У Кіровограді розпочався демонтаж пам’ятника Кірову (ФОТО)

Опубліковано . в Суспільство

Кількість переглядів - 6933

 

За рішенням народного віче у Кіровограді одностайно було ухвалено провести демонтаж пам’ятника Кірова, який стоїть на центральній площі міста.


Перед присутніми виступив професор Києво-Могилянської академії Володимир Панченко, який порівняв Кірова з Януковичем, назвавши Кірова «Януковичем 30-их років», розповівши про всі злодіяння.

Окрім того Панченко запропонував не руйнувати пам’ятник, а створити в Кіровограді перший в Україні музей історії під відкритим небом, куди і зібрати всіх леніних, кірових, дзержинських.

Так само раніше майдан проголосував за те, аби перейменувати площу Кірова на Героїв Майдану. Також оголосили конкурс на проект пам'ятника героїв Майдану. Проекти пропонують надсилати на електронну адресу сайтів "Гречка", "Перевесло", "Акула". Пізніше буде оголошено і додаткову адресу.

Завтра це питання буде розглянута на завтрашній сесії Кіровоградської міськради.

Наразі на майдан заїхала техніка і відбувся демонтаж.

Наразі триває віче. Сьогодні на площі знаходиться лідер гурту "Тінь сонця" Сергій Василюк, який заспіває кілька пісень.

 

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
+2 # тарас 26.02.2014, 13:02
Что и следовало доказать.
Короче... Памятник кирову поставить на место, площадь снова переименовать. Революция так революция. Все равно компромиса по этим вопросах не будет. И денег на это все нет. Так что "ворачивай в зад". Потом посоветуемся и снова переименуем, уже так как нужно.
Цитата
 
 
+1 # Труляля 26.02.2014, 10:54
Цитую Олег:
Цитую ко:
Площу пропоную назвати Площею Небесної Сотні. Щоб нинішнє і прийдешні покоління борців за правову державу та українську і європейську Україну не забували, що з неба на них дивляться загиблі герої, і завжди були гідними їхньої пам'яті.


Вот, только вчера про это писал, не надо спешить, есть много хороших названий. А как раз вчера уже приняли на сесии новое название. Почему поспешили? Почему не посоветовались?


Народ треба відволікти від більш масштабних рішень.Ось наприклад від введених Російських військ у Крим...
Цитата
 
 
0 # Павел 26.02.2014, 10:51
Благомир лучше. Золото в начале названия города не очень.
Цитата
 
 
+1 # Олег 26.02.2014, 10:39
Цитую ко:
Площу пропоную назвати Площею Небесної Сотні. Щоб нинішнє і прийдешні покоління борців за правову державу та українську і європейську Україну не забували, що з неба на них дивляться загиблі герої, і завжди були гідними їхньої пам'яті.


Вот, только вчера про это писал, не надо спешить, есть много хороших названий. А как раз вчера уже приняли на сесии новое название. Почему поспешили? Почему не посоветовались?
Цитата
 
 
+1 # Олег 26.02.2014, 10:33
ЕЩЕ РАЗ НАПОМИНАЮ, ЗЛАТОПОЛЬ
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C_%28%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F%29
http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D1%8C

будет пятый?
Цитата
 
 
+2 # Труляля 26.02.2014, 09:59
Цитую Люся:
на гуманитарные вопросы никогда нет денег. духовное подождет. в 30-ые годы на переименование на Кирово чи Зиновьевск деньги были, а сейчас нет. сейчас все переименование хороший компьютерщик сделает за 20 мин. Украина вступила в новый период своей Истории конечно и пошкодженная брусчатка на Крещатике - это материальный урон. так может и ее не надо было трогать? и режим не свергать? как корабль назовешь, так он и поплывет.


Якщо ж матроси будуть сидіти і вигадувати, як його назвати, як вітрила розмалювати або борти і при цьому розгойдувати його, не братися за весла та штурвал, не латати дірки на вітрилах та бортах...Так,по пливе..але не далеко і через деякий час під воду..
Цитата
 
 
+3 # Труляля 26.02.2014, 08:31
Люди,схаменітьс я!Яке нафіг зараз перейменування майданів,вулиць ,міст! Вкладіть усі сили в те, щоб відновити економіку, почистити владу і встановити контроль за роботою виконавчих органів! Зробіть врівноважене фінансове становище хоч у місті! І тоді перейменуйте,що завгодно! Ви тільки підрахуйте скільки коштів знову розлізуться по кишеням нової влади за перейменування міста! Перейменування - така важлива зараз задача,яка змінить життя населення!
Цитата
 
 
+1 # Люся 26.02.2014, 09:18
на гуманитарные вопросы никогда нет денег. духовное подождет. в 30-ые годы на переименование на Кирово чи Зиновьевск деньги были, а сейчас нет. сейчас все переименование хороший компьютерщик сделает за 20 мин. Украина вступила в новый период своей Истории конечно и пошкодженная брусчатка на Крещатике - это материальный урон. так может и ее не надо было трогать? и режим не свергать? как корабль назовешь, так он и поплывет.
Цитата
 
 
+5 # тарас 25.02.2014, 12:17
Цитую ляля :
в шо перейменовувати вирішувати кіровоградцям. комісія з перейменування повинна вписати в бюлетень запропоновані назви. хай люди роблять свій вибір. як на мене, то найкраща назва Златопіль.

Хай не історична назва (хоча дехто зі мною не погодиться), але Златопіль звучить красиво. Але це питання треба виносити на референдум громади, а не так як біло з перейменуванням площі. (зарас цих площ героїв майдану штампують скрізь. це хоч і патріотично, але не орігінально.)
Цитата
 
 
+4 # ляля 25.02.2014, 19:56
Лелеківка - така ж історична назва, як і Єлісаветград. Єлісаветград - надто важко давить на психіку. й вимовлянням і смисловим навантаженням. а Златопіль - навпаки, й ніби якось освітлює. до того ж й ніби якось примушує до чистоти. вулиць і помислів.
Цитата
 
 
+1 # мурзилка 26.02.2014, 07:09
у 99,9% кировоградцев да и вообще у всех, название города Елисаветград ассоциируется с российской царицей. что бы там не писали в оправдание этого названия Елисаветград всякие краеведы.
Цитата
 
 
+4 # ляля 25.02.2014, 07:51
в шо перейменовувати вирішувати кіровоградцям. комісія з перейменування повинна вписати в бюлетень запропоновані назви. хай люди роблять свій вибір. як на мене, то найкраща назва Златопіль.
Цитата
 
 
+1 # Павел 24.02.2014, 22:22
Прелагаю новое название города Благомир.
Цитата
 
 
+1 # тарас 24.02.2014, 21:50
Цитую brc:
Я за демонтаж, очень стыдно за свой горд носить имя убийцы и называтся кировоградцем. У нас что мало достойных людей было в истории? А вообще город был назван не именем иператрицы а святой Елизаветы (это если кто не знает). И обязательно переименовать.

Я особисто за перейменування. Тільки теж наражаюсь на те, над чім «ламали» голову і не такі як я. Але свої п’ять копійок я спробую вставить - перейменувати однозначно! Але як? Єлісаветград - назва чудова, але дуже застаріла і для вимови дуже складна (аби була достойна назва вже б давно перейменували). Тому наберуся наглості і запропоную свою назву і, як я вважаю, і історичну і просту: місто Святої Єлізавети. Або просто: місто Єлізавети. Або Єлізаветськ. І від цього вже піде Єлізаведська обл. Єлізаветський р-н. і таке інше... Ну, якось так… А то Єлісаветградськ а область зовсім не сприймається. І не буде сприйматися. Град він і в Африці град. (але це моя особиста думка – пропозиція)
Цитата
 
 
+7 # тарас 23.02.2014, 19:19
І сміх і хріх і велика правда...
Маршрутка проїздить біля площі. Пасажири гликають ліворуч.
- Ну навіщо "оте" треба було знімати? Кому воно заважало? - Обізвалася одна жіночка.
- То треба було отим пальцем не в низ, а до гори тикати, то може і не зняли би. - відповів дідок десь із-заду - Це його бог наказав...
Цитата
 
 
+6 # Олена1977 23.02.2014, 19:12
Кіров - да, це історія, але це не історія України, це чужда нам історія, я дуже вдячна тим, хто зважився демонтувати цей монумент. Ми Українці! Героям слава!
Цитата
 
 
+3 # Ольг 23.02.2014, 18:07
Пропоную повернути Кіровограду історичну назву Новокозачин
С. ДАВИДОВИЧ: ПОСЕЛЕННЯ НОВОКОЗАЧИН « Інформаційно-ан алітичний електронний додаток до тижневика...
http://www.vechirka.com.ua/s-davidovich-poselennya-novokozachin
Цитата
 
 
+9 # Ганна 23.02.2014, 17:37
Цитую Андрей:
Я не согласен убрать памятник. Что теперь предлагаете и город переименовать? может в честь российской императрицы Елизаветы? С какой стати эти люди решили что им всё можно?



Наше місто називалось Єлисаветград, в честь святої Єлисавети, а не імператриці. Воно будувалось навколо фортеці св. Єлисавети і в подальшому так почало називатись, вчи історію.
Цитата
 
 
+3 # Леонід 23.02.2014, 17:22
Цитую Дід Піхто:
Я дуже радий! Нарешті зняті всі перепони з перейменуванням міста! Але не Єлісаветград-кацапська цариця на фіг!


О присвоении имени крепости упоминается в жалованной грамоте основателю Новой Сербии Ивану Хорвату: «… сдѣлать въ нынѣшнем году земляную крѣпость, которую именовать крѣпостью Святыя Елисаветы…» от 11 (22) января 1752 года[5]. Выбор этого имени был обусловлен тем, что Святая Елисавета была небесной покровительнице й императрицы Елизаветы, которая выступала формальной основательницей всех населённых и фортификационны х пунктов, заложенных при её правлении[6].

то есть не "кацапская Елизавета Петровна", а именем Праведной Елисаветы назван город. Люди не позорьтесь, и если уж пишете о чём то - проверьте это сначала. Кому интересно в честь кого назван город - вот прочтите это

http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D0%B4%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%95%D0%BB%D0%B8%D1%81%D0%B0%D0%B2%D0%B5%D1%82%D0%B0
Цитата
 
 
-2 # Дід Піхто 23.02.2014, 16:56
Я дуже радий! Нарешті зняті всі перепони з перейменуванням міста! Але не Єлісаветград-ка цапська цариця на фіг!
Цитата
 
 
+5 # Леонід 23.02.2014, 16:34
Цитую brc:
Я за демонтаж, очень стыдно за свой горд носить имя убийцы и называтся кировоградцем. У нас что мало достойных людей было в истории? А вообще город был назван не именем иператрицы а святой Елизаветы (это если кто не знает). И обязательно переименовать.

Правильно город был назван в честь крепости, а Крепость Святой Елисаветы (Елисаветинская крепость) — крепость, административны й центр Новосербского поселения (Новой Сербии и Новослободского казацкого полка). Названа в честь ПОКРОВИТЕЛЬНИЦЫ императрицы Елизаветы Петровны которой была святая Елисавета.
Цитата
 
 
+7 # Леонід 23.02.2014, 16:30
Цитую Андрей:
Я не согласен убрать памятник. Что теперь предлагаете и город переименовать? может в честь российской императрицы Елизаветы? С какой стати эти люди решили что им всё можно?

А с какой стати было переименовывать Елисаветград в Кировоград - кто им ТОГДА это разрешал?
Цитата
 
 
+6 # brc 23.02.2014, 16:28
Я за демонтаж, очень стыдно за свой горд носить имя убийцы и называтся кировоградцем. У нас что мало достойных людей было в истории? А вообще город был назван не именем иператрицы а святой Елизаветы (это если кто не знает). И обязательно переименовать.
Цитата
 
 
+4 # Леонід 23.02.2014, 16:25
то Timezone - это совсем не идиотизм - учитывая тот факт что Киров за всю свою жизнь ни разу не был в нашем городе, ничего не сделал для нашего города, и кроме того уничтожил огромное количество людей - его именем разве что конц-лагерь называть, но никак не прекрасный город который всегда называли "маленький Париж". И возвращение городу исторического названия "Еслисаветград" считаю обязательным следующим шагом.
Слава Украине!
Цитата
 
 
-5 # Андрей 23.02.2014, 16:18
Я не согласен убрать памятник. Что теперь предлагаете и город переименовать? может в честь российской императрицы Елизаветы? С какой стати эти люди решили что им всё можно?
Цитата
 
 
+2 # Timezone 23.02.2014, 15:45
Это просто торжество идиотизма! Памятник Кирову в том месте, где он находится - один из символов города, культурное наследие и историческая ценность. Какие бы действия ему не приписывали, эта площадь - лицо города.
Цитата
 
 
+2 # ко 23.02.2014, 15:23
Площу пропоную назвати Площею Небесної Сотні. Щоб нинішнє і прийдешні покоління борців за правову державу та українську і європейську Україну не забували, що з неба на них дивляться загиблі герої, і завжди були гідними їхньої пам'яті.
Цитата
 
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити