У Кіровограді виникла плутанина з екзит-полами

Опубліковано . в Суспільство

Кількість переглядів - 1377

Штаб Андрія Райковича не замовляв жодних екзит-полів під час другого туру виборів міського голови Кіровограда.

Фірма R&B проводила екзит-пол на замовлення видання "Кіровоградська правда". Відповідно до результатів цього екзит-полу перемогу отримав Андрій Райкович. Очевидно центральний штаб БПП використав дані цього екзит-полу.

Так ситуацію з появою у всеукраїнських ЗМІ результатів екзит-полу ніби замовленого БПП  пояснив Олександр Дануца, довірена особа кандидата Андрія Райковича.

Уточнимо, що результати екзит-полу, який нібито замовляв штаб БПП, оприлюднили "Українська правда" та "5 канал". Зрештою навіть на офіційному сайті БПП є повідомлення із даними екзит-полів у чотирьох областях. Інфографіка, що вміщена в повідомленні, брендована символікою партії. Дані,вказані на сайті, різняться з результатами екзит-полу R&B в 0,1 %.

Натомість ще вчора вдень керівник штабу БПП у Кіровограді Костянтин Яриніч заявляв, що екзит-полів штаб не замовляв.

Керівники Асоціації Політичних Наук, які проводила екзит-пол у І турі виборів, заявили, що у ІІ турі не працюватимуть.

Сподобалася стаття?
Поділитися:
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити