Телеканал можуть покарати за паплюження Саакашвілі

Опубліковано . в Суспільство

Кількість переглядів - 255

Національна рада з питань телебачення і радіомовлення (в журналістському побуті - Нацрада) розглянула результати позапланової перевірки одеського ТОВ «ТРК «Здоров'я» і оголосила компанії попередження. Телевізійникам поставили в провину регулярні "наїзди" на університетського приятеля Президента Петра Порошенка, Міхаіла Саакашвілі.

Переслідування телеканалу ініціював народний депутат України з "Блоку Петра Порошенка" Дмитро Добродомов. Після чого в кампанію включилися Рада національної безпеки і оборони при Президентові України, Секретаріат Кабінету Міністрів України, Міністерство інформаційної політики України, ГО «Молодіжна команда Нове Покоління». На думку цих шанованих заявників, інформація, що "ллється" на телеглядачів з екрана "Здоров'я", "нав'язує слухачам негативне ставлення до грузинського народу, підбурює місцеве населення до захоплення державної влади в Одеській області".

За результатами аналізу відеозаписів ефіру телерадіокомпанії "Здоров'я" за 12, 13 і 16 травня 2016 року "були зафіксовані ознаки порушення вимог чинного законодавства та призначена позапланова перевірка".

У зазначені дні, як повідомляється на сайті Нацради, виявлено неодноразовий вихід в ефір протягом кожної доби передач тенденційної спрямованості про голову Одеської обласної державної адміністрації Михайла Саакашвілі. Колишнього президента Грузії звинувачували у сприянні зростанню організованої злочинності і насильства, його прізвище "образливо спотворювали". В довершення до всього портрет нинішнього глави Одеської області "прикрашала" намальована на його чолі фашистська свастика. Нацрада кваліфікувала це як порушення вимог частини другої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення» та частини першої статті 28 Закону України «Про інформацію».

Моніторингом ефіру цього кабельного мовника по 12 травня 2016 року було зафіксовано порушення вимог частини п'ятої статті 6 Закону України «Про телебачення і радіомовлення», оскільки значну частину передач розмістили без назви, авторського знака та інформації про виробника. Крім того, багато разів упродовж доби демонструвався 55-хвилинний аудіовізуальний твір «Маяк демократії». Згідно копірайту виробником цього твору вказана студія «Лехандрао продакшн». ТРК «Здоров'я» надала дозвіл автора твору на право трансляції, проте не надала прокатного посвідчення.

"Маяк демократії", створений за участю Інституту дослідження розвитку Грузії і Союзу кінематографістів Грузії, присвячений рокам керування Михайлом Саакашвілі цією сонячною пострадянською республікою.

З огляду на виявлені порушення, Нацрада застосувала до ліцензіата санкцію «оголошення попередження» і зобов'язала одеську телерадіокомпанію компанію протягом місяця привести у відповідність свою діяльність до умов ліцензії та норм чинного законодавства.

Телерадіокомпанією "Здоров'я" володіє член парламентської фракції "Блок Петра Порошенка" 32-річний Дмитро Голубов. Син відомого одеського музиканта, голови обласної організації Спілки композиторів України Івана Голубова за кожної нагоди розповідає з трибуни Верховної Ради про "шкідливу діяльності грузинського варяга".
Олег БАЗАК

Сподобалася стаття?
Поділитися:
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити