Хто саме є легітимним головою кіровоградського "УДАРУ" і як давно, розповів заступник Кличка(ФОТО)

Опубліковано . в Політика

Кількість переглядів - 1249

Віталій Ковальчук, друга особа в партії «УДАР», спробував розставити всі крапки над «і» і в питанні легітимності міського та обласного керівництва організації:

    

   «Легітимний голова обласної організації обраний більше двох років тому – пан Ревенко і ніякого питання про переобрання не виникало, - повідомив Віталій Ковальчук.  - Головою міської організації є пан Гробовський (очевидно Горбовський, - авт.), який був обраний, якщо не помиляюсь, більше місяця тому і в цьому питанні у нас дискусії немає.

         Якщо в когось виникає дискусія, то, зрозуміло, влада застосовуючи не тільки вже опосередковано провокаторів, а й такий механізм, як органи юстиції, на сьогодні намагається створити деструктив у сприйнятті людей щодо того, що відбувається в обласній  або міській організації політичної партії «УДАР» у  Кіровограді".


На запитання, коли новообраний голова міської організації "УДАР" став членом партії(а він ним став за кілька місяців до свого обрання), Віталій Ковальчук відповів так:    .

     "Я не відслідковую прийняття до партії кожного члена організації. Безумовно, до партії він був прийнятий Радою обласної організації. Коли це відбулося, буде правильно з’ясувати у Кіровоградській обласній організації. Пану Гробовському (Горбовському, - авт.) надано можливість довести свою ефективність".

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
-2 # Маша 21.10.2013, 15:24
Ех, збіговисько-тро ловисько. Пролетів Ваш Козуб - час змиритися з цим фактом!
Цитата
 
 
-3 # Василь Аркадійович 21.10.2013, 15:20
Шановна пані Валерія я повністю з Вашою думкою згоден. А Ви пане спостерігач на сто процентів неправі. Партія УДАР під керівництвом Ревенко А Д прекрасно працює. Працюють всі районні організаціі.
Цитата
 
 
+2 # Леся_ 21.10.2013, 14:45
Цитую пінокіо:
Леся - надто Ви туманно висловлюєтесь. є внутрішньопартійні питання, які не нам тут обсмоктувати та вирішувати. якщо в Києві однозначно сказали що Козуб не є членом Удару то так тому й бути. не подобається Удар - голосуйте за Свободу, БЮТ чи КПУ. хто ж проти - демократія. а мені сьогодні Удар у Кіровограді подобається. єдина партія на яку наче коршуни налетіли регіонали. але Удар дає їм гідну відсіч. гадаю незабаром Удар за прихільністю та підтримки кіровоградців перейде у наступ!

Нажаль, друже мій Пінокіо, політика туманна штука! головне, що б цей туман нам з вами, очі не застилав! Партії для своїх виборців мають бути прозорими, і чесними, і можна ще багато філософствувати...Головне:Подадуть сигнал до Наступу, - свисніть буду з двома кулеметами :)
Цитата
 
 
+4 # пінокіо 21.10.2013, 14:26
Леся - надто Ви туманно висловлюєтесь. є внутрішньопарті йні питання, які не нам тут обсмоктувати та вирішувати. якщо в Києві однозначно сказали що Козуб не є членом Удару то так тому й бути. не подобається Удар - голосуйте за Свободу, БЮТ чи КПУ. хто ж проти - демократія. а мені сьогодні Удар у Кіровограді подобається. єдина партія на яку наче коршуни налетіли регіонали. але Удар дає їм гідну відсіч. гадаю незабаром Удар за прихільністю та підтримки кіровоградців перейде у наступ!
Цитата
 
 
0 # Леся_ 21.10.2013, 13:50
Цитую пінокіо:
Леся - а якщо Вам не подобається цей театр, або правильніше - цирк від регіоналів. то нема чого їм, регіоналам, й підігрувати. владу треба міняти. однозначно.


ОК, Пінокіо, вперед на барикади, згадаймо батька Махна!зустрічає мось через годину на площі :) на біса, нам цивілізоване, демократичне, громадянське суспільство - більше не гуляю з Козубом - геть його, він регіоналам помагає -(
Цитата
 
 
0 # пінокіо 21.10.2013, 13:29
Леся - а якщо Вам не подобається цей театр, або правильніше - цирк від регіоналів. то нема чого їм, регіоналам, й підігрувати. владу треба міняти. однозначно.
Цитата
 
 
+3 # Леся_ 21.10.2013, 12:43
Цитую пінокіо:
Леся - не переймайтеся Ви так. я Вас благаю! позаяк, всі вже визначились. а щодо Вашого - які рішення будуть прийматися для країни, то вони, в смислі ці рішення вже не один рік приймаються регіоналами та комуністами. Вам подобаються ці рішення? - тож й радійте, ну чому Ви така песимістка, їй-бо запитується?

Пінокіо, соррі, але я не хочу грати в театрі Карабаса
Цитата
 
 
+3 # Леся_ 21.10.2013, 12:42
Цитую пінокіо:
Леся - не переймайтеся Ви так. я Вас благаю! позаяк, всі вже визначились. а щодо Вашого - які рішення будуть прийматися для країни, то вони, в смислі ці рішення вже не один рік приймаються регіоналами та комуністами. Вам подобаються ці рішення? - тож й радійте, ну чому Ви така песимістка, їй-бо запитується?


капец, та не хочеться що б ще й "удар" приймав такі рішення!
Цитата
 
 
-5 # пінокіо 21.10.2013, 12:25
Леся - не переймайтеся Ви так. я Вас благаю! позаяк, всі вже визначились. а щодо Вашого - які рішення будуть прийматися для країни, то вони, в смислі ці рішення вже не один рік приймаються регіоналами та комуністами. Вам подобаються ці рішення? - тож й радійте, ну чому Ви така песимістка, їй-бо запитується?
Цитата
 
 
+3 # Леся_ 21.10.2013, 12:16
Потрібно зібрати всі сили і не вестись на провокації продажних "членів партії"!!![/quote

Зберіть всі сили, ((особливо весело й цікаво кого ви підтянете в партію на волонтерських засадах ( ха-ха-ха) і рухайтесь по законних, правильних коліях і ніякі "регіони" вас не зібють! бо з такими керманичами ви самі схожі на "регіони"!
Цитата
 
 
+3 # Леся_ 21.10.2013, 11:59
Можливо, прізвище та овіяна ореолом спортивної слави особа Кличка і збирає високі рейтенги,АЛЕ команда його гниє, якщо вони на своєму рівні не можуть цивілізовано й згідно закону визначитись з міськими лідерами, то мені страшно подумати які ж рішення вони прийматимуть для моєї країни!!!
Цитата
 
 
+2 # Антон 21.10.2013, 10:07
Уважаемый Василий Мельничук, если вы не приверженец бюрократической линии, то должны понимать,что бумажка всего лишь бумажка-ее можно подделать, задержать,утаит ь, не дать, раздать кому-попало и кому выгодно. Поэтому ко всему нужно относиться критично. Нравится это или нет, но руководство партии четко изложило свою версию Кировоградской организации УДАРа. В том же самом Министерстве Юстиции значится, что И.Б. голова городской организации "УНП". В мире все относительно. Но есть официальная линия, ее и представляет Ковальчук, как по мне.
Цитата
 
 
+6 # красивая 21.10.2013, 09:51
Какие еще нужны доказательства. О чем спор Горбовский городская орг. Ревенко обл. Все остальное только бла бла бла. Не мешайте людям работать, они хоть что то делают и хотят изминить этот корумпированый город.
Цитата
 
 
+4 # Федір Вікторович 21.10.2013, 09:34
Козубу лишь бы пофилософствова ть:) Не ту отрасль деятельности выбрал:) Странный народ-хотели знать правду-вот она вам. Кто же доктор, что вы хотите знать ту правду, которая нравится вам. А Козуб, сам лично слышал, обещал покинуть партию, когда Киевское руководство решит вопрос не на его пользу. Кто теперь лгун? Ну не нужен ты тут, дяденька, ищи другое пристанище. Так нет, он вскоре и на Кличко замахнется, мол, не правильно тот политику ведет. Вот я, Игорь Борисович, на свете всех умней и прекрасней и крутей;)
Цитата
 
 
-2 # Сашко Дмитренко 17.10.2013, 18:28
У меня есть вопрос, товарищ Ковальчук же раньше никогда не занимался партийным строительством? И для него Статут - пустой звук, он сам его с радостью нарушает и своим ставленникам в регионах не запрещает этого делать. Да вот только с таким подходом - до следующих выборов УДАР не дотянет.
Цитата
 
 
-1 # George 20.10.2013, 20:35
Не заморачивайтесь попыткой понять. Скорее всего он принимал участие в купле-продаже организации, а теперь пытается отмазать своих....
Цитата
 
 
+8 # Віктор Федорович 16.10.2013, 20:53
Армія клонів просто якась в каментах.
Цитата
 
 
0 # Fil 16.10.2013, 20:26
что и требовалось доказать...ведь очевидно, что если бы Козуб думал о партии, он бы не стал заниматься подобной ерундой, которая выгодна партии власти
Цитата
 
 
0 # Саша 16.10.2013, 19:54
Згодна,що діяння Козуба...є провакаційними. Партія Удар має досить великі рейтинги серед населення....мо жливо, що за всіма цими провокаціями стоїть Партія влади і з наближенням виборів...їх позиції слабшають...
Цитата
 
 
0 # Валерія 16.10.2013, 19:44
Так, Козуб співпрацює з регіонами це є очевидним .і сприяє розколу партії. Так як УДАР на данний час має досить високий соціологічний рейтинг підтримки населення, а Кличко реальний суперник Януковичу на президентських виборах, то зараз все робиться для того, щоб вибити УДАР із колії регіонами! Потрібно зібрати всі сили і не вестись на провокації продажних "членів партії"!!!
Цитата
 
 
+9 # snaiper 16.10.2013, 21:41
1000 раз говорил:Козуб,р егионал он,не регионал,но это явление!Явление ,спровоцированн о отвратительной работой главного УДАРовца Р-ко!Авторитет партии при таком руководителе не может быть высоким!И появление козуб-2 не исключено!Может е,г-да УДАРовцы,хоть на голове ходить,но неприятностей с этим руководителем.в ам не избежать!
Цитата
 
 
+4 # Frost 16.10.2013, 18:20
Цікаво, чи будуть слова другої людини УДАРу досить авторитетними для того щоб нарешті заспокоїти Козуба і його прибічників? Адже тепер все стане явно: якщо Козуб продовжить свою акцію по розвалу партії, то його зв'язок з регіонами є майже безсумнівним.
Цитата
 
 
+2 # Василь Мельничук 17.10.2013, 00:48
Слова, не підкріплені документально, ніколи не будуть авторитетними. Тим паче, якщо людина, яка претендує на авторитетність, відверто бреше про загальновідомі речі. Він говорить про те, що на виборах працювали лише волонтери. Брехня! Він говорить, що гроші вимагають у партії люди, які не мають стосунку до партії. Брехня! Вся область бачила людей, які працювали на партію. Якщо ж місцеві горе-керівники додумались кинути тих, хто був її обличчями тривалий термін - то це велика помилка.

Тож, якщо Ковальчук має нас - кіровоградців - за дурнів, то я не маю віри в жодне його слово. І авторитету він не має жодного. Втратив, так і не здобувши.
Цитата
 
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити