Гречані блоги

Блоги небайдужих особистостей на інформаційному порталі Кіровоградщини "Гречка"

Як привести коня до води і напоїти горілкою

Posted Автор: Створено: в Освіта

Була на батьківських зборах. Вийшла з відчуттям наближення кінця світу на окремо взятій території.
Директорка запросила всіх учнів 4-х класів в актовий зал. Мова велася про те, що потрібно вибрати мову, яку вивчатимуть діти наступного року: російську чи німецьку.
"Сейчас перед вами выступят с презентацией важности русского языка учительницы с кафедры русского языка", - сказала русскоязычная директор Приліпко Валентина Іванівна (школа №18).
Після цього дві вчительки відрепетирувано, впевнено і світлосяйно почали розповідати щось ось таке:
(на фоні ніжної музики, що лилася з колонок, а на екрані завдяки відеопроектору з"являлися милі картинки на підтвердження їх слів) 

"Мы с вами живем в русскоязычном мире! Посмотрите вокруг - вы видите, что вокруг все разговаривают на русском. Русский - основной язык телевидения, Интернета, культурного развития, науки и общения.

Именно русский язык поможет вам получить прекрасное образование.
Изучая русский, вы сможете приобщиться к великой культуре великого народа - и возможно даже, влиться в нее, стать ее частью! Вы сможете учиться в самых лучших вузах Москвы - МГИМО, МГУ и т.д."

Хвилин 15 в такому ж дусі. Далі вони перерахували "нашу гордость" - переможців олімпіад з російської мови.
"Изучая русский, вы сможете наслаждаться его богатством и сочностью. Ведь читать стихотворение Пушкина в переводе на украинский язык - это все равно что вместо сочного вкусного борща есть унылую серую похлебку.
Изучая русский, вы сможете постичь загадочную русскую душу - и это не только бублики и самовар, а открытость, гостепреимность и широта этой души! Так давайте же вместе стараться над этим!"

 В кінці всі стали хлопати (ну, може чоловіка три не хлопало разом зі мною). Повний триндець - подумала я.
Але апогей цього апофеозу чекав мене ще попереду. Після того, як ці дві вчительки сіли на місце, вийшла директор і сказала:
"А презентации немецкого не будет, потому что обе учительницы сегодня заболели. Одновременно. Делайте ваш выбор, господа".

Занавіс.
"А шо тут вибирать", - казали батьки вже кожен у своєму класі.
Потім ще по класах бігала світла і позитивна заучка і ніби між іншим згадувала, що все прекрасно в нашій прекрасній школі, правда, вчительки німецької одна ще молоденька, а інша має другу категорію, в той час як вчителі російської мають вищу категорію...але то таке.

Отже, питання: як ви вважаєте, скільки людей насправді розуміє, що їх розводять, як лохів?
Ну, окрім мене ще одна мама твердо заявила, що вибере німецьку. Це з 30 учнів у класі.
Якщо набереться 8 учнів - сформують групу німецької мови у нашому класі. Якщо не набереться - тоді нам доведеться ходити в німецькі групи до інших класів. І то - якщо не виникне проблем (а можуть) на етапі формування розкладу занять.


Знаєте, відкрита русифікація не така страшна - там, де мова йде про відчутну заборону, виникає мимовільний або ж цілком свідомий спротив.
А от якщо вам дають право вибору, насправді маніпулюючи вашою свідомістю за допомогою цілого комплексу психологічних акцентів, вам лиш здається, що вибір робите ви. А насправді його вже зробили замість вас.
От тільки хто? А тут, як учив великий Еркюль Пуаро, слід поставити ключове питання, з якого починається успішне розслідування будь-якого злочину: А кому це вигідно?
Далі ви все знаєте.
* * *

Дописано 25 листопада. Маю констатувати той факт, що мій запис отримав чималий розголос - це свідчить лише про те, що проблема і справді існує, і там, де постає "мовне питання", слід дотримуватися максимальної виваженості в діях. 
Тому хочу наголосити, що не маю жодних претензій до роботи Валентини Іванівни Приліпко як до директора школи, більше того, її роботою в усіх інших галузях керування школою цілком задоволена, тому регулярно здаю кошти у фонд школи і вважаю, що ці гроші використовуються за призначенням.
Проте, на мою думку, описана вище презентація не надала обом мовам рівних можливостей для ознайомлення з їх перевагами, і хотілося б, щоб у подальшому Валентина Іванівна брала до уваги імовірність виникнення подібних питань.
А щодо батьків хочу забрати свої слова назад і вибачитися за те, що думала про них погано: незважаючи ні на що, половина класу все-таки обрала німецьку. А це ще раз підтверджує, що українці - нація європейська, яка вміє мислити і самостійно приймати рішення.


 

Коментарі  

 
+2 # DMYTRO 04.12.2013, 21:31
Цитую ко:
Питання: у цих організмів - аутизм, у них всохли рештки рудиментарних мізків від постійного читачння иутлерівських методичок?


Ваші агресивні і повні гнилих слів коментарі ніяк не сприяють порозумінню. Ви знаєте, що таке "аутизм"? Як можна таке взагалі писати??? Ви - провокатор. Таким, як ви, не місце ні серед патріотів, ні серед "ворогів". Із-за таких , як ви, і досі не зрушилась з "мертвої точки" жодна проблема. Бо, такі як ви, можуть лише слиною бризкати і , за відсутності елементарного виховання і поваги до опонента , брутально плескати язиком.
Цитата
 
 
0 # DMYTRO 04.12.2013, 21:18
Я був на тій нараді, про яку ви пишете і впевнено кажу, що презентація вчителів німецької мови БУЛА. Але не така яскрава. Відсутня була лише одна вчителька (яка дійсно захворіла). Не треба перекручувати факти.
І далі. У школі є всі можливості, щоб охопити всіх дітей викладаючи, як другу іноземну російську мову(вистачає педагогів). Ніякої політики!!! А от щоб викладати у всіх класах німецьку - вчителів не вистачає. АЛЕ!!! Деяким класам, на їх прохання, було забезпечено викладання як другої іноземної, саме німецької мови. Не вірите - зайдіть у школу і перепитайте.
Здоров'я вам і чесних статей.
Цитата
 
 
+2 # Надія Паливода 06.12.2013, 02:30
Пане Дмитро, презентації німецької мови не було, тому що, за словами директора, захворіли обидві вчительки: "Я прихожу утром, - сказала Валентина Іванівна, - а их обеих нет". Тому якщо ви такі впевнені, що презентація таки була, будь ласка, передзвоніть на мій номер телефону:
099 037 38 01
ми з вами зустрінемося, і ви так само сміливо мені в очі розкажете і про презентацію німецької, і що чорне - це біле, так само як ви сміливо звинувачуєте мене в Інтернеті.
Відсутність дзвінка з вашого боку буде розцінена як нездатність відповідати за свої слова.
Цитата
 
 
-1 # ко 26.11.2013, 11:26
Цитую Педантичний Чоловік:
. Расхожесть во мнениях не повод

...не привід до переходу на особистості, замість коментарів до теми тексту. А ви почали (ще й під різними ніками - щоб страшніше було?) оцінювати мій "мір" (кому це цікаво і що має спільного з темою?), почали посилати незнайому вам, значно краще від вас освічену людину, особливо у галузі мов, за словником, і звинувачувати у якомусь міфічному фанатизмі (коли з мого боку має місце якраз ВІДКИДАННЯ істеричного фанатизму ваших "професійних рассіян"). Цей расєянський фанатизм один у один повторює поведінку п'ятої колони німецьких нацистів у 30-х у чеських Судетах, польській Силезії чи у Вільному місті Гданську. Щодо словників, то мені по них далеко ходити не треба, вони в мене завжди під рукою, і я охоче натовк би вас у них носом прямо тут, на ваше ж прохання(!), навівши цитати, що насправді значить слово "влітьса". Але не збираюся займатися прогалинами у вашій освіті, мої уроки занадто дорого коштують.
Цитата
 
 
-1 # Педантичний Чоловік 27.11.2013, 09:32
Это хорошо, что словарями умеете пользоваться, это похвально. Мой нос оставьте в моем распоряжении, сам решу, куда его совать, и в связи с этим еще раз прошу не хамить.
По поводу ников Вы здорово придумали, возьму на заметку, но на самом я просто вспомнил, что регистрировался на сайте, а после авторизации комментарии не проходят премодерацию.
Что у Вас за жизнь такая, что везде заговоры видите =)
По поводу темы, так тут чего обсуждать? Насаждают, не насаждают, влиться, не влиться, приобщиться, ну или не приобщаться к великой культуре - решать же Вам. Чего беситься? Вы все время разные прилагательные ставите рядом с "русская", по даже самодовольные и влюбленные американцы считают русскую литературу, живопись, музыку великой. А Вы не вливайтесь, если не хотите, но не нужно лишать этой возможности остальных.
Еще раз напомню, что это не вместо украинского, а в дополнение к нему.
Цитата
 
 
+4 # ко 25.11.2013, 20:01
Цитую Педантичний Чоловік:
а всем россиянам на территории Украины

А вас уповноважили "всє рассіянє" бути їхнім представником? Передайте тоді привіт Наполеону, він у сусідній з вашою палаті. Поминаючи питання, де вони тут в Україні взялися, оті "рассіянє" (може, все ж малися на увазі "русскіє"? ви давно заговорюєтеся, шановний?), зазначу, що, якби вони всі були такими ж хворобливими українофобами, як ви, то ваші ідеї щодо "рассіян",можли во, і не були б позбавлені здоровогшо глузду. Але це ВАШІ ідеї, не мої. Та я, на щастя, знаю й інших росіян. А про те, який "мір" у вас, я вже писав. Як у всіх жертв путлерівського аутизму - вогкий, задушливий морок. Одним словом - русскій мір. Звичайно, світ нормальних людей не має з вашим нічого спільного, хоч у чомусь ви таки маєте рацію.
Цитата
 
 
0 # Педантичний Чоловік 26.11.2013, 09:18
Мое предложение изучать и русский в том числе не делает меня украинофобом. Я, например, категорически против русского языка в роли государственног о и/или регионального. И любой другой язык тоже для этого не годится.
Не стоит хамить, ко, называя меня парнем "несповна розуму", отправляя к наполеону. Это не делает чести Вашему украинофилству. Расхожесть во мнениях не повод брать на вилы.
Цитата
 
 
-1 # Яна 25.11.2013, 16:56
Севка.
А сознательности Вашего ребенка никто кроме Вас не научит.

Золотые слова! Только вот чтобы научить ребёнка сознательности нужно, для начала, сознательным стать самому. А это многим не по силам. Автору статьи, например, сознательной стать мешают русские со своей русификацией... )))
Цитата
 
 
+3 # Oleh 24.11.2013, 18:37
Не скільки дртаує російська мова, як те що її намагаються "впарити" таким чином.
Цитата
 
 
+1 # Ігор 24.11.2013, 17:07
Знаєте, а як на мене, російську треба вивчати. Як казав один мудрий гуцул, "Я руський би виучив тілько на то, жи нада допрашивать плєнних".
Вчіть, хлопці, вчіть.
Цитата
 
 
-4 # A 24.11.2013, 11:44
Надіє, Ви, здається, забули про етику журналіста. Якщо Ви знайомі з цим документом, то зрозуміли про що я... Це по-перше, а по-друге, Ваша стаття є типовою жовтою пресою, оскільки має на меті будь-якою ціною створити та роздути скандал.. (Я розумію, що Вам необхідно привернути увагу до себе,а це найлегший спосіб). Вибіркове цитування та перекручування слів тому свідчення. Я також була на цих зборах, чула все і бачила. тому впевнено про це говорю. І ще ..чому Ви на зборах не озвучили свою позицію з цього питання? сміловості не вистачило? а якщо необхідно буде відповідати за свої слова в суді, вистачить? чи Ви не допускаєте того, что вчителі, директор звернуться до суду? я б звернулася...
Цитата
 
 
0 # Педантичний Чоловік 25.11.2013, 00:37
Мне интересно, кто минусует подобные комментарии? А самое главное – какова причина?..
Цитата
 
 
+5 # Надія Паливода 25.11.2013, 10:56
Шановна А, якщо ви також читали документ про етику журналіста, то ви, напевно, знаєте, чим відрізняється журналістська стаття від запису в блозі.
Щодо вибіркового цитування та перекручування слів готова вислухати конкретні приклади: що саме було перекручено і куди. Особливо цікавить, як ви виправдаєте фразу про "вкусний борщ" і "унилую похлёбку".
Цитата
 
 
+3 # ко 23.11.2013, 14:35
Цитую Всеволод Денисенко:
как по мне, предлагает людям ПРИОБЩИТЬСЯ (в словаре смотрите значение) .

Ви не дочитали до найголовнішого (чи не схотіли його "помітити"? Для русскаязичних характерна така певна "вибірковість" у сприйнятті інформації, це всім чудово відомо): там далі "вчителі" безапеляційно твердять, що МОЖЛИВО, вам навіть ВДАСТЬСЯ (тобто - цього українці повинні ПРАГНУТИ, докладати до цього всіляких зусиль!) ВЛІТЬСА у смердючу багнюку "русскава міра", відмовившись бути українцями. Саме в цьому і полягає великомосковськ ий націонал-фанати зм, а не у спробах українців захиститися від цієї гидоти у СВОЄМУ ДОМІ. А ви самі подивіться у словнику, що таке "влітьса", а також навчіться читати прості тексти зі зрозумінням, перш ніш виправдовувати нацистів і повчати інших.
Цитата
 
 
-1 # Педантичний Чоловік 24.11.2013, 23:02
Хорошо сдаюсь. Надо Россию залить бетоном, а всем россиянам на территории Украины залить бетоном ноги в тазике и отправить в любимые места Кусто.
У Вас мир черно-белый. Это нездорово. Ударение на предпоследний слог.
Цитата
 
 
-9 # анатоли 23.11.2013, 11:28
часто спілкуюсь російською-не побоюсь скажу хай живе російська бо вас не переробиш тільки одну іноземну ви й діти ваші здатні опанувати - ту що нею ви завжди спілкуєтесь
Цитата
 
 
-5 # Всеволод Денисенко 23.11.2013, 02:36
Не влазит все в 1000 буков.
Вы, ув. ко, ни одного предложения не написали на чистом украинском. Все какие-то словечки в кавычках. B весь русский народ загнали под одну гребенку. А как на нас говорят "хохлы", то опять пенка собираться у рта начинает: "Мы не ХОХЛЫ!!!!". Не буду развивать, Олег хорошо сказал.
Цитата
 
 
-3 # Всеволод Денисенко 23.11.2013, 02:31
Цитую ко:
ЩЕ РАЗ: а Ви впевнені, що прочитали текст зі зрозумінням? Ось цитати із тексту: "Изучая русский, вы сможете приобщиться к великой культуре великого народа - и возможно даже, влиться в нее, стать ее частью!" Що це, як не заклик взагалі відмовитися від усіх ознак національної ідентичності, а не тільки мови, і розчинитися у кислоті їхнього шизофренічного "міра"

о_О Я, конечно, прошу пардона, но Вам бы принять чего-то успокаивающего. Это заявление, как по мне, предлагает людям ПРИОБЩИТЬСЯ (в словаре смотрите значение) в КУЛЬТУРЕ русского народа, история которого, между прочим, тесно связана с нашей историей. У них есть чему поучиться в литературе, музыке, у их художников. Почему нет?
Ваши крики походят на фанатизм. Это плохо. Фанатики – это плохо.
Остальные Ваши заявления можно точно так же спокойно рассмотреть, а не с пеной у рта кричать, что русские - кака.
Цитата
 
 
-5 # Всеволод Денисенко 23.11.2013, 02:24
Оля. :D Вот улыбающие заявления... Что значит: "Російску діти і так знатимуть"? Знание языка определяется умением понимать какую-то часть услышанного на этом языке? Или умением написать три слова рядом без ошибок? Я достаточно свободно владею русским, но знают(ли) его (в моем понимании) такие люди, как Чехов, Шукшин, Жванецкий. Люди умели(ют) пользоваться языком на 100%. Тогда давайте не будем преподавать украинский, его дети тоже все равно будут знать. И математику отменим. И физику. И пение.
Цитата
 
 
+2 # леся 23.11.2013, 08:57
в школах на даний момент англійська викладається неякісно. без репетитора ніякого рівня. тому потрібно вивчати і справді, хоч одну іноземну добре, а не тя-ляп. англійську. А російську коли це потрібно для роботи(як мені наприклад), я і так намагаюся всіляко вдосконалювати. А розмовної вистачає нам усім.
Цитата
 
 
+2 # ко 22.11.2013, 22:00
Цитую Севка:
В тексте статьи нет ни одного призыва предпочесть украинскому русский.

ЩЕ РАЗ: а Ви впевнені, що прочитали текст зі зрозумінням? Ось цитати із тексту: "Изучая русский, вы сможете приобщиться к великой культуре великого народа - и возможно даже, влиться в нее, стать ее частью!" Що це, як не заклик взагалі відмовитися від усіх ознак національної ідентичності, а не тільки мови, і розчинитися у кислоті їхнього шизофренічного "міра"?
Або це: "Мы с вами живем в русскоязычном мире!" Питання: у цих організмів - аутизм, у них всохли рештки рудиментарних мізків від постійного читачння иутлерівських методичок? Вони самі вірять у цю маячню, що весть сві - це тільки їхня протухла імперія?! Далі: "Русский - основной язык телевидения, Интернета, культурного развития, науки и общения." А нічого, що русскій - ЄДИНА мова наркоманів, гопників, організованої злочинності та всякого роду україножерів??
Цитата
 
 
+5 # Олег 22.11.2013, 21:35
не вижу проблемы. не нравится учить русский язык вы в праве выбрать другой класс или даже другую школу где его не преподают. или еще лучше, собрать необходимое количество тех кто хочет вместо нее учить немецкий и попросить что бы вам создали для этого условия.
а вообще странно, немцы тоже дважды оккупировали Украину и расстреляли даже большее количество украинцев, чем коммунисты, но от изучения немецкого языка вас не коробит?
а вот по поводу распространенно сти русского языка в мире, я согласен с учителями . он второй по популярности в интернете, опережая немецкий всего на один процент, но даже вместе с китайским они все равно не догонят английский который занимает более 55% интернета. поэтому советую учить именно английский, на "Гидросиле" специалистам со знанием этого языка доплачивают 15% к зарплате, а многие зарубежные компании до сих пор не могут полноценно работать с Украиной из за низкого знания иностранных языков нашими специалистами. Чем больше языков знает человек, тем больший мир он открывает перед собой. Недавно индийские исследователи выяснили, что люди свободно владеющие двумя языками, практически не подвержены старческому маразму(болезни Альцгеймера).
и на последок, не надо обвинять русских и русский язык в том, что они оккупировали Украину.Это так же глупо, как обвинять всех немцев или итальянцев, что они фашисты. Академик Сахаров, тоже был русский, как и многие другие честные люди. и между прочим коммунистами были, почти все нынешние лидеры оппозиции, а не только Ирина Фарион.а вот расстрелами и голодомором руководила именно компартия в независимости от национальности. во всяким случае здесь на местах забирали зерно у крестьян местные коммунисты , а не понаехавшие из Москвы.почему то никто из них не пошел потом и не застрелился от горя и раскаяния. может поэтому им выгодно все сваливать на русских, а не на коммунистов?
Цитата
 
 
+5 # леся 23.11.2013, 08:52
інший клас чи школу? брехня. вибору немає. в більшості шкіл і класів те саме. Навіть резервації немає
Цитата
 
 
+11 # Olya 22.11.2013, 18:47
Дивний вибір. Російску діти і так знатимуть. А ще одна європейська мова може ой як згодитись в майбутньому. В дорослому віці їм вже не так легко буде вчитись та додаткова мова, та й часу не буде. До того ж ніхто не забороняє прочитати того ж Пушкіна в оригіналі... Хоча методи які взяли працівники школи на озброєння та порівняння які використовують викликають обурення. :(

Ще запитання - десь проскочило, що введення 2гої іноземної мови відбувається за рахунок годин зменшення годин першої. Чи це правда? і чи не означатиме це, що в результаті діти жодної мови не знатимуть?
Цитата
 
 
+3 # Всеволод Денисенко 22.11.2013, 17:09
Цитую Надія Паливода:
Всеволод Денисенко, мова ж не про це.
Мова про те, що під маскою демократії нам подають звичайну диктатуру. Власне, це ж робилося й при совку, тільки без маски. Тому й прикро, що з тих часів нічого не змінилося.

Як так, то Борисович. Всеволод Борисович.
Якби не змінилось, то Ви б вже сиділи у чорній-чорній машині. Це перше.
Друге. У Ваших руках зробити собі другою мову ту, яку Ви хочете. І як 30 з 40 оберуть німецьку, то так і буде. Я проштовхувати свої інтереси... Так а хіба у демократичних штатах до В'єтнаму віправляли не промивши мізки? Навряд
Цитата
 
 
+5 # Севка 22.11.2013, 15:44
Я там не был, не слышал, как это говорили. Может и насаждают. Из текста видно, что они превозносят русский, поскольку преподаватели русского тоже хотят работать и питаться. Едой. В тексте статьи нет ни одного призыва предпочесть украинскому русский. Вводят ВТОРОЙ язык, и решают, какой же выбрать. И проталкивают второй. Но они проталкивают, а решать родителям. Я уверен, что Вы можете говорить на русском и прекрасно его понимаете. Пусть и Ваш ребенок будет знать русский. И немецкий. И еще 8 языков.
Хотите - подавайте в суд, засуживайте директора. Это же Ваше право, верно? Никто не лишает Вас этого права. А я выводы делаю исходя из написанного в статье.
А сознательности Вашего ребенка никто кроме Вас не научит.
Цитата
 
 
+4 # Надія Паливода 22.11.2013, 16:42
Всеволод Денисенко, мова ж не про це.
Мова про те, що під маскою демократії нам подають звичайну диктатуру. Власне, це ж робилося й при совку, тільки без маски. Тому й прикро, що з тих часів нічого не змінилося.
Цитата
 
 
-2 # ко 22.11.2013, 15:30
Цитую Севка:
. Так зачем отказываться?
-*


"Z glębi serca", to ja pytanko mam: А Ви впевнені, що прочитали текст зі зрозумінням? Там "вчителі" прямо закликають відмовлятися бути українцем (а в будь-якій державі одна з першочергових місій вчителя - змалечку виховуватиу майбутніх громадян патріотизм і національну гордість!). Більше того, відмова бути українцем подається як привілей, як якесь щастя, про яке варто мріяти і якого варто прагнути: МОЖЕ вам, холопам невмитим, НАВІТЬ вдасться КОЛИСЬ долучитися до "кращого" народу "культурних панів" - русскіх. По-перше, демонстративний поділ народів на кращі та гірші - Це типовий прояв нацизму. Російського НАЦИЗМУ в українських школах. Чи директор, що влаштовує такі нацистські шабаші у себе в школі, досі перебуває на цій посаді, якої воно явно не гідне? Шкода, що я не маю запису з цього пропагандистськ ого заходу нацистів, інакше особисто подав би до суду.
Цитата
 
 
+3 # Севка 22.11.2013, 15:20
Цитую ко:
Заклики цих псевдовчителів, щоб українці відмовилися бути собою і, начепивши кокашнікі, розчинилися у смердючій московській багнюці - взагалі НЕГАЙНО ПОВИННІ СТАТИ ПРЕДМЕТОМ ЗАЦІКАВЛЕННЯ СБУ.

А разве речь идет о том, чтобы отказаться от украинского? Предлагают дополнительным языком учить русский. А если бы предложили учить польский, то Вы бы вспомнили Речь Посполитую? ))
Цитата
 
 
+5 # Севка 22.11.2013, 14:36
Let me speak from the bottom of my heart.
Ничего, что я на буржуйском?
Человеку разумному вбить в голову что-то сложно, если он действительно sapiens. И не вижу ничего плохого в том, чтобы учить оба языка. Я учил 4 языка в школе: государственный , региональный (в некоторых регионах), международный и немецкий. Достаточно свободно владею тремя, ибо лентяюга и немецкий не пошел. Так зачем отказываться?
Я, если уж откровенно, не совсем понял, против чего Вы сейчас выступали? Против русского, или против "насаживания"? Насаживание будет, пока есть нынешнее правительство и курс на восток. И русский будет. И не вижу причин от него отказываться. Язык действительно великий, и читать произведения на Достоевского на русском так же приятно и правильно, как Лонгфеллоу на английском. Зачем лишать своих детей удовольствия? :-*
Цитата
 
 
+3 # ко 22.11.2013, 14:20
Цитую Яна:
Как по мне то русский язык действительно выгодней знать чем немецкий. Русский признан языком международного общения, его знают много народов. .


Які "народи" його знають? Нинє дікій тунґуз і друг стєпєй калмик? Порівняйте, скільки людей не просто знають, а вважають рідною китайську, англійську чи іспанську. Про "мову міжнародного спілкування" аргумент просто вбивчий. Тоді угорську чи словацьку мову взагалі треба заборонити, навіть у в Угорщині чи Словаччині. Адже вони не є міжнародними! І розмовляють на них лише якісь 5-10 мільйонів осіб. А твори пушкіна і самОго великого Путлера угорською - це ж "унилая пахльобка", а не чудовий мутний руусскій самаґон! Заклики цих псевдовчителів, щоб українці відмовилися бути собою і, начепивши кокашнікі, розчинилися у смердючій московській багнюці - взагалі НЕГАЙНО ПОВИННІ СТАТИ ПРЕДМЕТОМ ЗАЦІКАВЛЕННЯ СБУ.
Цитата
 
 
+3 # Marina 22.11.2013, 11:32
Не вижу ничего плохого в том, чтобы ребенок знал несколько иностранных языков и не только русский, немецкий , английский. Я не понимаю почему такое предвзятое отношение именно к русскому языку? А давайте выберем французский, а то на немецкой фашисты разговаривали! Мой муж вчера был на этом собрании. Говорит, что никто никому ничего не навязывал - презентация была достойной и очень интересной. Несмотря на то, что учителей немецкого языка не было, родители нашего класса решили выбрать немецкий. Так что у каждого есть своя голова на плечах и давления со стороны школы относительно того, что выберите именно русский не было. Так пусть автор статьи не переживает, что все «повелись» на красивую презентацию и немецкого языка не будет. А слова автора статьи «повний трындец» и некоторых здесь комментаторов «тупа курка» не делают чести спивучей украинской мове и тем, кто на ней разговаривает, к сожалению.
Цитата
 
 
+6 # Зоя 22.11.2013, 10:06
нас те саме очікує. четверокласник в хаті і директорка- депутат від ПР. без варіантів/ Хоча коли чесно діти такі загружені, що краще більше годин на англійську давали б
Цитата
 
 
-12 # Яна 22.11.2013, 09:40
Как по мне то русский язык действительно выгодней знать чем немецкий. Русский признан языком международного общения, его знают много народов. А то что в Вашей школе произошло - это элементарная коррупция, а не русификация. Если б учителя немецкого были близкими людьми директора она бы 100% обезпечила бы их группами ))). А к фотографии внизу Вашего блога, для объективности, стоило б добавить фото немецких фашистов сжигающих наших предков вместе с Языком.
Цитата
 
 
-1 # snaiper 23.11.2013, 20:07
Вот как тут без регионалов..В Б-це,т.н. "русская " школа ,имевшая преподавателей, наглядные пособия,была ликвидированна с высочайшего позволения самого СНЛ!А теперь что,господа регионалы?))В головках у вас вава,негодяи!
Цитата
 
Реклама

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити

Редакція не впливає на зміст блогів і не несе відповідальності за думку, яку висловлюють автори