей "проФФесійних" кіровоградських політиків. І вам не раджу.
Цитата
 
 
-2 # Василь Мельничук 13.04.2013, 19:48
Я чув, що ви скромний кандидат, який привів у Верховну Раду Березкіна. Таким ви назавжди залишитесь у народній пам"яті. Чому ви це зробили - чи за фінансову винагороду, чи через відсутність досвіду, чи через відсутність голови - це вже не має значення. Факт залишається фактом.
І все ж ви лукавите - як справжній "проФФесійний" політик, до яких ви з таким презирством ставитесь. Ви обливаєте брудом своїх колишніх соратників зокрема на цьому сайті, але вперто вважаєте, що стоїте осторонь конфлікту. І цією неправдою ви себе брудните не лише як політика, але і як людину.
Якщо ви знаєте, що Ревенко пройдисвіт - чому дозволяєте йому бути вашим лідером - головою обласної організації? Зберіться і оберіть достойного. Чи може вам пообіцяли місце у списк до якої ради, і ви тепер відробляєте? То чим ви кращий за такого ненависного вам Сінченка?
Цитата
 
 
-2 # Євгеніванович 13.04.2013, 22:38
Я впевнений, що хтось з ваших родичів за нього голосував. Я - ні. Чому не знялася переважна більшість кандидатів від УДАРу на корись ОО і навпаки, ви знаєте. Я не зрадник партії, наприклад. А от якби знявся - це означало б, що продався б за якісь пряники, до баби Параски не ходи.
В Кіровоградській області не відбулося ЖОДНОГО зняття кандидатів. Всі продалися один одному? Залізна логіка, Василю. Залізобетонна практично.
2. Я, на відміну від вас, нікого брудом не обливаю. Я знаю деякі факти. І мені вони підказують, що Сінченко і Ревенко - близнюки-браття в певному сенсі.
3. Від Сінченка я кардинально відрізняюсь тим, що я не Сінченко.
Цитата
 
 
0 # Василь Мельничук 16.04.2013, 23:54
Звідки така впевненість? Мої родичі взагалі не живуть на території 100-го округу. Тому вимагаю вибачень за хамство з вашого боку.
Якби ви зняли свою кандидатуру - у Верховній раді було би на одного опозиціонера більше. Ви дійсно не зрадник партії - ви зрадник України.
Чому в області не відбулось жодного зняття? Я вважаю, що всіх "оптом" продали регіонам. Звісно, що не один одному.
2. Ви поливаєте брудом і Сінченка і Ревенка навіть у своєму останньому коментарі, і вдаєте, що цього не робите. Це просто верх цинізму. Які факти? Чому ж ви з цими фактами миритесь і покірно виконуєте волю свого боса-Ревенка?
3. Не впевнений, що позитивно... судячи з останнього вашого коментаря...
Цитата
 
 
-3 # Євгеніванович 17.04.2013, 10:59
1. Всі люди на землі - родичі. То хай бог перед вами вибачається за вашою логікою?
2. Звідки така впевненість, що сталося б сам так?
3. За зрадника України судитись з вами не буду (поки що). Бог вам суворий суддя.
4. Про зняття - це хворобливі фантазії або наклеп. Визначайтесь. Про причини ви знаєте, ні "Батьківщина", ні "УДАр" їх не приховують. Виходить - наклеп безперечний.
5. Брудом нікого не поливаю. Це ваша робота, не треба на мене проекцію власних пороків робити.
6. Нічию "волю" я не виконую, це наклеп. А ви чию виконуєте в такому випадку, дозвольте поцікавитись?
7. Не вам судити. То вже вирішувати богу або хоча б якомусь моральному авторитету, яким ви, на жаль чи на щастя, не є.
8. Припиніть ці безглузді і недолугі образи. Збережіть лице.
Цитата
 
 
-2 # леся 17.04.2013, 14:19
на оного опозиціонера більше??? це на Гранатову???? здуріли люди
Цитата
 
 
+6 # snaiper 04.04.2013, 15:39
Вот вам результат тактики купли-продажи голосов.Но ещё хуже то,что трудовые отношения не были оформлены по Закону.Делайте выводы ,наёмные работники избирательных структур!Скоро снова выборы и снова будут обещания.Чтоб не вляпаться в подобные истории ,оформляйте трудовые договора.И не продавайтесь,ск олько говорить!
Цитата
 
 
-1 # леся 04.04.2013, 11:20
та ясно. тільки чого керівництво мовчить?
Цитата
 
 
-7 # Дмитро Сінченко 04.04.2013, 12:40
Цитую леся:
та ясно. тільки чого керівництво мовчить?


Мовчить, бо правда очі коле... і сказати нічого... напевне зараз думають, кого би ще з партії виключити...
Цитата
 
 
-2 # Ярослав Безменов 04.04.2013, 11:03
Заказуха. Забагато чернухи на керівництво організації.
Цитата
 
 
-6 # Дмитро Сінченко 04.04.2013, 12:44
Цитую Ярослав Безменов:
Заказуха. Забагато чернухи на керівництво організації.


Найпростіше - просто звинуватити. Замість того, щоб вирішити проблему. А "чорнухи" тут насправді немає. До людей треба ставитись по-людськи, і не буде таких заяв...
Цитата
 
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити