У Добровеличківському районі громада повстає проти нового голови РДА

Опубліковано . в Суспільство

Кількість переглядів - 3348

На адресу «Гречки» надійшов лист від активних членів громади Добровеличківського району, в якому вони розповідають про ставлення нового голови РДА В. Ткаченка до громадських ініціатив та редакційної політики місцевих ЗМІ. Також журналіст сайту поспілкувався з авторами листа і дізнався подробиці конфлікту між громадою та чиновником.

Мова йде про те, що спочатку громадськість співпрацювала з теперішнім головою РДА В.Ткаченком і навіть, як могла, сприяла його призначенню. Але після того, як активісти спробувати впливати на подальші призначення в районі і створити місцевий Люстраційний комітет, ставлення до них різко змінилося.

Зокрема, конфлікт проявився під час засідання представників політичних партій та громадських організацій, яке його учасники зняли на відео. На засіданні було рекомендовано на посаду заступника голови РДА не пропонованого Ткаченком чиновника, а представника ГО «Громадський контроль». Протестуючи проти такого рішення голова РДА демонстративно вийшов з кабінету.

Після цього випадку, стверджують активісти Добровеличківки, проти них почалася кампанія з дискредитації та особистого тиску.

Щоб відновити співпрацю, представники ГО запропонували зустрітися з керівництвом району. Зустріч відбулася, хоч і не в запропонований людьми час(пропонували після 17.00, у неробочий час). У листі йдеться, що під час цього спілкування голова РДА в основному вів монолог щодо змін до Конституції – практично не надавши слова ініціаторам зустрічі, які прийшли з конкретними питаннями та пропозиціями. Зокрема, в них йшлося про переформатування Громадської ради при Добровеличківській РДА, пропозиції по охороні громадського порядку, питання «добровільних пожертв» в місцевому садочку, якості доріг, утримання стадіону, підготовки до опалювального сезону, тощо.

По результатам зустрічі ГО «Громадський контроль надала в місцеву газету «Сільське життя» статтю, яку редакція розмістила в наступному номері – 14 червня. Саме розміщення статті стало офіційним приводом для тиску на членів організації та саму редакцію ЗМІ.

Вже 16 червня під час апаратної наради в райдержадміністрації в редакції газети «Сільське життя» почали вимагати фінансову звітність за 5 місяців, а також обговорили редакційну політику видання. Йшлося на нараді про те, що усі подібні матеріали є «політичними» і їх можна друкувати лише за гроші. Тобто висвітлювати проблеми району можуть лише представники влади – іншим же – зась, адже так ще можуть «дописатись» до неспроможності керівництва району ці проблеми вирішувати.

Одночасно, йдеться в листі, голова райдержадміністрації передзвонив до керівникам підприємств, де працюють члени громадських організацій і запропонував «зменшити активність». Після цього деякими працедавцями було озвучено умову: або випрацюєте, або займаєтесь громадською діяльністю…

«Після недолугого керування державою, створення нестерпних умов для українців протягом 2010 - 2014 років, трагічних подій на Майдані в листопаді 2013 року-лютому 2014 року , суспільство не має права стояти осторонь прийняття рішень, а також має очікування щодо боротьби з корупцією, продовження євроінтеграційного курсу України. І для виконання цих важких завдань громадські активісти готові допомагати владі, але водночас і контролювати її, щоб ніхто не скористався тяжким моментом в історії держави задля задоволення власних амбіцій та збагачення за кошти платників податків»,- запевняють громадські активісти з Добровеличківки. Зі своїми проблемами звернулися вони і до голови Кіровоградської ОДА О. Петіка. Той обіцяв розібратись і якнайшвидше надати відповідь. А поки у Добровеличківці сподіваються, що зміни в суспільстві таки відбудуться і чиновники стануть прислухатися до тих, хто їх утримує – платників податків.

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
+5 # Спостерігач3 05.07.2014, 17:37
Для cdfx - та вже визнайте Віктар Фєдаравіч - це ви? Так крепко вцепились за портфелі, за владу, всім оцінки даєте, осуджуєте, боретесь з корупцією.... Чи може - це Мікола Янавіч - всім лопати роздаєте, тепер вас звати cdfx???
Цитата
 
 
-6 # cdfx 05.07.2014, 10:18
Я бачу ви грішне з праведним плутаєте.90 процентів -це місцеві вибори.Ще й такі є,знаєте.У вас немає підтримки в громадах району.І в цьому ваша проблема.Самі не бачите,що у вас під ногами робиться,перест упаєте через пляшки на вулицях і звинувачуєте когось.Загадили селище.Вас на суботник палицею гнати треба,бо самі ви з насиджених кресел свої зади ніколи не піднімете.Вмієт е лише огризатись на критичні зауваження.
Цитата
 
 
+4 # Спостерігач3 04.07.2014, 23:14
Для cdfx - правильно не писав, а писало, Віктар Фєдаравіч!!!
Цитата
 
 
+7 # Спостерігач3 04.07.2014, 23:12
Для cdfx - Віктар Фєдаравіч - це ви? Так крепко вцепились за портфелі, за владу, всім оцінки даєте, осуджуєте, боретесь з корупцією.... Чи може - це Мікола Янавіч - всім лопати роздаєте, тепер вас звати cdfx???
Цитата
 
 
+7 # Спостерігач3 04.07.2014, 23:08
Для cdfx - Віктар Фєдоровіч! Тільки не треба розказувати як класно восени 2010 року на виборах перемагали - всі ми пам'ятаємо як тоді вибори риго-анали проводили і як мандати народної довіри в протоколах малювали, як у кабінетах розказували, що тепер надовго, так що довіра народу у вас мальована, як у фарбованого лиса, а як працюєте - вийдіть на вулицю, і не треба тут закликати до благородних вчинків - відпрацюйте з/пл, ту, що отримували за рахунок податків, сплачених платниками, завдяки роботі платників та роботі податківців. Прочитайте спочатку податковий кодекс, хочаб прочитайте...
Цитата
 
 
-5 # cdfx 04.07.2014, 22:19
Для Людина.Не я перший почав.Про вашу ж пропозицію я писав у своїх попередніх коментарях.
Цитата
 
 
+11 # Людина 04.07.2014, 21:38
Доречі... Щоб розказувати про якість шкільного вугілля потрібно запастися куфайчиною та відсидіти при 8 градусах разом з дітьми 7 уроків... щоб розказувати хто виводить учнів на площу - треба поспілкуватися з самими і учнями і знати чим вони живуть, а вони вже давно перестали робити те, що їм кажуть, вони роблять тільки те до чого у них лежить душа... щоб критикувати чиюсь роботу - треба самому стати та й щось корисне для громади зробити...
Думайте, панове, що ви робите, який ви всі приклад подаєте тим самим учням, адже вони теж читають все це...
Цитата
 
 
+10 # Людина 04.07.2014, 21:36
Люди добрі, перестаньте обливати тут одне одного брудом!Легше всього звинуватити когось, облити когось брудом... Краще вийдіть всі разом та наведіть порядок в селищі! Повикошуйте амброзію у центрі, поприбирайте дитячі майданчики, приведіть до ладу Панський парк... Покажіть клас на святі Івана Купайла, організувавши його проведення! Ось тут і покажите хто на що здатен... А займаттися в інтернеті перемиванням кісток - це справа недалеких людей, багато розуму для цього не потрібно...
Цитата
 
 
-7 # cdfx 04.07.2014, 21:32
Для Iriana.Не вам,податковим кабінетчикам,су дити про мою роботу.Її оцінила в 2010 р. громада, віддавши на виборах 90% голосів.А ви у своїх кабінетах просто створюєте видимість роботи.І не треба мене лякати,що ось ми прийдемо ,то ми вам...Для початку треба, щоб прийшли.Тай не з ляканих я.Вас точно не боюся !Бо, на відміну від вас, працюю на благо своєї громади ! Бажаю і вам такої довіри,яка є в мене. Але не з того ви почали...Мені вас шкода
Цитата
 
 
-7 # cdfx 04.07.2014, 19:43
Для Іriannи. Якраз як я працюю,бачить весь район.А ви лише створюєте вид.І не треба мене лякати.Не з ляканих.Пройшов уже не одні вибори.На останніх 90процентів виборців віддали за мене свої голоси у 2010 р.Оце показник.Коли ви наберете такий рейтинг ,от тоді й буде у вас право судити про мою роботу.Бажаю успіхів.
Цитата
 
 
+4 # IRIANNA 04.07.2014, 16:34
для cdfx, Мені цікаво , якщо б ви були б партійний , скільки б ви вже партій поміняли бувши планктонщиком(( ((((
Цитата
 
 
+4 # IRIANNA 04.07.2014, 14:35
для cdfx, Баче весь район , як плідно працюєте, кругом сплошна робота((((((( А чого ж ви так боєтеся 20-40 чоловік(як ви стверджуєте), а куди ж ви будете розбігатися як нас буде набато більше!!!????? А що до "майдану" , ви, б помовчали...... Такі як, ви,були завжди проти, вам при всіх керманичах не погано(((( планктон в роботі((((( Але приходе цьому кінець і ви пищете та кусаєтеся як миші в бочці, ось вам і не подобається діяльність цих людей!!!!!!!! Вони вам заважають жити і робити як ви звикли!!!! .......
P.S. "Веселі, браття часи настали!!!"
Цитата
 
 
+11 # Спостерігач3 04.07.2014, 14:02
Для спостерігача та Віктара Фєдоровіча - вам обом ніхто нічого доводити не збирається, і дискутувати з прислужниками різних режимів не цікаво, а дякуючи молодому поколінню, яке повстало, не змиряється з диктатурою, і хоче жити вільно, захищає зараз Україну, в нас буде могутня держава. У своїх справах активісти звітують в першу чергу перед совістю та Богом, а не для того, щоб сподобатись прислужникам Януковіча. Час покаже, де правда!!! а вам обом тяжко це зрозуміти, інтелект підтягувати треба, і коменти в мережі - це не дискусія!!!
Цитата
 
 
-8 # Спостерігач 04.07.2014, 08:29
Для cdfx - поважаю ваші погляди, дякую. А представникам-а ктивістам скажу, що ви не можете критикувати діяльність керівників періоду 2010-14 років, бо самі нічого не зробили. Вийти на площу, вивести учнів (!) райцентрівських шкіл і сказати їм, щоб кричали "Банду геть!" та звалити пам"ятник - це ваші "подвиги". Ваші зауваження в цій полеміці - якість дитячі. Ви дуже добре "працюєте" в усні та письмовій формі. Але це не приносить вам якихось дивидентів у вигляді підтримки жителів району.
Цитата
 
 
+3 # Спостерігач3 03.07.2014, 14:43
Для cdfx - Віктар Фєдаравіч, як ви в Ростові-на-Дону працюєте всі чують, а якщо ще й в Добровеличківці папірці з місця на місце перекладаєте - це супер! Бо інших справ в Добровеличківці точно ніким не робиться, а враховуючи ваші розумові здібності, то зрозуміло, що ви нічого не розумієте, де правда, де кривда і "кому на Руси жить хорошо", ви мрієте про автомат, щоб в Добровеличківці розстріляти активістів, як 18-20 лютого Майдан розстріляли.
Цитата
 
 
-7 # cdfx 03.07.2014, 14:19
Я, на відміну від вас,працюю.І мою роботу видно.А ви, бездарі,не вмієте вести полеміку,не любите критичних зауважень на свою адресу.Що, правда очі коле? Назвіть,хоча б одну корисну справу, яку ви зробили від свого заснування.Займ аєтесь лише пліткарством та оббріхуванням чесних і порядних людей.Чи,може,в цьому й заключається Ваша " діяльність"?
Цитата
 
 
+2 # Спостерігач3 03.07.2014, 11:39
Для cdfx - Віктар Фєдаравіч - це ви? Так крепко вцепились за портфелі, за владу, всім оцінки даєте, осуджуєте, боретесь з корупцією.... Чи може - це Мікола Янавіч - всім лопати роздаєте, тепер вас звати cdfx???
Цитата
 
 
+3 # Спостерігач3 03.07.2014, 09:32
Бездарне керівництво було всі роки, не тільки у 2005, особливо в 2010-2014 роках, а сьогоднішнє - їх сателіт, який нічого більше не вміє як надувати щоки та мавпувати своїх попередників, і зрозуміло, що бездарі підтримують бездарів. А те, що істота щось там не бачить, значить їй повилазило, та ще й давно....
Цитата
 
 
-5 # cdfx 03.07.2014, 09:13
А по переважуванні вугілля - то ця пропозиція взагалі до Спостерігача.
Цитата
 
 
-6 # cdfx 03.07.2014, 01:42
Хто Вам сказав,що я підтримую ПР чи КПУ?Я людина безпартійна , підтримую Ткаченка і не підтримую вашу методичну жадобу отримати будь-якою ціною портфель влади...Зрозумі йте-кожен повинен наводити порядок на своїх місцях.У нашому районі вже була "безддарне" і некомпетентне керівництво району у 2005 році .Я не бачу серед вас лідера,а тому не хочу,щоб історія з призначеннями знову повторилася,і докладу всих зусиль,аби цього не сталося.Податкі вець нехай бореться з корупцією в податковій,підп риємець хай добивається,щоб и ціна на м'ясо була нижчою,ніж у Помічній.І це буде ваш вклад в добробут жителів громади,якою ви так хочете себе представляти.А толоку в своїй громаді я зробив ще навесні і без вашої вказівки.
Цитата
 
 
+9 # Спостерігач3 02.07.2014, 23:23
Для cdfx - і в школах будемо, і все переважимо - не переживайте!!! А на рахунок довіри - то це так, запити суспільства змінились, ПР та комуністи, яких Ви підтримуєте - вже на смітнику історії, а на рахунок освіченості - то не диплом показник, а справи. На рахунок толоки - все буде, але врахуйте, що після cdfx - точно прибирати ніхто не буде, за собою саме прибирай, а так буде ще багато чого...Чекай!!!
Цитата
 
 
-8 # cdfx 02.07.2014, 21:52
На рахунок імені.Ви,мабуть , в паспорті теж не Irianna. Повилазили на верх після Майдану .Де був Ваш спротив так числа хоча б 20 січня? В районі не було жодної палатки,я вже не кажу про якусь акцію.Ваш рейтинг в районі "нульовий",якщо не мінусовий.Жодно ї конкретної справи.Якщо вже так душа за район болить,організу вали,хоча б,весняну толоку....А без відмовідної фахової освіти Ви приречені.І Вам,шановні,її ще треба здобувати і не один рік...Вгомоніть свої амбіції."Спробу йте" себе на виборах і тоді "прапор в руки переможцям і штурвал".На сьогодні ж Ви так безглуздо рветесь до влади,використо вуючи бренд "майданівець", хоча жодний з Вас там, у Києві,не був.Не ображайтесь,але це факт.Неофіта лише може з серед Вас ним називатись за його щиру допомогу в ті складні часи.За це йому честь і хвала.
Цитата
 
 
-9 # Спостерігач 02.07.2014, 20:35
Якось у вас все зводиться до одного - всі крадуть і тільки ви їх зможете зупинити. По школа виставите своїх людей? Чи будете переважувати вугілля після кожної зміни?
Цитата
 
 
+15 # Спостерігач3 02.07.2014, 17:52
просто не буде красти, і все буде добре
Цитата
 
 
+12 # Спостерігач3 02.07.2014, 17:18
Для Спостерігача: все набагато простіше, щоб вугілля було достатньо треба менше красти!!! Якраз "досвідчені корупціонери" тільки те й роблять, що крадуть і це вже пороблено й задавнено, є надія, що молодь так не робитиме, а, якщо щось не знає - то спитає "не святі горшки ліплять"
Цитата
 
 
-4 # Спостерігач 02.07.2014, 07:58
Підтримую cdfx. Прийде новачок на якусь посаду і зіткнеться з проблемою цілої галузі, наприклад, недостатня кількість вугілля в школах. І хочу я побачити, як цей керівник нової формації вийде з цієї ситуації.
Цитата
 
 
+11 # IRIANNA 01.07.2014, 23:27
Краще допустити людину без досвіду управління на керівні посади, ніж мати собі на шиї досвідченого корупціонера.
Цитата
 
 
+10 # IRIANNA 01.07.2014, 23:07
для cdfx; Майдан і війна людей нічому не навчили, система ну ніяк не хоче мінятися!!!!Яка сь держбюджетна вата "С опытом роботы" , а міцзки ніяк не включити не може))
Цитата
 
 
+10 # IRIANNA 01.07.2014, 22:35
для cdfx, А мені цікаво ви так звинувачуєте активістів , чому ви себе написали cdfx- ви так і в паспорті записані.Якщо ви, такі м"які і пухнасті))))))
Цитата
 
 
+9 # IRIANNA 01.07.2014, 22:28
Якщо актив працює, а владі це не подобається- вони йдуть вірним шляхом!!!!!! А кому потрібні докази : по-перше -мені здається активісти їх нададуть, по-друге дивіться в YouTube відео "громадський контроль" Добровеличківка . А для спостерігача cdfx доводю до відома , що близько сімидесяти чоловік налічує організація. І якшо ви , порядна людина і ніяких калепів не робите , чому ваше ім"я cdfx - вас і в паспотрті так записано))))) А на те що про досвід роботи - вже наробили, так наробили люди з досвідом , що Україна ще й досі розгребти не може((((
Цитата
 
 
+12 # Спостерігач3 01.07.2014, 12:06
Для cdfx, який вирішив, що він роздає мандати народної довіри..Про причини і наслідки геноциду українського народу,яким був Голодомор - дописувачу треба прочитати в курсі історії України. Цікаво, що cdfx перейшов на особистості..А якраз Ткаченко став головою РДА , повторюючи описану у вірші ситуацію "На майдані коло церкви революція іде..."Та й то- там "усі гукнули" "хай чабан".Його дійсно після Майдану тихенько підтримала маленька зграйка далеких від Майдану осіб..., бо ніде, ні на ю-тубі, ніде немає інформації хто його підтримав. В державній службі працюють різні люди - одні служать режиму, інші - народу України, слава Богу, і в податковій є люди, які служать народу України, і не бояться виступати, навіть з подальшим викладенням відео в ю-туб
Цитата
 
 
-9 # cdfx 30.06.2014, 20:38
Для Спостерігача 3.Я ще раз наголошую,що дана ГО не має народного мандата довіри,оскільки нараховує осіб 20- 40,а населення району-42тис..Д о чого тут голодомор?Не розумію.
Ваша висуванка теж славно служила режиму,працюючи у податковій.Хоче те правди-організу йте широкі громадські слухання,а не той"мєждусобойч ик",який ви ще й без дозволу виклали в мережу,заявивши ,що це і є вияв демократії і думка всієї громади району.Наостано к.Щоби очолювати район потрібно,принай мні,мати досвід роботи і відповідну фахову підготовку,якої Ви,шановні,не маєте.Для початку перевірте себе на місцевих виборах,побачит е свій рейтинг.А Ткаченко сам має вирішувати,з ким йому працювати.Не повторюйте ситуацію 2005року,щоб не вийшло,як в тому вірші "На майдані коло церкви революція іде..."Та й то- там "усі гукнули" "хай чабан",а в Вашому випадку- маленька зграйка далеких від Майдану осіб...
Цитата
 
 
+14 # Спостерігач3 28.06.2014, 14:30
для cdfx, то Ви кажете, що депутати с/рад важливі, а всі інші - громадяни ніхто, і їх слухати не треба, то може повернете Голодомор, щоб всі неугодні повимирали, і не балакали. А всі "засідатели", які вірою і правдою служили Януковичу, мають піти, бо мріють і далі гнобити український народ, і не допустити ніяких змін, адже все "налагоджено". А голова РДА скористався в свій час підтримкою так званих "самозванців".
Цитата
 
 
-12 # cdfx 27.06.2014, 12:29
По- перше,думка даної ГО,яка налічує лише декілька десятків членів ,жодного відношення до думки громади району не має. Жоден член цієї організації навіть не є депутатом сільради.При цьому вони хочуть зайняти всі керівні посади в РДА .Жодного факту перевищення владних повноважень керівником району вони не вказують, а при цьому лише " оббивають " пороги перших осіб області, які на цей шантаж "ведуться".В районі близько 40 ГО , які, на відміну від них займаються статутною діяльністю.А ці самозванці ,використовуючи складну політичну ситуацію в державі,рвуться до влади,пропонуюч и в неї лише себе.
Цитата
 
 
+22 # Спостерігач2 26.06.2014, 22:04
Цікаві ці спостерігачі, лежать на лежанці і спостерігають хто кого. Якщо активісти мають силу та енергію, то хай ідуть іпрацюють, а то повилазили бажаючі бути серйозними дядьками, а в головах пусто, тільки інтриги, плітки і т.д. і підтримують їх такі спостерігачі з лежанок...
Цитата
 
 
+20 # Спостерігач1 26.06.2014, 22:01
Актив не хоче, щоб на хвилі революції хтось скористався ситуацією, а якщо в активістів є бажання, хай ідуть і працюють, бо зараз в Україні класика жанру: революцію роблять одні,а насілдками кортисуються інші, і ці інші - не завжди порядні.
Цитата
 
 
-5 # Спостерігач 26.06.2014, 12:57
Цікаві люди, ці активісти... Жодного факту, жодної конкретики - лише загальні фрази і якісь недолугі звинувачення. Тут і все так зрозуміло, актив хоче влади.
Цитата
 
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити