Звернення релігійної громади Новоархангельська до голови Кіровоградської ОДА(ВІДЕО)

Опубліковано . в Суспільство

Кількість переглядів - 2326

У Новоархангельську, після святкової літургії з нагоди Вербної неділі, владика Марк, єпископ Кіровоградський та Голованівський, зачитав заяву віруючих громадян смт. Новоархангельськ щодо ситуації з храмом Святого Володимира УПЦ КП.

 Серед іншого, віряни вимагають скасувати розпорядження Кіровоградської ОДА №729-р від 30 листопада 2012 року, про переведення громади Київського патріархату в Московський, що спричинило конфлікт вірян Новоархангельська та влади.

Про інші вимоги громади та варіанти виходу з ситуації на відео:

     

Наразі під зверненням зібрано близько 500 підписів жителів Новоархангельська. Збір підписів триває.

www.gre4ka.info - Інформаційний портал Гречка.Звернення релігійної громади Новоархангельська до голови Кіровоградської ОДА(ВІДЕО).

www.gre4ka.info - Інформаційний портал Гречка.Звернення релігійної громади Новоархангельська до голови Кіровоградської ОДА(ВІДЕО).

www.gre4ka.info - Інформаційний портал Гречка.Звернення релігійної громади Новоархангельська до голови Кіровоградської ОДА(ВІДЕО).

Президенту України п. В. Ф. Януковичу
 
Патріарху всієї Руси-України Філарету
 
Митрополиту Київському Володимиру (Сабодану)
 
Голові Кіровоградської обласної державної адміністрації п. Ніколаєнку А. І.


 
Заява
віруючих громадян смт Новоархангельськ Кіровоградської області
щодо ситуації з храмом Святого Володимира УПЦ КП


 
  Враховуючи екстраординарну ситуацію, що склалася у смт Новоархангельськ після прийняття розпорядження Кіровоградської ОДА № 729-р від 30.11.2012 р. про переведення релігійної громади Київського патріархату у Московський патріархат ми, віруючі громадяни смт Новоархангельськ, пропонуємо владнати конфліктну ситуацію таким шляхом:
 
   1. Скасувати спірне розпорядження Кіровоградської ОДА № 729-р від 30.11.2012 р. про переведення релігійної громади УПЦ Київського патріархату в УПЦ (Московський патріархат).
 
   2. Повернути храм релігійній громаді Київського патріархату, оскільки прихильниками Московського патріархату у конфліктній ситуації виявилися мешканці міст Києва, Кривого Рогу, Харкова та Кіровограда. Ми, місцеві мешканці не є прибічниками Московського патріархату.
 
   3. Належним чином розслідувати кримінальні провадження за заявами Управління Кіровоградської єпархії УПЦ КП, народного депутата Святослава Ханенка, журналіста Валерія Лебедя тощо.
 
    4. Притягнути до відповідальності посадових осіб, які своїми активними діями спровокували конфлікт.
 
  Вважаємо, що такі дії повернуть у смт Новоархангельськ мир та спокій, притаманні нашій кіровоградській землі зокрема та Україні в цілому.
 
  28 квітня 2013 р., Вхід Господній до Єрусалиму
  смт Новоархангельськ

Фото: Валерій Лебідь

 


     

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
-4 # Вепр 30.04.2013, 13:05
ще й хоче щоб її вговарювали...
беркут охороняє всіх і вас теж, новоархангельсь к тепер найбезпечніше місце на Україні)))
ну можете не приходити, але все таки скажіть Вам більше 30 чи менше.
Цитата
 
 
+2 # Марія 30.04.2013, 13:21
Круто, Беркут охороняє Новоархангельсь к від жителів Новоархангельсь ка...
Цитата
 
 
-2 # Вепр 30.04.2013, 12:55
Цитую Марія:
Ви знущаєтесь?

Ні ,навіть в голову не приходило , просто хочу хоч приблизно уявити співрозмовницю. Так більше чи менше. Якщо хочете можемо завтра зустрітися у Н-А, щоб вияснити ще не ясні питання.
Цитата
 
 
+1 # Марія 30.04.2013, 13:00
Боже збав, з вашими садистським нахилами... У мене ж нема загону "Беркута", щоб охороняти мене. Ви вирішити нас по-одному виловлювати?
Цитата
 
 
-2 # Вепр 30.04.2013, 12:47
А більше тридцяти чи менше)?
Цитата
 
 
+1 # Марія 30.04.2013, 12:51
Ви знущаєтесь?
Цитата
 
 
-2 # Вепр 30.04.2013, 12:30
Цитую Марія:
Не задавайте дурних запитань, які не мають відношення до справи. Це не сайт знайомств, ви щось трохи наплутали.

Ну так Ваші коментарі вобще всі не по тємі, я ж нічо не кажу.
Якщо не хочете сказати точний вік, виберіть 1 з категорій:
до 18 чи після?
Цитата
 
 
0 # Марія 30.04.2013, 12:45
Тугенько я бачу доходить... Давно за 18. А судячи по вашій граматиці, ви ще в школу ходите... або взагалі ніколи там не були...
Цитата
 
 
-1 # Вепр 30.04.2013, 12:10
Скільки Вам років Маріє? просто цікаво
Цитата
 
 
0 # Марія 30.04.2013, 12:26
Не задавайте дурних запитань, які не мають відношення до справи. Це не сайт знайомств, ви щось трохи наплутали.
Цитата
 
 
-2 # Вепр 30.04.2013, 11:11
беркут починає вирішувати такі питання після того як деякі "православні" у піст влаштовують бійки.
Цитата
 
 
+2 # Марія 30.04.2013, 12:04
Тобто вони божі слуги, які господньою рукою карають невірних?)) Не багато ви на себе берете? Чи з вами може сам Всевишній розмовляє?))))
Цитата
 
 
-3 # Вепр 30.04.2013, 10:23
Олеже, з твої лексики видно, що ти людина не церковна. Для тебе поговорити про стосунки УПЦ і "УПЦ-КП" це все одно що про СРСР і США, ОУН і РСЧА, помаранчевих і голубих, Яник - Юля, ЄС - Митний союз і т.д. Ти і тут бачиш політику. Ми ж наполягаємо, що це питання внутрішньо-церк овне і до політики не відноситься. Особисто я не тішу себе надіями ні на яких теперішніх політиків, ні на вступи ні в які союзи. Нам треба будувати свою державу, за своїми мірками, не оглядаючись ні на Європу, ні на Росію, а оглядаючись лише на вічні християнські цінності.
Цитата
 
 
+2 # Марія 30.04.2013, 11:04
Внутрішньоцерко вне питання? А відколи це "Беркут" почав вирішувати такі питання? Значить присутність "Свободи" викликає обурення... а наявність бійцівських спецпідрозділів якраз в тему... Така ваша позиція? Чи може це були легендарні прихожани МП, про яких всі говорять, але ніхто не баче?
Цитата
 
 
-4 # Вепр 30.04.2013, 10:13
Цитую Марія:
Чуваче, вивчи українську мову спочатку, або взагалі не вживай її, це по-перше... , бити кулаками в груди і кричати: "Я МЕЦЕНАТ! ЦЕ МОЄ!"

В мене все в порядку з українською. Але ж ми, новоархангельці , не говоримо чисто по-українськи.
По-друге, а може Демішкан не хоче бути меценатом "КП". Ви не допускаєте такої думки? Він засновник громади УПЦ, а не ваш меценат. Не треба призначати людям ролі, на які вони не претендують.
Цитата
 
 
+2 # Марія 30.04.2013, 10:57
Ні, з українською мовою у вас все дуже не впорядку... не існує слова "об'язаний"...
Неуч, меценат - це той хто пожертвував гроші. Ви ж самі бігали по всьому Новоархангельсь ку і кричали, що Демішкан меценат, бо він дав гроші на будівництво храму!)))) А тепер, коли зрозуміли, що меценатство діло безкорисне, вирішили, що він не хоче бути меценатом))) Він хоче бути спонсором і отримувати дивіденти. Сміх та й годі...
Цитата
 
 
+1 # Олег 30.04.2013, 06:43
Цитую Аноним:
Где текст обращения?

Після фоток...
Цитата
 
 
+3 # Скіммер 29.04.2013, 22:35
демішкану люди дали зрозуміти, що це благодійний внесок у забудову хаму, а не вкладання інвестиції. В той день (23-го) я запропонував місцевим людям, щоб вони зняли "пам'ятну" дошку з цим так названим меценатов, там де люди вдячні цьому чинуші.
демішкану.....як там синочок ;-) , на УДО витягуеш?
Цитата
 
 
+4 # Олег 29.04.2013, 18:14
[quote name="Вепр"]Мот ив звернення такий "От бачте ми тут в Новоархангельсь ку є, нас тут аж 150 чоловік прийшло вербу святити, віддайте нам храм"
Ну прийшло 300, а не 150. А москалі зі своїми попами взагалі всялися.

Земля виділена на громаду УПЦ КП, їй же належить і церква. А всякі Домешкани і його халуї хай валять в дупу...
Цитата
 
 
-5 # Вепр 29.04.2013, 17:53
Мотив звернення такий "От бачте ми тут в Новоархангельсь ку є, нас тут аж 150 чоловік прийшло вербу святити, віддайте нам храм"
Власне кажучи наявність будь-якої реліг. чи громадської організації не означає, що держава автоматично повинна надати їм храм. Тим більше, що "КП" виникло 1992 року і на нього не розповсюджуєтьс я закон про повернення майна, яке було відібране у віруючих в 1917-1991 рр. У храма є власник - община УПЦ. І вас, розкольники, не повинно хвилювати ходить Демішкан і Крамар в церкву чи ні. По закону вони Вам нічого не об"язані)
Цитата
 
 
+2 # Марія 29.04.2013, 22:15
Чуваче, вивчи українську мову спочатку, або взагалі не вживай її, це по-перше... По-друге, це ми Демішкану нічим не завдячуємо, і якраз ще нам його огидної пики в церкві і не вистачало - і без нього добре. По-третє, хто він взагалі такий? Доводжу до вашого куценького мозку, що поняття "меценацтво" - означає добровільну безкорисну матеріальну допомогу, без будь-яких посягань на майно у майбутньому. А не рвати на собі сорочку, бити кулаками в груди і кричати: "Я МЕЦЕНАТ! ЦЕ МОЄ!" Зрозуміло вам, нешановний?
Цитата
 
 
+1 # Архангел Михаил 29.04.2013, 15:29
Цитую Аноним:
Где текст обращения?

Анонимам текст обращения не предоставляется , ознакомляйтесь с его содержанием из видеоролика
Цитата
 
 
0 # Аноним 29.04.2013, 14:42
Где текст обращения?
Цитата
 
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити