У Кіровограді запропонували вилучити з переліку можливих назв міста Єлисаветград, як імперську (ВІДЕО)

Опубліковано . в Суспільство

Кількість переглядів - 2707

Під час громадських слухань, що відбулися вчора, 28 серпня, один з учасників громадський активіст Ігор Козуб запропонував вилучити з переліку варіантів можливих назв міста Кіровограда – імперську.

ke 1

На його думку, назва Єлисаветград (Єлизаветград) не повинна навіть розглядатися як варіант назви для українського міста.

 

"Я взагалі з цього списку закликаю викинути Єлисаветград як російську, як путінську", - закликав Ігор Козуб.

Козуб поставив свою пропозицію на голосування. Ініціативу підтримали частина присутніх на громадських слуханнях кіровоградців.

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
-1 # Alex 31.08.2015, 18:19
В современной исторической науке принято считать городами поселения, которые официально признавались городами государством и современным ему обществом, население которых автоматически приобретало права городских обывателей. В этой связи обратимся к указу Екатерины11 10 февраля 1784г. Напомню, в то время императорские указы имели силу закона. В нем сказано: « крепость Св. Елизаветы {и некоторые другие-А. Л.}…отныне крепостями не почитать», «..обращая их во внутренние города или посады, или как, по их состоянию и свойству в них жителей остаться они могут». Таким образом, перед поселением по имени Св. Елизаветы возник шанс стать городом. Хотя городскую функцию крепость выполнила еще раньше, когда дала наименование одной из провинций Новороссийской губернии, созданной в 1764г..kirovogr ad.proua.com/ar ticle/2009/11/1 3/123420.html
Цитата
 
 
+1 # Alex 31.08.2015, 16:37
Мнение Рады будет актуально при переименовании области,но не города-последни й не в ее компетенции--в Конституции города не упоминаются,кро ме Киева и Севастополя.
Нужно просто следовать закону о географических наименованиях,к оторых запрещает выдумывать НОВЫЕ наименования когда есть старые.Уважать закон-вот чего нет на Украине и чего нужно добиваться во всем.
Что касается империи,то она организовала строительство города и не пошла на уступки Порте и отказалась его срыть.То есть город живет благодаря имериии ,а не казакам и прочим.Учите историю.
Цитата
 
 
-2 # Василь Мельничук 31.08.2015, 13:04
От як ви не розумієте, всі, хто сьогодні виступає за Єлисаветград, на справді сприяє перейменуванню на Інгульськ! Ви хочете бути "інгульцем"? Я - ні.
Давайте подумаємо логічно. Припустимо, більшість жителів міста оберуть варіант "Єлисаветград". Міська рада подасть цей варіант у Верховну Раду. Нинішня більшість у Верховній Раді ні в якому разі не поверне імперську назву. Їм важливіше зберегти виборців у всій Україні, тому вони знехтують думкою більшості мешканців.
І що вони оберуть? Той варіант, який подасть Інститут національної памяті. А це буде Інгульськ.
Як цьому запобігти? Зняти з порядку денного варіант Єлисаветград і дати можливість народу обрати нормальну назву. В такому разі нас не назвуть Інгульськом, бо за цю назву навряд чи проголосують.
Цитата
 
 
-1 # Илья 31.08.2015, 10:50
ТАй взагалі, якось дивно виглядає така активна позиція товарища Козуба :"ми вам влаштуємо війну". Змахує на очередной проект руськаго міра. "Золотий запас" КГБ каламутить суспільство в місті......???. ......
Цитата
 
 
-3 # Илья 31.08.2015, 10:46
Доречі ось знайшов все в відкритому доступі http://politiko.ua/profile-128427 . Це так шоб не обзивали голословним:)
Цитата
 
 
0 # Илья 31.08.2015, 10:25
Це той Козуб, який працював інструктором в ленінському райкомі у відділі пропаганди у 80х??? Вишкіл відчувається ) Йому все одно за що горлати - за патріотизм чи комунізм, тим більше цей Козуб на протязі двотисячних змінив з десяток партій - єдиний центр, УНП, сила народу, наша україна ... Не вірю я таким патріотам ...
Цитата
 
 
0 # Віктор 1 30.08.2015, 20:18
"Єлісаветградці " Донбасу (було їх активних багатенько) бігали на мітинги і блокували українських військових - отримали "щастя - Новоросію.
Наші "єлісаветградці " теж прикликають Новоросію, невичтачає клепки навчитися на помилках Донбасу
Цитата
 
 
-3 # Alex 30.08.2015, 16:12
Если отказаться от истории,основы всякой культуры,то следует признать,что всякое новое наименование города обречено на гибель.А раз так,то зачем вообще что-то менять? А вообще,не любить,не уважать историю может человек неразвитый умственно,то есть,майданер.
Цитата
 
 
+5 # Оленка 30.08.2015, 15:18
Досить зациклюватися на історичному аспекті. Час іде все змінюється. Ми ж не називаємо своїх дітей Одарками, Стецьками та Парасками.
А "істеричні"назв и в місті вже є Дворцова - жах!
Цитата
 
 
-2 # Дима 29.08.2015, 15:35
И заодно сделать выборку, кто за какое название и к какой политсиле он относится. И тогда увидите, сколько процентов сейчас за ваши недоназвания, столько же и получите на выборах, а может и меньше. Вы своими криками, скандалами, унизительными статьями и крайностями напрочь отбиваете симпатии людей. А жить в городе НАМ.
Цитата
 
 
-5 # Сергій 29.08.2015, 15:26
Зараз прибіжать свідоміти і скажуть, що всі хто пише за Єлисаветград - тролі і боти. Одні вони реальні.
Це приклад демократії. по якій вони так плакали при Януковичі, і яка тепер будується в Україні. Демократія по-іхньому означає, що править обмежене коло людей, які назвали себе демократами, а решта мають закрити рот і сидіти тихо, а ходити на вибори без вибора. Я положив на вибори після майдана. І багато дуже хто так зробив. На сайті ЦВК видно, що такої низької явки (Крим і Донбас не враховували) ще ніколи не було в незалежній Україні. Але на опитування треба йти.
Цитата
 
 
-2 # Дима 29.08.2015, 15:13
Блин, уже из жопы вон вылазите, лишь бы по вашему было. А взять и придумать нормальное название, а не тот колхоз, что понадумали. Больше 50% жителей города за Елисаветград, а за ваши недоназвания только вы и ваши друзья. Ну раз не по вашему, то тогда давайте уберём всё то, за что могут проголосовать. Вместо того, чтобы говорить с людьми вы как последние трусы не оставляете людям выбора. Ну назовёте вы город дерьмом, вас проклинать будут большая половина горожан.
Цитата
 
 
0 # Василь Мельничук 31.08.2015, 13:03
От як ви не розумієте, всі, хто сьогодні виступає за Єлисаветград, на справді сприяє перейменуванню на Інгульськ! Ви хочете бути "інгульцем"? Я - ні.
Давайте подумаємо логічно. Припустимо, більшість жителів міста оберуть варіант "Єлисаветград". Міська рада подасть цей варіант у Верховну Раду. Нинішня більшість у Верховній Раді ні в якому разі не поверне імперську назву. Їм важливіше зберегти виборців у всій Україні, тому вони знехтують думкою більшості мешканців.
І що вони оберуть? Той варіант, який подасть Інститут національної памяті. А це буде Інгульськ.
Як цьому запобігти? Зняти з порядку денного варіант Єлисаветград і дати можливість народу обрати нормальну назву. В такому разі нас не назвуть Інгульськом, бо за цю назву навряд чи проголосують.
Цитата
 
 
0 # Анна65 29.08.2015, 13:56
Сколько не кричи "Єдина країна", а сограждане наши уже готовы создавать концлагеря для "пропутінських зрадників" и таскать за чубы неверных. Самое смешное, что многие из них не так давно пели оды Ларину и Ко (пока те были при власти), а затем вдруг резко перекрасились и одели вышиванки. Даже не знаю, кто хуже - те, или эти.
Цитата
 
 
-1 # Alex 29.08.2015, 12:45
Для того,чтобы переименовать Кировоград,дост аточно выполнить требования закона о географических наименованиях.Н икакого решения ВР не потребуется.С точки зрения закона,переимен овать-значит ВЕРНУТЬ городу исторически первое наименование зафиксированное в законе,предшест вующее ныне действующему,по тому проводить раскопки неандертальских поселенцев,каза ков НЕ НУЖНО.Если нарушить принцип историзма,тогда впадет в дурную бесконечность,б удем перебирать тысячи новых наименований города.Что,впро чем,уже началось.
Цитата
 
 
+1 # Василь Мельничук 31.08.2015, 12:55
Тоді поверніть найпершу назву нашого міста - Поділ. До чого тут ваша цариця? Ви ж, як історик, мали би бути в курсі, що на Єлисаветград наше місто перейменували у 1775 році?
Цитата
 
 
+6 # Віктор 1 29.08.2015, 07:53
Правильно, імперська назва Єлісаветград не потрібна нашому місту."Єлєсавет градці" - місцева "п'ята колона" Москви - вірні слуги Путіна. Козуб молодець!
Концтабори в Єлісаветграді будувала саме імперія. Українському місту не потрібні ні концтабори, ні імперська назва Єлісаветград
Цитата
 
 
0 # Сергій 28.08.2015, 20:25
Ураноград. Норм назва. Враховуючи що Кіровоградщина 1 -ша в Україні по раку.
Цитата
 
 
+2 # Sergii 28.08.2015, 19:50
От зовсім оригінальна пропозиція.
Ще ніхто такого не пропонував: заборонити Єлисаветград.
Дуже зручно.
Але ж, чому не переконати?
Коли немає аргументів, то треба їх знайти.
Потім не все так просто з цим перейменуванням . Воно вимагає внесення змін у Конституцію. Рішення прийматиме ВР трьомастами голосами.
Це не означає. що я прихильник імперської назви.
Писав уже, що мені подобається Богун .
Як історична, об'єднувальна назва Улич.
Цитата
 
 
0 # Василь Мельничук 31.08.2015, 12:52
Сергію, ніхто не говорить "заборонити Єлісавєтград", Козуб пропонує зробити так, як у сусідньому Дніпропетровськ у - не обговорювати повернення імперських назв. І там все спокійно - ніякої ненависті, ніякого сепаратизму...

А щодо "внесення змін до Конституції" - то це стосується не міста, а області.

А щодо варіанту Улич - цілком погоджуюсь. Дуже гарний варіант. Він мав би сподобатись навіть представникам "русского мира" - адже це назва з часів Київської Русі.
Цитата
 
 
+4 # Однако 28.08.2015, 18:32
Все елементарно нехай "Кіровоград" переіменують на "Хіровоград", і дозволять громадянам у своїх документах ручкою провести коррекцію.... дешево і сердито.... :lol:
Цитата
 
 
+1 # Сергій 28.08.2015, 17:21
Ви самі собі суперечите і навіть не помічаєте цього. як можна будувати злагоду називаючи досить велико категорію людей зрадниками і недалекими. Ви попробуйте з таким підходом спочатку побудувати злагоду в невеликому колективі або сім"ї. А потім уже беріться за Україну.
Цитата
 
 
-1 # Строгецкий 28.08.2015, 17:09
Хто за Єлазаветград або недалекі люди, або зрадники. Ми повині написати історію злагоди України, а не повертатися в Російську імперію. Слава Богу, що її розвалии.
Цитата
 
 
+2 # Юрій 29.08.2015, 18:06
Згоден на 100 %.
Цитата
 
 
-4 # Alex 28.08.2015, 16:14
И снова бездарный майданизм:неува жительное отношение к закону,который требует возвращения к исторически первым наименованиям.
Цитата
 
 
-1 # Alex 28.08.2015, 16:12
"Я взагалі з цього списку закликаю викинути Єлисаветград як російську, як путінську

Что тут сказать? "Патриотизм-пос леднее пристанище негодяев"(забыл автора этих слов)
Цитата
 
 
+5 # Сергій 28.08.2015, 14:09
Якщо Єлисаветград - це путінська назва. То за неї мало хто проголосує (нашо її тоді виключати). але якщо за її все-таки оберуть, то виходить що більшість городян путінці. і це вже серйозно. Треба будувати -концтабір для них.
Цитата
 
 
+6 # Юрій 29.08.2015, 18:12
Назва царська, а Путін прагне Україну за будь-яку ціну загнати назад до своєї Російської імперії (а назвали Єлисаветград -- значить визнаєте себе підданими цієї самої Російської імперії). От тому, друже Сергію, цю назву не можна обирати для нашого міста.
До речі, слово "свідоміти" -- з лексики прихильників Партії регіонів та путінської пропагандистськ ої машини. Ви часом не з їхнього гнізда?
Цитата
 
 
+8 # Олег 28.08.2015, 14:06
как много ненависти к своим согражданам, только потому, что они думают по другому.
Цитата
 
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити