Гречані блоги

Блоги небайдужих особистостей на інформаційному порталі Кіровоградщини "Гречка"

Мутний союз із РФ? Тебе це може вбити!

Posted Автор: Створено: в Культура

І тут я відкрила для себе СКАЙ із тієї сторони, якої я геть не розумію. Хоча я просто дещо пропустила, поки наспівувала «І я не буду робити тут ігри на слух…», а виявляється, пацани ще в 2012 році акурат в день виборів (28 жовтня) лабали на площі Черкас концерт до 68-ої річниці захоплення радянськими окупантами Західної України, який проходив під патронатом партії районів.
Про це тут ось: http://zamkovyi.livejournal.com/37135.html

А я про те, що СКАЙ їде у всеукраїнський тур до 70-річчя початку визволення України від нацистських загарбників разом з гуртами "Чайф" та "Брати Карамазови". Концерти відбудуться на головних площах міст Одеса, Черкаси, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Донецьк, Харків. У Кіровограді – 7 листопада. Заключний концерт – у Києві 9 листопада.

І воно то добре, от тільки спонсором цієї акції виступає «Украинский вибар» Медведчука, а ініціатором  –  організація «День Крещения Руси», в цьому місці стає зрозуміло, чому тур має назву «Мы едины!».

Цікаво, чому ж раніше такої дати взагалі ніхто не те що не святкував, а й не відмічав? Чому не їздили з концертами? Дайте подумати.... Може, тому що раніше Україна не стояла на порозі найважливішого вибору за всю історію її незалежності: в Європу ми підемо далі, чи в рифму?

І от саме зараз, напередодні саміту у Вільнюсі, коли москальня розуміє, що може втратити Україну назавжди, запускається масштабний тур з метою зомбувати маси "Ми єдіііни!!! Один нароооод!!! Одна побєєєда!!!"

А тепер контрольне питання: якщо у нас один народ-одна пабєда-триславянскоє єдинство, ТО ЧОМУ ТУР ПРОХОДИТЬ ТІЛЬКИ ПО МІСТАХ УКРАЇНИ?

Олег Собчук намагається прокоментувати ідею влаштувати гуляння на площі в честь воєнних дій:
«Коли ми погоджувались на тур, ми знали, що люди знайдуть ложку дьогтю всеодно. Вибачте.. практично у кожного хтось загинув, або мав відношення до бойових дій в 2 світовій..І моя родина не виключення.. Минуле не зміниш, а майбутнє в наших руках. Наші діти повинні бути кращі за нас. Ми проти війни, і за мир у всьому світі. Не залежно від національності і віросповідання...» - пише Олег Вконтактє.

А от на Фейсбуці, де публіка доросліша, і претензії обгрунтованіші, Олег зістрибує з ідеологічного боку цієї мутної справи:

«Ніхно нікуди не продавався і нікого не зраджував. Не видумуйте! Украінскій вибар не має жодного відношення до цього туру взагалі. Ніхто не збириється ні за кого агітувати..! Сцена чиста, немає жодного політичного банеру чи логотипу. Якщо таке не дай Бог з'явиться ми не вийдемо на сцену просто.." – і тут Олег відверто бреше, бо на сторінці «Украинского вибару» геть усе ясно:
http://vybor.ua/news/pri_podde_1_ke_obshchestvennogo_dvijeniya_ukrainskiy_vybor_sostoitsya_masshtabnyy_koncertnyy_tur_my_ediny.html

Краще згадаю слова ось цієї людини, вони пояснюють все:
«Не буду уподоблюватися політикам і міряти, у кого правда була шляхетніша. Бо війна - це мільйони смертей..., бо це винятково-колосальна ТРАГЕДІЯ».

Я не знаю, скільки грошей може піти на такий тур, але мені здається, що на ці кошти можна накупити для ветеранів багато потрібних речей. Їх же так мало залишилось. Навіть по машині на кожного вистачить за ці гроші. Навіть по будинку. І навіть на подорож на Місяць і назад. Зайдіть просто до них і спитайте, що їм потрібно. Буває, що й на ліки не вистачає. Ось, Людина одна розповіла:

«Ця історія сталася зі мною біля станції м. Університет (Москва). Проходячи повз паркан, я побачила дідуся, який тримався за серце і важко дихав. Я підбігла до нього, запропонувала викликати швидку. Він сказав, що швидка вже була, йому дали таблеток і зробили укол. Він сказав, що зараз їде додому. Я запропонувала його провести.

Він розповів, що приїхав на зустріч ветеранів, сидів в аеропорту Внуково 15 днів, тому що його обікрали, в сумці були ордени, гроші, документи, телефон і зворотний квиток. Йому дали довідку, замість паспорта, а сам він живе в Донецьку і якраз туди їде. І тут він заплакав. Каже, що йому треба на трамвай до Павелецького вокзалу, щоб на електричку сісти, він буде їхати з пересадками, так як на поїзд грошей немає. У мене в гаманці були гроші на книги до вузу, я простягнула йому й кажу - візьміть, вони вам більше потрібні. Він заплакав, взяв гроші, сказав, що його вдома бабуся чекає, у неї через 3 дні день народження, їй буде 83, а йому 87.

Він захворів на ангіну, у нього хворе серце і хвора нога від поранення в Сталінграді. Каже - доїхати б живим, а то помру, а бабуся і знати не буде, де моя могила.

Я провела його до зупинки, він заплакав знову. Люди навколо дивилися, але ніхто не підійшов, не допоміг. Він обійняв мене, знову заплакав. Запитав моє ім'я, сказав, що поставить свічку і буде молити за мене Бога. Ми попрощалися з ним. Я скупа на сльози людина, але так і проридала, поки не дійшла до дому».

Ну що, погуляємо на площі в честь ветеранів?

* * *

....Боже, я так любила СКАЙ... Всі пісні такі глибокі, такі велично печальні... І тут нате вам - "Мы едины". Яка там велич, яка там печаль? Тупо заробляння бабла і проституція. Гидко тепер слухати цю групу. На концерт не піду.



Інтернет-спільнота вже бушує.


 

Коментарі  

 
+1 # Oleh 26.10.2013, 19:31
Цитую Надія Паливода:
Олег, а сьогодні Кузьма про це гірко шкодує, про що не раз публічно заявляв. Це клеймо на все життя, від якого потім дуже складно відмитися.

Цитую Надія Паливода:
Олег, а сьогодні Кузьма про це гірко шкодує, про що не раз публічно заявляв. Це клеймо на все життя, від якого потім дуже складно відмитися.

Я бачив сюжет де Кузьма розповідав, що в 2004 після сумнозвісних концертів - його не поливав брудом тільки ледачий, особливо тяжко, коли це робили близькі друзі. А вже пізніше коли Ющенко протранжирив кредит народної довіри, то палкі майданщики відвертали очі. СКАЙ нікому особисто не зобовязаний. Тут гарна ідея була - не піти на концерт, аби не створювати масовку підтримки.
Цитата
 
 
+3 # George 25.10.2013, 20:56
а я, признаться, за полное отсутствие ЛЮБОЙ партийной символики... сам концерт в поддержку идеи ТС, поэтому свое несогласие и гражданская позиция донельзя красноречиво будет обозначена наличием флагов ЕС. а приплетать сюда кучу партсимволов - это не несогласие с политикой ТС, а агитпроп... дайте народу хоть чуток от него отдохнуть.
Цитата
 
 
0 # snaiper 26.10.2013, 18:12
Хлопці,ідіть на концерт без символіки.Послу хайте і забудьте,бо
все зв"язане з медведчуком-сір е,невиразне й підле...Бачите, добрався вже до пісні,скотина.. .
Цитата
 
 
+1 # sergio62 25.10.2013, 01:57
Ко правильно написав:Оскільк и акція ОДНОЗНАЧНО політична, приходити на неї можна лише із прапорами (транспарантами , etc) тієї політичної сили, яку ВИ підтримуєте. Інакше мутно-тайоженні спонсори оголосять, що всі, хто прийшов на ЇХНІ(!) концерти по всій країні, підтримують саме їхню хвору ідею. Я гадаю, представники місцевих осередків політичних партій повинні прийти на концерт із символікою своїх політсил і роздавати її на час концерту усім охочим.


А пропозиція Дмитра З. ганебна. Чим тобі невгодні прапори "Свободи", якщо "Свобода" за Євросоюз?
Цитата
 
 
+5 # Дмитро З. 22.10.2013, 23:20
Цитую George:
Увы-увы... Их продажность пусть остается на их совести. К Чайфам претензий даже нет - они россияне и у них свое восприятие событий, но наши, конечно, огорчили. Вот сижу и думаю:" на концерт я конечно пойду и спасибо тебе Владимир Владимирович, что кума заставил Чайфов в Кировоград привезти", а еще сижу и думаю: "не люблю конечно флаги таскать, но может где-то взять напрокат флаг Евросоюза и пойти с ним на концерт? а мож кто-то еще с таким же флагом придет? а мож вообще найти сотню флагов и раздать на концерте неравнодушным? во будет плюха по самодовольной Медвежьей роже..."


ДЕ ВЗЯТИ ПРАПОР ЄВРОСОЮЗУ, ХОЧУ НА КОНЦЕРТ З НИМ ПРИПХАТИСЯ, ОТО БУДЕ ФЛЕШМОБ !!! ОРГАНІЗОВУЙТЕ НАРОД! ДЕ ГРОМАДСЬКІ РУХИ ЗА МОВУ І СВОБОДУ? ТІЛЬКИ НЕ СВОБОДІВСЬКІ ПРАПОРИ А УКРАЇНСЬКІ ДЕРЖАВНІ І ЄВРОСОЮЗУ. :lol:
Цитата
 
 
+6 # ко 22.10.2013, 12:13
Оскільки акція ОДНОЗНАЧНО політична, приходити на неї можна лише із прапорами (транспарантами , etc) тієї політичної сили, яку ВИ підтримуєте. Інакше мутно-тайоженні спонсори оголосять, що всі, хто прийшов на ЇХНІ(!) концерти по всій країні, підтримують саме їхню хвору ідею. Я гадаю, представники місцевих осередків політичних партій повинні прийти на концерт із символікою своїх політсил і роздавати її на час концерту усім охочим (із проханням повернути по закінченні концерту).
Цитата
 
 
+8 # Олена Сінченко 21.10.2013, 23:56
Дивна ситуація з цим туром. Я сьогодні читала ЖЖ Тараса Тополі (АнтиТіла). Він розповідав, що їх також запрошували, обіцяли що ніякої політики не буде. Але коли вони дізнались про те, що спонсором ніби-то є Медведчук, то відмовились брати участь в концертах.
Ще чула, що на прес-конференці ї (здається в Полтаві) Олег карамазов сказав, що судитиметься з "Українським вибором". Чула від того ж таки Тополі. Не знаю чи правда.

А от ідея з прапорами Євросоюзу - реально креативна. Думаю її варто використати))) Тоді і позиція буде чітко окріслена і на моїх улюблених ЧАЙФів я зможу дивитись без докорів сумління :P
Цитата
 
 
+8 # Надія Паливода 22.10.2013, 00:09
Та ні, Карамазов Медведчуку око не виколе. Ось що пишуть про перший концерт туру в Херсоні:

Стоит отметить, что в перерыве между выступлениями демонстрировали ролики про "загнивающий и вражеский запад" и "русский мир" под начитку Олега Карамазова.

В середине выступления группы "Чайф" появились флаги "Украинского выбора". Чигляев и Шахрин быстро сориентировалис ь и попросили убрать фиолетовую символику, и подчеркнули, что они не имеют к этому никакого отношения.
(Мост.кс.юа)
Цитата
 
 
+14 # George 21.10.2013, 21:53
Увы-увы... Их продажность пусть остается на их совести. К Чайфам претензий даже нет - они россияне и у них свое восприятие событий, но наши, конечно, огорчили. Вот сижу и думаю:" на концерт я конечно пойду и спасибо тебе Владимир Владимирович, что кума заставил Чайфов в Кировоград привезти", а еще сижу и думаю: "не люблю конечно флаги таскать, но может где-то взять напрокат флаг Евросоюза и пойти с ним на концерт? а мож кто-то еще с таким же флагом придет? а мож вообще найти сотню флагов и раздать на концерте неравнодушным? во будет плюха по самодовольной Медвежьей роже..."
Цитата
 
 
+7 # Надія Паливода 21.10.2013, 23:18
От що значить креативний підхід до проблеми :-)
Цитата
 
 
+1 # George 25.10.2013, 20:57
Цитую Надія Паливода:
От що значить креативний підхід до проблеми :-)

спасибо за такую лестную оценку))
Цитата
 
 
0 # Rom 21.10.2013, 13:52
Мне абсолютно пофик, ради чего они едут - мне с ними детей не крестить. Концерт послушаю, если будут агитировать - выйду покурю. Моего мнения относительно всяческих союзов это не изменит. Не всех можно купить за пол-ириски.

Мухи - отдельно, котлеты - отдельно.
Цитата
 
 
+7 # леся 21.10.2013, 11:54
Цель музыкальной акции - продемонстриров ать "братство трех народов", сообщил один из участников тура, лидер украинской рок-группы "Братья Карамазовы" Олег Карамазов.

ага, оце так не будемо нікого агітувати...
Цитата
 
 
-6 # Вікторія 21.10.2013, 10:17
О!клас,хоч концерт буде!
Цитата
 
 
+8 # Надія Паливода 21.10.2013, 10:54
Вікторія, ну ясно, головне духовне прагнення маси - "хліба й видовищ" - ніхто не відміняв.
Цитата
 
 
+1 # Oleh 21.10.2013, 09:32
Свого часу такі претензії до Кузьми закидали.... А вибачте, він заробляє гроші, так як і інші люди. Мало хто звільняється з заводу/офісу через те, що підприємство належить партії від влади. В даному випадку гурт публічний, і легко кидати тінь і звинувачувати. Не судіть, і не судимі будете...
Цитата
 
 
+11 # Надія Паливода 21.10.2013, 09:48
Олег, а сьогодні Кузьма про це гірко шкодує, про що не раз публічно заявляв. Це клеймо на все життя, від якого потім дуже складно відмитися.
Цитата
 
Реклама

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити

Редакція не впливає на зміст блогів і не несе відповідальності за думку, яку висловлюють автори