Що чекає кіровоградських студентів у новому навчальному році?

Опубліковано . в Суспільство

Кількість переглядів - 1423

3 1 по 11 серпня приймальні комісії вищих навчальних закладів Кіровограда та інших міст України вивішують списки абітурієнтів, рекомендованих до зарахування на навчання за державний кошт. Тисячі молодих людей по всій Україні перевірятимуть свою наявність у цих списках та подаватимуть до приймальних комісій оригінали документів.

 

Завдяки активістам кампанії «Проти деградації освіти» майбутні студенти також отримують інформацію про ті загрози, які на них можуть очікувати під час здобуття вищої освіти.

В листівках, які активісти роздають біля приймальних комісій, йдеться про норми законопроекту №1187 «Про вищу освіту», авторами якого є народні депутати від Партії регіонів Сергій Ківалов, Григорій. Калетнік та Микола Сорока. Цей документ передбачає можливість скорочення кількості студентів, які отримуватимуть стипендії, підвищення вартості контрактного навчання, скорочення держзамовлення,  правил, суттєве обмеження автономії вищих навчальних закладів, повернення вступних іспитів та низку інших антиосвітніх "нововведень".

Ті ж абітурієнти, які не знайшли свої імена у списках, рекомендованих до зарахування, і мають намір повторно складати ЗНО наступного року, дізнались, що 2013 рік може стати останнім роком вступу за результатами зовнішнього незалежного оцінювання. Завдяки ще одному освітньому законопроекту - про внесення змін до чинного закону «Про вищу освіту» - Г. Калетніка та його сина депутата-комуніста Ігоря Калетніків, може бути запроваджено корупційну систему вступних іспитів. Виші отримають право проводити вступні іспити за власними вимогами, що призведе до нівеляції ЗНО та стрімкого зростання рівня хабарництва у ВНЗ. Таким чином майбутнім абітурієнтам загрожує втрата можливості прозорого та справедливого вступу до вищих навчальних закладів.

Софія Мельник, студентка: «Якщо цей законопроект буде прийнято то життя студентів стане ще важчим. На приклад, там є норма, що керівництво університету саме вирішує кому і як нараховувати стипендію, тобто керівництво зможе просто економити на студентах. Зможуть відраховувати студентів за порушення будь-яких, встановлених керівництвом університету норм і правил поведінки. Про європейські норми освіти можна буде взагалі забути. Я вже не кажу про бідних абітурієнтів, яким доведеться проходити випробовування спершу на ЗНО, а потім ще й вступні іспити, які відомі своєю корумпованістю.».

Нагадаємо, що кампанія на захист ЗНО була розпочата в червні цього року в рамках більш широкої кампанії «Проти деградації освіти». Листівки з описом загрози нівеляції зовнішнього незалежного оцінювання активісти поширювали під пунктами здачі ЗНО у 25 містах України під вищими навчальними закладами під час вступної кампанії і продовжують інформувати майбутніх студентів протягом першої половини серпня в період подачі оригіналів документів до приймальних комісій ВНЗ.

Кампанія на захист ЗНО була розпочата в червні цього року в рамках більш широкої кампанії «Проти деградації освіти». Листівки з описом загрози нівеляції зовнішнього оцінювання активісти поширювали під пунктами здачі ЗНО у 25 містах, під вищими навчальними закладами під час вступної кампанії, і продовжують інформувати майбутніх студентів протягом першої половини серпня в період подачі оригіналів документів до приймальних комісій ВНЗ. Поширення аналогічних листівок тривають також в Донецьку, Полтаві, Одесі, Харкові, Тернополі, Луганську, Запоріжжі, Енергодарі, Черкасах, Чернігові, Житомирі, Кіровограді, Вінниці, Івано-Франківську, Рівному, Києві та Львові.    

 

Прес-служба "Відсіч"

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
0 # Лера 22.08.2013, 16:54
[quote name="леся""]Те , як моментально злітаються тролі на тему ЗНО, свідчить виключно про те, яка це наболіла тема для корупціонерів табачника."
Леся та їй подібні не знає, що власні іменники пишуться з великої літери . Леся робить багато орфографічних помилок. Проте Леся та їй подібні знають слово ТРОЛІ. І нарікають ним усіх, чия думка не співпадає з їхньою.
Цитата
 
 
0 # Сіма 19.08.2013, 22:00
Ну що ви носитесь з цим ЗНО?Десятиліття ми здавали іспити і все було добре.А тут складається таке враження ,що з відміною ЗНО настане кінець освіті
Цитата
 
 
0 # Вікторія 13.08.2013, 14:53
Стаття дуже схожа на один анекдот: "Якби в риби була шерсть, то в неї були б воші". Шановні активісти Відсічі, може досить мислити своїми вузькими домислами. Вас не підтримали у цьому році абітурієнти, мабуть, це про щось таки говорить!
Цитата
 
 
0 # пінокіо 12.08.2013, 10:58
В наш час результати ЗНО вільно купуються, просто потрібно знати де і у кого купувати! - говорить Ксенія. а Табачник у той же час стверджує протилежне. то кого ж слухати, кому вірити: Ксенії чи таки її Табачнику?
Цитата
 
 
0 # пінокіо 12.08.2013, 10:40
В наш час результати ЗНО вільно купуються, просто потрібно знати де і у кого купувати - говорить Ксенія. і киває при цьому у бік свогоТабачника. згоден, Ксенія! усувати треба як Табачника зокрема, так і усю владу регіоналів енд комуністів взагалі. всіма законними методами. як там у Левитана: наше дело правое, враг будет разбит, победа будет за нами и Кировоград больше не станет вотчиной регионалов, дзуськи им!
Цитата
 
 
0 # Ксенія 12.08.2013, 10:20
В наш час результати ЗНО вільно купуються, просто потрібно знати де і у кого купувати! Тому не потрібно називати запровадження ЗНО як ботьба із корупцією!
Цитата
 
 
0 # Ксенія 12.08.2013, 10:14
Корупція якщо існує, то існує і ніяке ЗНО чи іспити нічого не змінять!Це потрібно саму систему змінювати, адже результати ЗНО в наш час також із легкістю купують!
Цитата
 
 
0 # пінокіо 12.08.2013, 10:05
Анна возмущается - или правосудие у Гречки так как и в Украине тоже выборочное?
правильно, Анна, возмущаетесь, тут я с Вами согласен на все 100% правосудие в Украине действительно выборочное. вот поэтому мы все вместе и Вы, Анна, тоже должны всеми законными способами добиваться отстранения от власти регионалов и коммунистов. как там у Левитана: наше дело правое, враг будет разбит, победа будет за нами и Кировоград больше не станет вотчиной регионалов, дзуськи им!
Цитата
 
 
+1 # Анна 12.08.2013, 08:57
Цитую Валерій Лебідь:
«Толя», він же «Рома» і «артур». Їм платять за коментарі?

http://gre4ka.info/suspilstvo/5175-tolia-vin-zhe-roma-i-artur-yim-platiat-za-komentari-foto

На сайті «Гречка» не вітають подібні дії і тому усі толі-артури-лариси-роми будуть забанені.

А как на сче того что, персонажу "телесик" он же "пинокио" и он же " Марианна" тоже плятят за коментарии? или правосудие у Гречки так как и в Украине тоже выборочное?
Цитата
 
 
+1 # Мишеня 11.08.2013, 13:44
Можна скільки завгодно говорити про корупцію у ВУЗах, але ви самі її і породжуєте! Ви не хочете платити за курсові і іспити? Так не платіть, я за 5 років навчання ніколи ні за що не платила і навчалась на державному і стипендію отримувала, бо хотіла вчитися! А в цьому році моя сестра здавала ЗНО, то їм загнули, що 1000 $ і ви в окремому класі і все здаєте на високий бал!!! І що ви думаєте? Вони дійсно набрали цілий клас тих, хто заплатив! А ви тут розводите полеміку: ЗНО - "ні" корупції!
Мало того, що діти з кожним роком все манше і менше знають, бо як були іспити, то вони хоч щось вчили, то ще й тепер їм пальчиком показують біля якої букви поставити галочку!
Цитата
 
 
+1 # Olga 11.08.2013, 11:44
ЗНО - лотерея для тих, у кого знаня=0, і морока для іінших, хто щось знає і прагне вчитись далі! Чому Відсіч мовчить про корупцію під час навчання? Платні іспити, курсові? Може про це варто інформувати вступників???
Цитата
 
 
0 # Olga 10.08.2013, 12:53
Я теж мама випускниці і бачила як складають ЗНО і як і хто потім вступає.
нині у мед. на одне місце по півтори сотні осіб і ти зі своїми 189-195 балами без пільг не вступииш.
Однокласнки доньки іх 170 вже зараховані...
А ще майже 30 відстотків абітурієнтів взагалі не склали ЗНО.
Система недоконала тому боротися треба за чесну систему вступу а яка буде форма не важливо.
Цитата
 
 
0 # Валерій Лебідь 10.08.2013, 12:44
«Толя», він же «Рома» і «артур». Їм платять за коментарі?

http://gre4ka.info/suspilstvo/5175-tolia-vin-zhe-roma-i-artur-yim-platiat-za-komentari-foto

На сайті «Гречка» не вітають подібні дії і тому усі толі-артури-лар иси-роми будуть забанені.
Цитата
 
 
+1 # Наталія 10.08.2013, 11:54
Хіба не до нас звертався Шевченко, коли казав: «Якби ви вчились так, як треба, то й мудрість би була своя»? Скільки можна залякувати тим, що «може бути»? Упевнена, що ніхто і ніщо не зможе порушити права студента навчатися у ВУЗі і отримувати стипендію, якщо той буде жити за нормами і правилами людської поведінки і вчитися добросовісно.
Цитата
 
 
0 # Ольга 09.08.2013, 20:56
Я мама випускниці і не погоджуюсь із тим, що слід відмінити ЗНО, тому що у цьому році ми побачили наскільки вдосконалюється система здачі зовнішнього незалежного оцінювання.У нас1) широкий спектр вибору вузу; 2) електроння реєстрація (уявіть себе у різних куточках України протягом 2-3 тижнів!); 3) три хвилі дають можливість отримати державні місця. Щодо репетиторів, а якщо будуть іспити у вузі, то що готуватись не потрібно? І на тестах вгадав-не вгадав не проходить, якщо ти хочеш вступити до серйозного вузу. А вгадують ті, хто відсидів 10-11 клас! Я підтримую, що ЗНО - це найкращий іспит для вступу у вуз. До речі, у цьму році, щоб вступити до Ярослава Мудрого на правознавство , було подано 1323 заяви. Ви уявляєте, як якісно можна б було прийняти іспит у 1323 осіб))))))))))) !!!
Цитата
 
 
0 # Анна 09.08.2013, 19:09
При нинішні системі оціннювання, ти плідно вчися, стараєшся, мрієш про вищу освіту, а на твої знання всім наплювати, бо ти не набрав певну кількість балів. Ось це справжня загроза, у дітей немає стимулу навчатись, проти цього треба боротись (Проти ЗНО), а нормальні законопроекти вводити в дію, поки ще не пізно щось виправити у нашій вищі освіті.
Цитата
 
 
0 # валентина25 09.08.2013, 17:40
Я вважаю що тестова форма оцінювання знання не є ефективною і об’єктивною. Саме тому нам потрібний новий, прогресивний закон " Про вищу освіту", фундамент для якого є законопроект №1187
Цитата
 
 
0 # Петро 09.08.2013, 17:31
Нововведення для того і існують, щоб рухатись вперед для майбутнього покращення у сфері освіти, а те що у молоді вже проходить деградація завдяки ЗНО, тому вони і бояться повернення вступних іспитів, бо іспити – це показник знань людини, а ЗНО – це «вгадав» «не вгадав» (лотерея).
Цитата
 
 
0 # Петро 09.08.2013, 17:10
Я не бачу ніякої загрози у вступних іспитах, які я здавав при вступі до ВУЗу у свій час, а от ЗНО - це і є загроза яка і призводить до деградації
Цитата
 
 
0 # Петро 09.08.2013, 17:06
Навчання за державний кошт було і до появи ЗНО, я в свій час теж навчався на державній формі у ВУЗі і при цьому здавав іспити і не бачу я ніякої в цьому загрози, а навпаки, я нге бачу в ЗНО ніяких переваг.
Цитата
 
 
+1 # Oleg21 09.08.2013, 13:29
Іспити то виключно для збивання бабок. Тисячі талановитих дітей будуть відрізані від навчання. насправді важливо дати можливість всім, а не лише тим у кого є бабки, а перша сесія все покаже.

З іспитами, заносять бабло що пів року і далі мона не ходити.
Цитата
 
 
0 # леся 09.08.2013, 13:00
Те, як моментально злітаються тролі на тему ЗНО, свідчить виключно про те, яка це наболіла тема для корупціонерів табачника. Відміна ЗНО це повернення в друмучу корупцію, коли таланти знання не були нічого варті. і це було настількти вигідно - що зара ведеи=хться компанія по дискримінації ЗНО по всіх фронтах. в Інтернеті теж))).
Цитата
 
 
0 # Віталій Михайлович 09.08.2013, 12:36
Для чого залякувати до того вже заляканих студентів(вступ ників)??? Від відміни ЗНО більшість абітурієнтів зітхне з полегшенням!
Цитата
 
 
0 # Олег М. 09.08.2013, 12:22
Підтримую Романа. Вступні іспити дають кращу уяву про підготовку абітурієнта до навчання у вузі
Цитата
 
 
+1 # Малюк 09.08.2013, 11:29
Все,що створюється зараз навколо ЗНО - це чітко продумана піар - компанія.Зовніш нє незалежне оцінювання породило багато корупційних схем і зразу від них відмовитися дуже важко.
Цитата
 
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити