Кіровоград: нардеп Березкін знявся у кіно(ФОТО, ВІДЕО)

Опубліковано . в Політика

Кількість переглядів - 4387

Сьогодні, 31 жовтня, увагу «Гречки» привернув натовп молоді, яка близько 13.00 вишикувалася на сходах до Кіровоградської міської ради. Так виглядало, що молодь робить знімок на пам’ять. Правда у центрі фотографії розташувався народний депутат України від «Партії регіонів» Станіслав Березкін. Керувала дійством Ірина Малик, депутат Кіровоградської обласної ради(від ПП «Фронт змін», на даний момент - голова депутатської групи "Спільна дія").

Кіровоград. Інформаційний портал

Як з’ясувалося, «Гречка» потрапила на знімальний майданчик. Оператор Олег(«Перша електронна газета») знімав кадри з майбутнього ролика про громадський рух «Спільна дія». Молодь, яка створювала масовку – працівники Креативу, яких організовано привезли  спробувати себе у ролі акторів.

Буквально п’ять хвилин зйомок і справу зроблено:молодь посміхається, режисер дає вказівки, головний герой промовляє потрібний текст: «Мы одна команда! Вместе  - мы сила! Вместе мы поднимаем экономику нашей области!» Два дублі - і на завод.  

Кіровоград. Інформаційний портал

Кіровоград. Інформаційний портал

Як розповіли «Гречці» учасники зйомок, змістом майбутнього відеопродукту вони не цікавилися. Так само як і не чули про організацію «Спільна дія». Але підтримати свого шефа і просто розвіятися в хороший сонячний день їм в радість.

Кіровоград. Інформаційний портал

Кіровоград. Інформаційний портал

Кіровоград. Інформаційний портал

Ще дорогою до «знімального майданчика» в автобус, орендований в автобусному парку, почав ламатися. Назад, великогабаритному автобусу, що зазвичай «бігає» по 274-му маршруту, виїхати так і не вдалося. Прочекавши близько години "актори" відправились на  робочі місця власним ходом.
Пропонуємо вам переглянути кілька кадрів з майбутнього ролика та послухати враження учасників.

Фото,відео: Валерій Лебідь

 

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
0 # пінокіо 07.11.2013, 13:43
а может пан Березкин защитит нас от свавилля регионаловских покращень?
Цитата
 
 
0 # пінокіо 07.11.2013, 11:21
если пан Березкин передумал быть регионалом, то пусть заявит про это открыто, а не придумывает себе непонятную Спильну дию.
Цитата
 
 
0 # пінокіо 07.11.2013, 07:41
репетиция клипа Березкину не удалась. Богданович в розпачи. позаяк, они забыли взять с собой и махать флагами ПР. спильна дия, спильна дия, ты суцильна безнадия!
Цитата
 
 
+1 # пінокіо 07.11.2013, 05:41
Березкин скандирует: вместе мы сила! а против кого он сила? почему эта сила не протестует против транспортного "покращення"? и кому эта сила Березкина нужна, что так скоропостижно исчезла?
Цитата
 
 
+1 # пінокіо 06.11.2013, 20:49
George - если Вам нечего сказать в оправдание пана Березкина, и его спильной дии - против кого дии? - то пинокио-то тут при чем не подскажите?
Цитата
 
 
+1 # Borgia 06.11.2013, 20:01
Цитую пінокіо:
а вот интересно: репетицию онного клипа "Спильной дии" пан Богданович уже запустил на своем КДТОРК? или хотя бы выставил в ютубе? или дожидается соответствующей проплаты?


Ещё монтируют! Не сомневаюсь что регионалы бдут крутить как рекламу между всеми програмами на кирвограде!
Цитата
 
 
+1 # Borgia 06.11.2013, 19:58
Ото кроме как сниматься в кино и кидать популизмы больше ни хрена не может...Как и все регионалы, кстати!
Бизнесмен, который у верх. раде просиживает государственные денюжки, передав бизнес сынуле!
Цитата
 
 
+3 # George 03.11.2013, 20:18
и как всегда - комменты загаживает один и тот же человек... так грустно как-то, даж в дискуссию включаться не хочется. товарищ пинокио, большая просьба - Вы уж продумывайте пожалуйста единичный, но конкретный комент, а не строчите лишь бы для количества.
Цитата
 
 
0 # пінокіо 03.11.2013, 05:43
или кировоградский осередок партии Украина вперед! таки вольется своим дружными колоннами в эту "Спильну дию" регионалов спрашивается? хотя бы в лице одного-одинешен ького представителя этой партии у нас и ее же кировоградского очильныка пана Дануцы?
Цитата
 
 
0 # пінокіо 02.11.2013, 05:56
а вот интересно: репетицию онного клипа "Спильной дии" пан Богданович уже запустил на своем КДТОРК? или хотя бы выставил в ютубе? или дожидается соответствующей проплаты?
Цитата
 
 
0 # пінокіо 01.11.2013, 20:28
регионал Николаенко скажет - простые люди устали от политики, от политических раздоров, давайте объединяться и строить наш спильный дим! только онный Николаенко не скажет, что хозяевами в этом доме как были так и останутся жирующие долларые регионалы, а все остальные кировоградцы как были, так и останутся по выражению пана Шаталова "голотой". питающиейся объедками с их стола.
Цитата
 
 
0 # пінокіо 01.11.2013, 19:23
новый политпроект пана ларина. поскольку поддержка регионалам в ки-ки-ки 0,00 регионалы их пособники коммунисты а также все их холуи и лизоблюды пойдут под знаменами " Спильнои дии".
Цитата
 
 
0 # пінокіо 01.11.2013, 19:19
кстати, а где в клипе гордо реющие флаги ПР? это на что этим их отсутствием пан Березкин хочет намекнуть?
Цитата
 
 
+5 # Mashka 01.11.2013, 18:56
На креативі лише креативні ідеї. Ось так вони святкують Хеллоуін по Кіровоградські. Жіночка з біленьким волоссям наряджає великого дядю, мабуть у костюм дракули. Одним словом креативно.
Цитата
 
 
+1 # пінокіо 01.11.2013, 13:26
Romeo - согласен. но хотелось бы услышать комментарий на новый клип от "спильной дии," скажем, от пана Кочина.
Цитата
 
 
+2 # Oksana 01.11.2013, 13:26
Исходя их количества просмотров этого материала, фильм можно номинировать на оскар, а господина Семеныча на лучшую роль. Соотвественно, лучший продюсер М, лучший пиарщик-режисер О. :P
Цитата
 
 
+5 # Віталійович 01.11.2013, 13:22
до попереднього коменту анекдот:
В офіс заходить невеликого зросту чоловік, чи то підкачаний чи то має лишню вагу. на шиї величезний ланцюгом і грізно так:
- Де хазяїн?
Секретарка:
- Що, хазяїна загубив? А ти погавкай! Може, почує!
Цитата
 
 
+4 # Romeo 01.11.2013, 12:38
Гасло "спільної дії" : а не поправить би нам комірець на шиї у шева :lol:
Цитата