Кіровоградський міський голова самовільно розпустив фракцію у міській раді?(ФОТО)

Опубліковано . в Політика

Кількість переглядів - 1917

Політичне життя міста Кіровограда ожило з початком розборок у місцевому «УДАРі». Кілька конференцій, мітинги, акції і у підсумку - створення фракції в Кіровській районній та Кіровоградській міській радах.


Нагадаємо, 17 вересня, на сесії Кіровоградської міської ради було оголошено про створення нової фракції «УДАР», до якої увійшли в основному колишні регіонали, всього - вісім депутатів: Лариса Онул, Віталій Бєлов, Любов Виноградова, Лариса Залещик, Людмила Катеринич, Андрій Фомуляєв, Дмитро Хох та Євгеній Тетерев.

 

 Але після феєричного злету, несподівано для багатьох, розпочалося не менш стрімке падіння. Автором одного з них сміливо можна назвати кіровоградського міського голову Олександра Саінсуса.

7 листопада, на початку перенесеного пленарного засідання сесії Кіровоградської міської ради, мер Олександр Саінсус зачитав кілька листів, після чого не зробивши чітких висновків, продовжив сесію.
Лист№1:

«17 вересня 2013 року, на черговому засідання Кіровоградської міської ради було повідомлено про створення депутатської фракції «УДАР». Згідно повідомлення до фракції увійшли наступні депутати: Лариса Онул, Віталій Бєлов, Любов Виноградова, Лариса Залещик, Людмила Катеринич, Андрій Фомуляєв, Дмитро Хох та Євгеній Тетерев. Відповідно до статті 27 про статус депутатів місцевих рад депутатські фракції формуються виключно на партійній основі Онул, Бєлов, Виноградова, Катеринич, Фомуляєв, Тєтєрев, Залєщік не є членами політичної партії УДАР і не мають права утворювати фракцію політичної партії УДАР у міській раді»,-  зазначає у ньому Ігор Козуб, голова міської організації політичної партії «УДАР»(№1).

Лист№2:
«У відповіді юстиції від 24 жовтня 2013 року зазначено, що голова місцевого УДАРУ являється Ігор Козуб», - цитує міський голова.

Лист№3:

"6 листопада надійшов лист від Лариси Онул, в якому вона називає заяви Ігоря Козуба безпідставними і спростовує їх. Як доказ приводить звернення Анатолія Ревенка, який повідомляє, що єдиним легітимним головою Кіровоградської міської організації політичної партії «УДАР» є Сергій Горбовський(голова міської організації №2). І додає рішення Ради Кіровоградської обласної організації, Ревізійної комісії, лист керівника Центрального апарату політичної партії «УДАР».


У своєму виступі Лариса Онул додає: «Я є членом партії УДАР, -Також в нашій фракції є 5 членів партії «УДАР» і 2 поки що позапартійних, але які сприймають наші погляди (очевидно Любов Виноградову, яку позбавляють депутатства, вже не рахують, - авт..),. Тому вважаю заяву про нелегітимність фракції «УДАР» фарсом. Юстиція тут ні до чого», - підсумувала Лариса Онул

А Олександр Саінсус розводить руками: «Немає змін в юстиції, що керівника міської організації політичної партії УДАР переобрали. От будуть зміни, додаєте…», - на пів слові закінчує міський голова.

Одразу кілька кіровоградських сайтів допомогли міському голові, дописавши незакінчену фразу до кінця: «Тому, до внесення відповідних змін, фракції УДАР в міській раді бути не може», - невідомо звідки з’являється цитата на сайті «Весь Кіровоград».

Хоча ще до проголошення «листів щастя» міський голова відверто ігнорував «ударну» фракцію.    

Схоже, що і Олександр Саінсус вважає довідку з юстиції про одного чи іншого голову міської організації партії аргументом у дискусії про депутатську фракцію у міській раді. Хоча згідно регламенту міської ради наявність одного чи іншого голови організації ніяк не впливає на створення фракції.

Пропонуємо вашій увазі витяг з Регламенту Кіровоградської міської ради шостого скликання, затвердженого рішенням міської ради 17 грудня 2010 року:

ДЕПУТАТСЬКІ ФРАКЦІЇ ТА ГРУПИ МІСЬКОЇ РАДИ
 
Стаття 149
Депутати міськради на основі єдності поглядів або партійного членства
можуть об’єднуватися в депутатські фракції чисельністю не менше п’яти
депутатів.

Стаття 150
Депутатська фракція вважається утвореною, якщо про це прийняли
рішення не менше ніж п'ять депутатів міськради.

Стаття 151
Повідомлення про об’єднання депутатів міськради у фракцію
направляється міському голові (виконуючому його обов’язки), який доводить
його до відома міської ради на найближчій сесії або пленарному засіданні поточної сесії.
До письмового повідомлення про об’єднання депутатів міськради у
фракцію, що направляється міському голові, додається персональний склад та партійна приналежність членів фракції, інформація про керівника(координатора) фракції, а також у разі необхідності – мета та завдання діяльності фракції.

Валерій Лебідь

Фото: автора

 

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
+2 # defender 15.11.2013, 11:21
Мне нравится логика Пинокио, вы прямо екстрасенс, постоянно привязываете все к Ларину, у вас наверно психологическая связь с Онулами, если ето можно так назвать, постоянно озвучиваете их мысли....
Цитата
 
 
-2 # пінокіо 15.11.2013, 06:17
арестованный Белов - член фракции Удар в Кировоградском горсовете. ларин поставил задачу: чтобы в горсовете не осталось ни одного ударовца. любыми путями. а какую меру запобижного заходу обрано для пана ларина? который реконструировал театр на 160 млн.гривен. да за эти деньги можно было пять театров реконструироват ь. где делись деньги? какой суд или беркут на это ответит?
Цитата
 
 
0 # Михайло 14.11.2013, 08:57
Василь Мельничук, давай домовимося, що ти більше не будеш писати коментарі (і звичайно не лише з цього персонажів, а й з ряду інших, які я знаю), тому що я їх просто скріном буду публікувати тут. Придумай інші.
P.S. Це тобі буде за "оттаку сволочь"!
Цитата
 
 
-2 # пінокіо 14.11.2013, 06:38
по сути: думаю на следующей сессии в горсовете опять появится фракция Удар. восстанет онная как птица Феникс из пепла. назло хфашистам.
Цитата
 
 
+2 # Валерій Лебідь 13.11.2013, 20:48
Друзі, яким боком Мармер стосується теми публікації? Давайте по суті, або не засмічуйте будь ласка стічку коментарів.дяку ю
Цитата
 
 
-1 # пінокіо 13.11.2013, 19:41
Kventin - а вы значит в курсе и его оправдываете? т.е. что человека можно назвать клоуном, козлом, дебилом? и что инакомыслие нужно забабанивать оправдываете? а мое мнение, что редактору солидного издания, коим оно себя, безусловно считает, такое непозволительно . я понимаю, когда недоразвитые или уколотые детки такое позволяют, но чтоб Мармер?
Цитата
 
 
-1 # Borgia 13.11.2013, 19:38
Регионы как всегда что хотим то и ворим, нужно переписать закон, или новый написать - не вопрос! Нужно жопу вылезать - не вопрос! А народ против, ну и по фигу на народ!
Цитата
 
 
-2 # пінокіо 13.11.2013, 18:47
Валерій Лебідь - вот Вы, как редактор, могли бы позволить себе назвать какого-либо из блоггеров, клоуном? назвать публично! даже если Ваши с ним мнения кардинально разнятся. это я к тому - что позволяет себе на своем сайте некто Ефим Мармер - редактор Украины центр. а что думают по этому поводу в Спилци журналистов? ведь Ефим Мармер, мне так кажется, член этой Спилкы, иначе, мне так кажется, онный бы не стоял там сейчас первым на получение почетного звания заслуженного журналиста Украины.
Цитата
 
 
+1 # Kventin 13.11.2013, 19:26
Цитую пінокіо:
Валерій Лебідь - вот Вы, как редактор, могли бы позволить себе назвать какого-либо из блоггеров, клоуном? назвать публично! даже если Ваши с ним мнения кардинально разнятся. это я к тому - что позволяет себе на своем сайте некто Ефим Мармер - редактор Украины центр. а что думают по этому поводу в Спилци журналистов? ведь Ефим Мармер, мне так кажется, член этой Спилкы, иначе, мне так кажется, онный бы не стоял там сейчас первым на получение почетного звания заслуженного журналиста Украины.

А что Фима был в чем то не прав?
Цитата
 
 
-1 # Валерій Лебідь 13.11.2013, 08:10
Я не торкався проблем внутрішньопарті йних розборок. Матеріал виключно про порушення міським головою регламенту. Адже змінювати регламент, за словами Саінсуса, ні як не можна! А виявилося, що аж бігом...
Цитата
 
 
-2 # Валерія 13.11.2013, 00:22
це все пояснює співпрацю Козуба з регіонами, що мер його визнає головою і намагається провокувати УДАР, знаходячи безпідставні аргументи...Але необхідно не піддаватися на провокаційні заявочки мера, а відстоювати свої права, котрі закріплені законом!
Цитата
 
 
0 # Kventin 13.11.2013, 19:13
Цитую Валерія:
це все пояснює співпрацю Козуба з регіонами, що мер його визнає головою і намагається провокувати УДАР, знаходячи безпідставні аргументи...Але необхідно не піддаватися на провокаційні заявочки мера, а відстоювати свої права, котрі закріплені законом!

Вы по всей видимости блондинка)))))
Цитата
 
 
0 # Света с обл рады 12.11.2013, 22:46
Конечно же Лврин не мог поменяться , как был донецкий рекетир , так поставил раком всю область , со всех получает !
И ВСЕ ЭТО ЗНАЮТ !
Цитата
 
 
-2 # леся 12.11.2013, 22:09
ну народ, нема вам що робити чи як? в статті ж ніби про саінсуса йдеться. а вам удар і всьо. як діти малі - усім же ясно що козуб до удару стосунку вже немає, як би це не було несправедлмво.ч и прикро. усі "тараканячі перегони" ніяк не закінчаться. скільки можна на цю тему писати і коментувати.
Цитата
 
 
+1 # Василь Мельничук 13.11.2013, 23:16
Лесю, Ви помиляєтесь. Наразі до Кіровоградськог о УДАРу не мають жодного стосунку Ревенко і Онули. Як би прикро комусь не було. Однак останні не бажають миритись із таким станом речей, і продовжують нищити рейтинг цієї партії...
Цитата
 
 
-1 # пінокіо 12.11.2013, 20:44
не успел регионал Цапюк произнести свою знаменитую фразу: оппозицию нужно рубить наповал! как уже началось.
Цитата
 
 
-1 # пінокіо 12.11.2013, 20:37
регионалам закон не писан - это уже давно известно. а теперь стало известно, что регионалам и регламент не писан.
Цитата
 
 
0 # Василь Мельничук 12.11.2013, 20:49
Типу регламент важливіший за закон... Все логічно: якщо вам, регіоналам, не писані закони, то вам не писані і регламенти, і статути... і не треба тут розпинатись, буцімто ви вже не регіонали - колишніх регіоналів не буває!
Цитата
 
 
+1 # Poison 12.11.2013, 17:32
А по поводупроцитиру ю слова Ярослава Безменова: "Відповідно до пункту 7.15 Статуту Політичної Партії «УДАР Віталія Кличка», утворення (формування) фракції у місцевій раді є повноваженнями Ради обласної організації.
Раду обласної організації на сьогоднішній день очолює Козуб Ігор Борисович.

Легітимна Рада Кіровоградської обласної організації Політичної Партії «УДАР Віталія Кличка» не приймала рішення про утворення фракції у міській раді, а також не приймала рішення про прийняття в члени партії таких осіб як, Лариса Онул, Віталій Бєлов, Любов Виноградова, Лариса Залещик, Людмила Катеринич, Андрій Фомуляєв, Євгеній Тетерев та ряду інших.
Про що і було повідомлено управління юстиції та міську Раду"
Цитата
 
 
0 # Poison 12.11.2013, 17:27
Уважаемый Сергей, не озвучивайте надуманный бред, раньше когда Ларин был главой ОДА все говорили, что он молодец, много сделал для людей, а сейчас многие пытаются всеми силами его унизить, вам не кажется, что Ларин не изменился, просто появились люди, которые платят за клевету?
Цитата
 
 
-1 # пінокіо 12.11.2013, 16:32
ки-ки-ки регионалы - детский сад . ларин когда-то уже распорядился поставить денропарку 2. и что получил сам? - 40 тыс. голосов кировоградцев в поддержку денропарка. Канищев уже вещал - что ликвидация маршруток - это настоящее транспортне покращення. и что получил? митинг, после которого в ки-ки-ки пришлось приехать ларину и отменять онное покращення. теперь Саинсус отменил фракцию Удара. а регионалы могли подумать наперед - что от этого ихнего долугого креатива получится? хоть чем-нибудь? в смысле подумать.
Цитата
 
 
0 # Квітка 12.11.2013, 15:40
Це смішно. Виписка з юстиції має велике значення. Вона відображає дані із єдиного реєстру. Внесення змін - це нормальна процедура, яка потребує відповідного пакету документів, яких не в змозі надати ні Горбовський, ні Ревенко. Дивно те, що такі впливові люди не можуть найняти нормального юриста і роблять нісенітниці. А фракціїї партії УДАР просто не існує до тих пір, доки не будуть внесені зміни
Цитата
 
 
+1 # Валерій Лебідь 12.11.2013, 19:39
Ви матеріал читали? Щоб утворити фракцію, скажімо, Квітка, у міській раді, достатньо п'ят депутатів і все. І байдуже якої вони віри чи партійного кольору і хто очолює яку партію. Регламент є на офіційному сайті Кіровоградської міської ради, якщо цей вам видається сумнівним
Цитата
 
 
-1 # Василь Мельничук 12.11.2013, 21:00
Валерію, утворення фракції, згідно ЗУ "Про політичні партії", можливе лише на партійній основі. Тобто, членами партії. Закон має безперечно вищу юридичну силу, аніж регламент, тому фракції "Квітка" бути апріорі не може, адже такої партії не існує. Тому "Єлисаветград" та "Спільний дім" - це не фракції, а групи.
Якщо говорити конкретно про партію "УДАР", то створення її фракцій регламентовано ще й партійним Статутом.

Кіровоградська обласна організація не приймала в члени партії членів даної фракції і не ухвалювала рішень про створення фракції. Отже такої фракції, як УДАР, в кіровоградській міськраді бути не може.
А Ви, пане Валерію, зробили дещо необ"єктивний матеріал. Тут немає балансу думок...
Цитата
 
 
-1 # Дмитрий 12.11.2013, 15:16
"Раду обласної організації на сьогоднішній день очолює Козуб Ігор Борисович." - не может не член партии возглавлять областную раду!
Цитата
 
 
+1 # Василь Мельничук 12.11.2013, 19:44
Згоден. Не може не член партії щось у партії очолювати, тому Ревенко більше нічого в партії і не очолює... а якщо не Ревенко - то хто? Правильно, його перший заступник...
Цитата
 
 
+2 # Ярослав Безменов 12.11.2013, 14:37
Мабуть розпустив то трохи не те слово. Він не взяв до уваги повідомлення про створення фракції.

Поясню логіку дій.

Відповідно до пункту 7.15 Статуту Політичної Партії «УДАР Віталія Кличка», утворення (формування) фракції у місцевій раді є повноваженнями Ради обласної організації.
Раду обласної організації на сьогоднішній день очолює Козуб Ігор Борисович.

Легітимна Рада Кіровоградської обласної організації Політичної Партії «УДАР Віталія Кличка» не приймала рішення про утворення фракції у міській раді, а також не приймала рішення про прийняття в члени партії таких осіб як, Лариса Онул, Віталій Бєлов, Любов Виноградова, Лариса Залещик, Людмила Катеринич, Андрій Фомуляєв, Євгеній Тетерев та ряду інших.
Про що і було повідомлено управління юстиції та міську Раду
Цитата
 
 
-2 # Валерій Лебідь 12.11.2013, 19:41
Це трохи прояснює ситуацію, але згідно регламенту за яким працює міська рада, схоже, що жодного порушення при створенні фракції немає.
Цитата
 
 
0 # Василь Мельничук 13.11.2013, 23:13
Валерію, регламент не може суперечити Законам України. От про це Ви можете, до речі, написати. Про те, що регламент міськради не відповідає, точніше, суперечить Закону України "Про статус депутатів місцевих рад", і має бути змінений в тій частині, що йому суперечить.
Цитата
 
 
0 # Дмитрий 12.11.2013, 14:19
Одна из форм борьбы с партией УДАР это игнорирование всех ее обращений в государственные органы. Любое сообщение в минюст, с целью внесения изменений рассматриваются через микроскоп а то и вообще игнорируется. Фактически война с УДАРом идет по всем фронтам!
Цитата
 
 
+1 # Сергей 12.11.2013, 13:48
Жалко деда , Ларин его загнал , уничтожил как личность .
Ларин лично дал команду по УДАРу не объявлять фракцию, не регистрировать в юстиции Горбовского .
За помните , Ларин это страшный человек , сделал из Саинсуса ОВОЩА и так будет с каждым кто будет с Донецкими работать !
Цитата
 
 
0 # snaiper 12.11.2013, 20:33
Грустно,но Вы,Сергей.правы ...
Цитата
 
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити