Іван Марковський ще й тижня не обіймає посаду у міські раді, а вже встиг відзначитися(ВІДЕО)

Опубліковано . в Політика

Кількість переглядів - 4517

Сьогодні, 11 березня, на нараді в міській раді Іван Марковський заявив, що спільне вшанування та святкування 200-річчя Тараса Шевченка громадом і владою - сейозний прокол останньої.


"Ми бачили, як відбувалося святкування в неділю. Не може громадська організація диктувати владі, диктувати міському голові і нав’язувати свій сценарій. Це великий «прокол», цього відбуватися не може і в подальшому не повинно відбуватися" - заявив секретар міської ради.

Окрім того, вчорашній «опозиціонер» натякнув, що його участь в акціях поруч з простими кіровоградцями взагалі – приниження:

"Революція скінчилась, і кожен повинен займатися своїми справами. Я навіть був принижений в суботу, коли ми покладали квіти".

Ймовірно, у зв'язку з заявленою позицією Іван Марковський тепер не допускатиме "серйозних проколів" і не відвідуватиме акції, які організовують не представники влади. Наприклад, Віче Кіровоградського Мадану.

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
+2 # Валерій Лебідь 14.03.2014, 10:26
Флуд і тролінг на сторінках порталу "Гречка" заборонені. В зв"язку з цим IP - адресу 77.120.227.126, користувача з ніками: Марина, Олечка, Віктор, рекомендую, Сергей, Светлана, Люси, Михайленковцам, Артем, "Киць-киць", Михаил, Линочка заблоковано, а коментарі видалено.
Цитата
 
 
+2 # Гамлетов 14.03.2014, 06:59
беда Марковского, что он не понимает элементарного: громада - это хорошо. это при режимах КПСС или ПР все шло или спускалось сверху, а в демократическом обществе все идет снизу. громаду надо не разгонять по домам, а наоборот будить. сейчас на площадь выходят сотни. а надо чтобы выходили тысячи. сами. только так возможны преобразования в стране. только под контролем громады и с помощью громады можно побороть коррупцию, фальсификации, дерибан, кумовство и т.д.
Цитата
 
 
+3 # Фима 14.03.2014, 10:18
Согласен! власть, которая работает без поддержки людей и без их контроля оберчена на поражение. даже Янукович это понимал и говорил об этом со всех биг-бордов: "Почую кожного". Но "почув" ли? Смотрю по сайтам: за любую критику Ларина или Николаенко на регионаловских "Украина центр" или "Весь Кировоград" - сразу в бан. А оппозиционных газет у нас не было. Критики не надо бояться, на нее надо реагировать. Ларин положился на своих холуев и лизоблюдов. и где он сейчас - эта персона нон-грата?
Цитата
 
 
+2 # Люся 14.03.2014, 10:26
где-где - в кустах сейчас ларин. сидит там на пару с Шаталовым и смотрят - чем закончится референдум в Крыму и какие им пойдут сигналы от Путина?
Цитата
 
 
+4 # Borgia 13.03.2014, 17:01
Вот прекрасный повод показать как гражданин Кировограда и "громада" принимает участие в управления политической жизни нашего города!
Человек которому уже 71 год. Который должен быть как минимум 11 лет на пенсии. де факто есть мэром города и прямо убивает те идеалы - ради которых люди стояли в Кировограде на площади.
Разве все мы хотели такой участи?
Цитата
 
 
+7 # кот 12.03.2014, 21:13
Я не прихильник Михальонка але краще б був він ніж пан Марковський. БЮТівці постійно говорять, що молоді необхідно давати дорогу але ж БЮТ на 85% складається з таких (не першої свіжості) як і Марковський. Можна сміливо заявити, що БЮТівська молодіжка це років 45-50 років, а не 30.

Доречі здивована як це Окаєвіч В.П.ще не зайняв якусь посаду. :eek:
Цитата
 
 
+8 # Люся 13.03.2014, 07:34
а чому дивуватися? яка міська рада, такий і секретар міськоі ради.
Цитата
 
 
+12 # Геннадій Нікішов 12.03.2014, 13:41
Чи зробили депутати тоді ще опозиційної Батьківщини щось добре для міста? Питання досить спірне. Може завадили отій транспортній недореформі? Ні. Відбулась вона. Чи почав Марковський, ставши секретарем, з роботи над рішеннями щодо нормалізації роботи транспорту в місті? Не чули ми про таке. Але з громадськості почав. Заявив, що заважає вона владі. А влада - це тепер він. І за міського голову вступитись не забув. Саме за того, що вбивцю Януковича підтримував. А от громада, яка цього вбивцю всіма силами проганяла, тепер Марковському дуже сильно заважає. Навіть принижений він був. Ну, бо він прийшов і ще якісь там прості люди! Хто їх пустив?! Наступного разу тільки обрані та за запрошеннями. Іменними. На те і управління культури, і заступник міського голови.
Якщо б біля пам'ятника Кобзарю не було Марковського, то цього ніхто б і не помітив. Але якби там не було простих людей, то помітно було б сильно!
Цитата
 
 
+5 # 007 12.03.2014, 13:50
есть подозрения, что и новый губернатор Петик не член Свободы, а член БЮТа.
Цитата
 
 
+18 # ВладимирИльич 12.03.2014, 13:28
Кирвоградскую организацию БЮТ надо вообще запретить. она хуже ПР. ПР хоть открыто проводила политику Януковича, а БЮТ - тайно. БЮТ только то и делал, что поставлял в Раду тушек, превратив Кировоградщину в столицу зрадництва, Кальченко ведет сепаратные переговоры с титушководом Николаенко, а Марковский заявил, что революция окончена - можно расходиться по домам. Революция будет окончена, когда победит Майдан, громада, народовластье. а у нас победила дружба: регионалов и бютовцев. Янукович аплодирует.
Цитата
 
 
+18 # Местный 12.03.2014, 12:05
Предлагаю в это воскресенье на Виче высказать об своём недоверии Ивану Марковському! Ведь дальше будет "веселее".
Может он захочет навести титушек и провести полит.заключени я, для профилактики.
Цитата
 
 
+16 # Yuriy 12.03.2014, 10:27
Больше поставить некого? За такие заявления српазу пинка под одно место! Еще один слуга народа блин...
Цитата
 
 
+14 # Геннадій Нікішов 12.03.2014, 09:29
Ось для таких персонажів і потрібна люстрація, бо поки є такі, то влада завжди буде ставити себе вище від людей. Він принижений. А кіровоградці, можливо, принижені тим, що у нас такий секретар міської ради, що такий дрібний чинуша, а й той себе царьком уявляє. Якщо у цього сивого пана є ще хоч краплина совісті і розуму, що він своїми висловлюваннями зробив сумнівним, то він має вибачитись перед громадою.
Цитата
 
 
+16 # student 12.03.2014, 08:09
Марковский уже приравнял себя к Януковичу. Тот тоже так возлагал венки: народ отдельно, Янукович-Марков ский отдельно.
Цитата
 
 
+12 # Дід Пі 12.03.2014, 08:03
Таку гниду треба викорінювати, бо такі мразі шкодять ідеям Майдану!
Цитата
 
 
+12 # Павел 12.03.2014, 07:37
Совершает те же ошибки что и попередники.С народом в западло ему стоять,ганьба!! ! Предлагаю его добавить в персоны нонграта. А Петик что по этому поводу думает?
Цитата
 
 
+13 # Люся 12.03.2014, 07:09
Марковский - детский сад. Революция скинчилась! - заявил он. Нетушки, революция скинчиться когда изменятся правила "игры". когда править будет не он, Марковский, а люди, суспильство! не суспильство усадило Марковского в кресло, а регионалы. пусть Марковский помнит об этом.
Цитата
 
 
+9 # Сергій козак 12.03.2014, 00:37
Стоп партійний лохотрон!
Цитата
 
 
+13 # А.М 12.03.2014, 00:04
Просто стидоба!!!!!!!
Цитата
 
 
+16 # Ruslik 11.03.2014, 22:56
Сказал бы он это на Майдане!!! Что не хочет стоять рядом с простыми людьми!
Цитата
 
Loading...