Кіровоград: Віталій Ковальчук та Ігор Козуб розставили всі крапки над "і"(ВІДЕО)

Опубліковано . в Політика

Кількість переглядів - 4239

Про проблеми у кіровоградському «УДАРі» відомо вже далеко за межами обласного центру. З одного боку - фінансові питання і реальні борги за минулі вибори, з іншого – незрозумілі рухи і  ймовірна купівля партії групою екс-регіоналів.

 Все це, можливо, підігрівається партією влади, яка роздуває скандал у місцевих ЗМІ і, ймовірно, організовує "війну білбордів" та нові акції протесту.

Старі партійці в один момент виявилися непотрібними вищому партійному керівництву і їх виперли з організації – «с глаз долой из сердца вон!».

Минулого тижня всі крапки над «і» спробував розставити заступник голови партії "УДАР" Віталій Ковальчук. Кіровоградські журналісти мали на запитання-відповіді 30 хвилин.

Окрім того, «Гречка» скайпом поспілкувалася з головою(згідно довідки юстиції) кіровоградської міської організації ПП «УДАР» Ігорем Козубом. Ігор Борисович мав можливість переглянути запис з прес-конференцією свого шефа і викласти свою версію подій.

Тож до вашої уваги Віталій Ковальчук з Києва та Ігор Козуб скайпом зі Львова. Такий собі політичний батл.

1. Про критерії відбору та нових людей у кіровоградському «УДАРІ»:

Віталій Ковальчук:

Ігор Козуб:

2. Про легітимних очільників кіровоградського «УДАРу»:

Віталій Ковальчук:

Ігор Козуб:

3. Про фінансові питання:

Віталій Ковальчук:


Ігор Козуб:

4. Про оскарження і легітимність підпільних конференцій кіровоградського «УДАРу»:

Віталій Ковальчук:

Ігор Козуб:

 

5. Про групи «Козуба» і «Онула»:

Віталій Ковальчук:

Ігор Козуб:

6. Хто відповідатиме за результати роботи кіровоградського «УДАРу» оновленого і чи можлива заміна на наступних «нових людей»:

Віталій Ковальчук:

Ігор Козуб:

Відео: Валерій Лебідь

 

Сподобалася стаття?
Поділитися:

Коментарі  

 
-4 # Ольга 25.10.2013, 22:20
Щось це "квентін" багато на себе бере, як на мене, ВИ, точно представник нащої партії влади.
Цитата
 
 
+4 # snaiper 25.10.2013, 22:47
Квентін-розумна людина!Свою думку, тут може висловити кожен,Ольга.
Цитата
 
 
+3 # George 25.10.2013, 21:00
Цитую Олексій:

Ніякий Кличко не лідер партії.
Він обличчя партії, однак ніяк не лідер.

Склонен согласится, даже почему-то в голове крутится определение "икона"
Цитата
 
 
+2 # snaiper 25.10.2013, 21:36
На икону Кличко не похож совсем,)но здесь такого рода сравнения не корректны!Почем у?Да не следует Кличко даже близко ставить рядом с иконой,но сравнить с Януковичем-сам Бог велел!И что мы видим?Комментар ии,убеждён,изли шние.
Цитата
 
 
+6 # George 27.10.2013, 15:38
Попробую развернуть свою мысль: Кличко является определенного рода символом (точно таким же как во время помаранчевой революции был Ющенко, и как долгое время, сразу после ареста была Тимошенко). По сути любой символ будет в сходной ситуации иконой. Самое обидное, что прикрываясь портретами на местах не чистые на руку люди творят что хотят.
Цитата
 
 
+1 # Дитрих 25.10.2013, 07:44
Фиг всем кто надеется что мы сложим руки и перестанем бороться !!!
Цитата
 
 
+4 # Василь Мельничук 25.10.2013, 09:10
Так отож... і в результаті цієї вашої "боротьби" від партії каменя на камені не залишиться... вгамувалися б краще, пожаліли б свого лідера, який вже з трибун ВРУ заявив про свої президентські амбіції... так ні - будете далі самознищуватись .
А домовлятись ви хоч намагались? Чи лише гіменцем кидатись вмієте? Розрахуйтесь зі всіма штабами, вибачтесь за те, що розрахунку довелось так довго чекати, додайте до заробленого якусь невеличку премію - і, дивись, проблем у вас поменшає. Але ж ви жадібні, гроші крізь свої кишені пропускаєте.
Не бути Кличку президентом...
Цитата
 
 
+5 # snaiper 25.10.2013, 12:19
ВМ.Да рассчитается УДАР с теми кто работал,никуда не денутся...Но это будет,уверен,уж е без участия тех функционеров,ко торые до такого безобразия довели ситуацию!А бути Кличко Президентом-не нам вирішувати,але всім виборцям!Почита йте,що говорить щирий нардеп від "Батьківщини",п равда вже бувший,про ту ж "Б-ну" Табалов!Я говорив,говорю та буду говорити:"Б-на" -це відділ кадрів ПР!Не буду тему розвивати,ні до чого...От "Свобода"-це дійсно союзник і дійсно достойно представляє виборця в ВР!Ні одного дезертира!Ще й в рило можуть будь якому регіоналу заїхати,якщо по- людски не розуміють!
Цитата
 
 
+4 # snaiper 25.10.2013, 12:28
"Бороться" требуется с теми,с кем необходимо бороться,с предателями бороться бесполезно,их надо гнать в шею .Желательно-с "волчьими билетами"!В СМИ,на ТВ,сети!Чтоб другим было не повадно!Чтоб этим уродам было "приятно" пройти по улице,зайти в магазин,в театр и т.д.Чтоб на них,до конца дней их подленькой жизни,показывал и пальцем и плевали вслед!А некоторым,следу ет при жизни ставить памятники вниз головой!
Цитата
 
 
+9 # Олексій 24.10.2013, 22:57
Після виступів Ковальчука в мене відпали усі сумніви.
Ніякий Кличко не лідер партії.
Він обличчя партії, однак ніяк не лідер.
Всі грошовиті питання вирішують потрібні дядьки!
Цитата
 
 
+3 # snaiper 24.10.2013, 20:46
К сведению несведущих:Клич ко имеет диплом престижнейшего у-та им.Гумбольта.А мы все знаем:за взятки в нём дипломы не получишь.
Цитата
 
 
-4 # пінокіо 24.10.2013, 20:45
Президент - это лицо державы. Кличко -Герой Украины. его принимают первые лица ведущих стран. а Януковича даже с днем рождения один Лукашенка и поздравил. или какой толк от четырех высших образований Чернявского? что с водогоном, что с транспортом спрашивается? а Кличко - лидер и личность. он сумел за год сделать свою партию парламентской. и что главное к нему есть доверие людей. в том числе простых людей. и это при том, что вся государственная идеологическая машина им. пани Шустер работает против него.
Цитата
 
 
-4 # пінокіо 24.10.2013, 20:36
или что толку от того, что Азаров Премьер с опытом работы в несколько десятилетий? если Украина сейчас ниже Гондураса и это еще не предел. у Азарова же совковое мышление. в европейской стране его бы и из менеджера Креатива выгнали бы на второй день. его опыт премьерской работы идет ему да и всей стране только во вред.
Цитата
 
 
+8 # Віктор Федорович 24.10.2013, 20:26
Цитую George:
[quote name="snaiper"].
Но если Козуб смог взять деньги у Кличко,как я понял...
Звучало прізвище Баркаря в кулуарах. А це - член обласної ради УДАРу. Чи вже не член? Спробуй їх розбери.
Цитата
 
 
-7 # пінокіо 24.10.2013, 20:25
ой, я Вас всех умоляю! Кличку надо побыть губером? а кто такой губер? на примере Николаенко? еле заставил спиленное дерево возле ОДА назад посадить. Шаталов вон в свои 27 и без диплома о высшей освиты, короче никто и из ниоткуда - и был первым замом Облрады, а фактически головою Облрады, и куратором ки-ки-ки и гендиректором хфондика. какой из Ларина бул губер? - и это после его трех каденций в Раде: два притопа - три прихлопа. у Кличка правда нет судимостей, ну так время еще есть, регионалы их ему еще организуют.
Цитата
 
 
+6 # George 24.10.2013, 20:54
Цитую пінокіо:
ой, я Вас всех умоляю! Кличку надо побыть губером? а кто такой губер?

Вам как всегда лишь бы полаять. А по существу даже губер - это практика комплексного управленца.
Цитата
 
 
+10 # snaiper 24.10.2013, 16:17
Сегодня ВР практически своим решением перекрыла дорогу Кличко баллотироваться на должность Президента Украины.Неприят но,но не смертельно!Глав ное,не допустить чтоб на местах сторонники не опустили руки,но продолжали партийное обустройство.
Цитата
 
 
+8 # George 24.10.2013, 18:28
Цитую snaiper:
Сегодня ВР практически своим решением перекрыла дорогу Кличко баллотироваться на должность Президента Украины.Неприятно,но не смертельно!

Представляю какие в меня полетят сейчас камни))), но все же озвучу СВОЮ ТРЕЗВУЮ мысль. Знаменитая фраза Ленина в полном тексте определяла уровень образованности и развития населения, вплоть до кухарок. Кличко при всех его личных позитивах, при довольно высоких личных рейтингах рано быть Президентом, тем более в рамках нынешних президентских полномочий. Он не имеет опыта практической работы - ни хозяйственной, ни внешнеполитичес кой, ни промышленного мышления ("черниговское" не в счет)). Ему бы побывать губером-министр ом-премьером ( в принципе хватит и одной ступеньки) и тогда может быть. Сравнения с Рейганом не принимаю - тот хоть и был актером, но 8 (!!!) лет провел в кресле губернатора и получил опыт. Можно сказать "научится", но страна у нас не сможет ждать пару лет(минимум). Увы, но так...
Цитата
 
 
+6 # Kventin 24.10.2013, 18:43
СОГЛАСЕН НА ВСЕ 100%
Цитата
 
 
+1 # Оксана 25.10.2013, 17:55
Цитую Kventin:
СОГЛАСЕН НА ВСЕ 100%

Чесно кажучи я в шоці від Вашої відповіді.
Цитата
 
 
+5 # snaiper 24.10.2013, 19:39
Камней-никаких! всё верно!Было бы,будь при власти люди,не регионалы...До 20-го года,Янукович со товарищи камня на камне от Украины не оставят!
Цитата
 
 
+10 # George 24.10.2013, 18:29
Цитую snaiper:
Главное,не допустить чтоб на местах сторонники не опустили руки,но продолжали партийное обустройство.

такими темпами как это сейчас происходит - скорее разрушат то, что было(((
Цитата
 
 
+10 # Гайдамака 24.10.2013, 09:56
Цитую snaiper:

Но вдруг!...Откуда деньги,Зин?...))Ответ напрашивается сам собой.Ну в самом деле:не кредит же он в банке взял?

Місто маленьке, всім відомо, у кого гроші він брав. І це не ПР, що характерно. А скоріше УДАР.
Цитата
 
 
+10 # snaiper 24.10.2013, 13:19
Г-ка.Я ничего не утверждал,но поделился соображениями.
Но если Козуб смог взять деньги у Кличко,как я понял,почему Р-ко этого сделать не мог?Но если прикинуть,что на Р-ко политкаръере,мо жно ставить крест,перед УДАРом стоит довольно трудная задача:возрожде ние у избирателя доверия к УДАРу.Необходим о искать лидеров,формиро вать структуры и начинать работу на местах.
Цитата
 
 
+7 # George 24.10.2013, 18:32
Цитую snaiper:
.
Но если Козуб смог взять деньги у Кличко,как я понял,почему Р-ко этого сделать не мог?.

исключительно в качестве предположения: Козуб провел расчеты когда пошли слухи, что его скоро "уйдут", может он для попытки самосохранения из тех денег, что они там с Ревенком и Ко натырили (только не пойте песен о честности этих людей) расчитался?
Цитата
 
 
-6 # КРАСИВАЯ 24.10.2013, 13:54
Удар денег не давал, ответ слышали все работают на валантерских условиях.
Цитата
 
 
+4 # Kventin 24.10.2013, 18:58
Цитую КРАСИВАЯ:
Удар денег не давал, ответ слышали все работают на валантерских условиях.

Оце повесилила, альтруісти в УДАРі ;-)
Цитата
 
 
+8 # Валерій Лебідь 24.10.2013, 09:02
Надзвичайно приємно, що мій матеріал викликав таку увагу з боку читачів. Проте, якщо ви маєте власну думку, то висловлюйте її будь ласка від себе, а не від кількох осіб(хоча я не виключаю, що коментатори сидять в одному офісі-одна ip-адреса). В нагадую, що принижувати учасників дискусії неприпустимо!

Мене просили кілька коментаторів внести ясність. Отже:

Валерія, Ольга, Саша - коментят з одного айпішника.

Гайдамака і Бивалий - теж.

Красівая і Костянтин Поляков - з однієї IP-адреси.
Цитата
 
 
-4 # КРАСИВАЯ 24.10.2013, 09:43
могу показать свой 81.7.13.4
Цитата
 
 
+7 # Валерій Лебідь 24.10.2013, 09:54
Цитую КРАСИВАЯ:
могу показать свой 81.7.13.4

серед наших коментраторів є такі:

"КРАСИВАЯ" : 188.190.84.........

"Красивая": 194. 117. 252..............

"Костянтин Поляков": 194. 117.252........
Цитата
 
 
-5 # КРАСИВАЯ 24.10.2013, 11:04
77.247.181.165 у меня еще такой есть
Цитата
 
 
-5 # КРАСИВАЯ 24.10.2013, 11:05
93.115.82.179 и вот еще один
Цитата
 
 
+8 # леся 24.10.2013, 12:09
ну тепер ясно що більшість "онулівських " коментаторів це і є "красівая"))))) )). стільки адрес... і стільки ж ніків напевне)))))
Цитата
 
 
-5 # КРАСИВАЯ 24.10.2013, 14:33
Неееееееее КРАСИВАЯ одна и не повторимая))))) )
Цитата
 
 
+5 # Kventin 24.10.2013, 10:40
Валерій Лебідь, доброго дня, якщо я когось і ображав то тільки у відповідь і то досить легенько. :lol:
Мої коменти з одного айпішника, я єдиний і не повторний ;-) Дякую за деякі роз"яснення з приводу хто є хто, а то тільки виникали здогадки......
Цитата
 
 
-8 # КРАСИВАЯ 24.10.2013, 11:48
"КРАСИВАЯ" : 188.190.84

"Костянтин Поляков": 194. 117.252........


:lol:
Цитата
 
 
+6 # George 24.10.2013, 18:36
Цитую Валерій Лебідь:
Надзвичайно приємно, що мій матеріал викликав таку увагу з боку читачів.

Материал действительно получился просто супер).
Цитата
 
 
+9 # George 23.10.2013, 23:52
Цитую snaiper:
Регионалы, скоро сами себя, благодаря своей жадности ,сожрут.Я обратил внимание на другое обстоятельство:почему-то молчит "Б-на".С чего бы это?Ведь они с УДАРом союзники...))

Они ждут развития событий скорее всего. Хотя по упорным и вполне достоверным "слухам" они тоже получают определенные денежные вливания от г-на Онула
Цитата
 
 
+7 # snaiper 24.10.2013, 07:46
Вот тут,при случае,я задам вопрос Н.Онулу:зачем вливать деньги .в отдел кадров ПР?Другое дело,когда уйдут Окаевич с Кальченко....
Цитата
 
 
+7 # George 24.10.2013, 18:34
Цитую snaiper:
Вот тут,при случае,я задам вопрос Н.Онулу:зачем вливать деньги .в отдел кадров ПР?Другое дело,когда уйдут Окаевич с Кальченко....

По упорным слухам Онул прямо спонсирует УДАР и негласно Свободу и БЮТ, мотивация (опять-таки по слухам) выдвижение единого кандидата на мерских выборах. Выглядит вполне правдоподобно.
Цитата
 
 
+6 # Kventin 23.10.2013, 21:51
На минулих та позаминулих виборах, люди Онула "гасили" людей з опозиції по-повній програмі, тепер вони в одній лодці з тими кого вони гасили :lol:
Цитата
 
 
+8 # snaiper 23.10.2013, 23:49
Регионалы, скоро сами себя, благодаря своей жадности ,сожрут.Я обратил внимание на другое обстоятельство: почему-то молчит "Б-на".С чего бы это?Ведь они с УДАРом союзники...))
Цитата
 
 
-3 # КРАСИВАЯ 23.10.2013, 21:08
Якої мети намагається досягти Козуб, ото такими своїми діями.
Цитата
 
 
-3 # КРАСИВАЯ 23.10.2013, 21:10
Kventin вибачте мене за кисень, вчора настрій був поганий)))
Цитата
 
 
-5 # Саша 23.10.2013, 20:17
Козуб працює на партію Регіонів. і що тут скривати, давайте будемо відвертими.Вже давно проявляється його діяльність у партії. як негативна,тому про яку справедливість можна говорити.
Цитата
 
 
+5 # snaiper 23.10.2013, 22:18
Вот никто не приводит доводы,в пользу версии,что Козуб работал,или работает на ПР.Пожалуй попробую найти доводы в пользу этой версии.Перед известными выплатами,он не отличался особой щедростью,скаже м так.
Но вдруг!...Откуда деньги,Зин?...) )Ответ напрашивается сам собой.Ну в самом деле:не кредит же он в банке взял?
Цитата
 
 
-5 # пінокіо 23.10.2013, 18:37
"Да ваш позов до суду буде роками там лежать" - предупредил Kventin. и тем самым вынес приговор всему украинскому правосудию. самому справедливому и неподкупному.
Цитата
 
 
-7 # пінокіо 23.10.2013, 18:32
Kventin - я Вашу матір не чіпав? зрозуміло?
Цитата
 
 
+6 # Kventin 23.10.2013, 21:47
Це афоризм))))))
Цитата
 
 
-6 # пінокіо 23.10.2013, 18:24
Гайдамака - щодо Вашего "креститься надо." хотите - кто ж против - хоть креститесь, а хоть и на голове себе стойте. крещение - это обряд. христианский. Христос же не признавал обрядов. или он сам когда-нибудь крестился? Вы, Гайдамака, не в курсе?
Цитата
 
 
+9 # Гайдамака 23.10.2013, 17:23
Цитую Красивая:
і мені здається що Вас з Вашими ідеалами купили.

Якщо комусь щось здається - хреститися треба.
Цитата
 
 
-4 # КРАСИВАЯ 23.10.2013, 20:58
Щиро Вам дякую за чемну, та аргументовану відповідь))
Цитата
 
 
-9 # пінокіо 23.10.2013, 13:07
Kventin - а щодо Вашего того, что Киеву могут надоесть подии в Кировоградском Ударе, то там сидят опытные политики, которые прекрасно понимают, что все эти грязные инсинуации регионалов, в том числе и Ваши, Kventin, блоггерские потуги, реально кончатся возвросшим рейтингом Удара. потому что все тайное становится явным и добро побеждает зло. а кто у нас зло? а зло у нас антинародный режим регионалов и коммунистов. который только то и может, что фальсифицироват ь, скуповывать тушек и проводить нужные им решения через ихние карманные суды. но люди все видят, и рано или поздно их терпение лопает, и где тогда окажется это Ваш режим регионалов и коммунистов, Kventin, спрашивается, подсказать или сами ответите?
Цитата
 
 
+2 # Kventin 23.10.2013, 18:00
пінокіо, не меліть єрунди, тушки це ви і вам подібні які за гроші готові матір рідну продати........
Цитата
 
 
+7 # snaiper 23.10.2013, 18:21
Kventin.Вы что,не понимаете зачем эти посиделки?Пусть рассказывают избирателю какой ревенковский УДАР честный и народный..Посмо трим чем их россказни закончатся.Не знаю как Вы,но я слова в поддержку УДАРа не скажу,правда и против не буду,пока там будет рулить Р-ко..Ибо депутат ВР Р-ко,а он там будет,уверен,кр оме бед ничего избирателю не принесёт!
Цитата
 
 
+8 # Kventin 23.10.2013, 18:29
Ревенко ніколи не буде депутатом Верховної Ради, на наступні Парламентські вибори будуть формуваться нові списки і він навряд чи буде 35-м, так десь у другій сотні, а зважаючи на те, що він витворяє у Кіровограді і за ним постійно тягнеться шлейф скандалів пов"язанних з розкраданням партійних грошей, то він мабуть буде балотуватися на наступні вибори від Радикальної Партії Ляшка :lol:
Цитата
 
 
+8 # snaiper 23.10.2013, 18:59
)Ну на Ляшка он пусть губу не раскатывает!По ТВ показывали съезд Рад.партии Ляшка,там на втором месте змеюка похлеще Фарион!А уж дальше,можно предположить ещё злее!)Вы меня успокоили.В какой-то мере.Но пока Р-ко на посту:помогать повременю,ибо все успехи присвоит себе,а неудачи-таким как я.
Цитата
 
 
+9 # George 24.10.2013, 00:10
У меня иногда ощущение дежавю какое -то. За последние несколько лет две (назовем так) политединицы, которым симпатизировало значительно количество людей, так заметно и стремительно теряют рейтинг без вмешательства извне (вернее вмешательство-т о есть, но не оно определяющее): Ющенко (полтора года его свели почти на нет) и УДАР (разлагающийся изнутри в местных организациях - кстати можно полистать интернет внимательно или просто поспрашивать у знакомых в других областях - ситуация похожая, в смысле торговля организациями, еще в нескольких областях - одним словом Кировоград не исключение). По крайней мере мои симпатии к УДАРу начали таять когда я узнал кто его в области возглавляет (почитайте послужной список этого человека - он развалил ВСЕ организации которые возглавлял), далее подтаивали когда вылезла история с долгами, а сейчас от неё ничего не осталось - последней точкой была защита Ревенко киевским руководством - демонстрация нежелания увидеть и оценить ситуацию.
Цитата
 
 
-6 # пінокіо 23.10.2013, 12:57
Kventin - воспроизвожу реальную ситуацию и для Вас. Вы реально не юрист, а бюрократ и формалист. это в лучшем случае. иначе - сообщник упр. юстиции. которое если и дальше будет реально тянуть с волокитой до начала избирательной кампании - будет реально сидеть за гратами.
Цитата
 
 
+6 # Kventin 23.10.2013, 18:02
Цитую пінокіо:
Kventin - воспроизвожу реальную ситуацию и для Вас. Вы реально не юрист, а бюрократ и формалист. это в лучшем случае. иначе - сообщник упр. юстиции. которое если и дальше будет реально тянуть с волокитой до начала избирательной кампании - будет реально сидеть за гратами.

Да ваш позов до суду буде роками там лежать, ви спочатку підіть законним шляхом, а не рейдерсько-окуп антським, а потім будете, щось нам тут розказувати....
Цитата
 
 
+6 # Бывалый 23.10.2013, 12:51
Цитую КРАСИВАЯ:
К Полякову никакого отношения вообще не имею. Такое чуство что он у ВАС Уважаемый просто центр внимания.

Да боже упаси. Первый раз, и то не всуе упомянул. Тоже мне политическая фигура, ага.
Цитата
 
 
+6 # Kventin 23.10.2013, 11:22
Об"ясняю всім хто в бронепоїзді, за данної ситуації списки на місцеві вибори буде подавати Козуб і його списки приймуть до уваги в виборчкомі і юстиції, Онул і Ко даремно витрачають кошти, але основна мета, це єдиний кандидат від опизиції на посаду мера м. Кіровограда, когось з чети Онулів, цеж зрозуміло як дважди два. Але є ще одна ситуація, Київу через деякий час набриднуть події в Кіровоградськом у УДАРі, кому ж захочеться на виборах не дорахуваться голосів від цієї області і вони почнуть шукати людину зі сторони, яка зможе очолити і профінансувати вибори в області, але це явно будуть а ні Ревенко а ні Онул
Цитата
 
 
-7 # antireg 23.10.2013, 22:41
ані Ревенко, ані Онул і продовжіть будь ласка, ані Козуб, якого ви так підтримуєте, і якого центральне керівництво партії назвало самозванцем...
Ну а Київу вже набридла ця ситуація, тому вони прислали свого представника і чітко розяснили хто легітимний керівник УДАРу в Кіровограді, а хто ні...і як ви мабуть знаєте розяснили не на користь підтримуваного вами Козуба
Цитата
 
 
-7 # пінокіо 23.10.2013, 11:17
Бывалый - по Вашей просьбе воспроизвожу реальную ситуацию. пол часа назад проходил мимо офиса Удара Козуба. а на нем висит флаг "Удар Виталия Кличко". но Виталий Кличко устами своей комиссии и своего зама Виталия Ковальчука сказал: Козуб самозванец, он не член нашей партии. и вот теперь реалисту Бывалому реальный вопрос: какой реально флаг должен вывесить пан Козуб спрашивается? Удар Ларина? Удар Козуба? чей у реального самозванца Козуба теперь Удар спрашивается?
Цитата
 
 
+8 # Kventin 23.10.2013, 11:14
УДАР-це ТОВАР, доказано Ревенко в Ко ;-) :lol:
Цитата
 
 
+7 # snaiper 23.10.2013, 11:44
Этот лозунг стал визитной карточкой Р-ко!И это должны понять ударовцы, в том числе и "Красивая".Если она действительно красивая,но что-то мне подсказывает,чт о это так!)
Цитата
 
 
-6 # КРАСИВАЯ 23.10.2013, 12:14
(((( :cry:
Цитата
 
 
-8 # КРАСИВАЯ 23.10.2013, 21:01
А може Ви знаєте за скільки, ?
Цитата
 
 
+9 # Бывалый 23.10.2013, 10:25
Цитую Красивая:
А тобі напевно Поляков і в ночі сниться. Ні я не Поляков. ПРОМАХ.))) як бачу ти усіх поляковими назаваєш, чи не закохався часом

Как поговаривают знакомые из этой веселой организации, не только армия студентов усиленно плодит одинаковые посты под копирку и лайкает себя же рекордными темпами, а и лично Поляком отрабатывает дисциплинарные промахи и постит под кучей ников, в том числе пробует себя и в роли травести-коммен татора. И это даже не столько смешно, сколько печально. Жалко Костю. Не ценят его, не берегут. Эх...
Цитата
 
 
-7 # КРАСИВАЯ 23.10.2013, 11:33
К Полякову никакого отношения вообще не имею. Такое чуство что он у ВАС Уважаемый просто центр внимания.
Цитата
 
 
+9 # Бывалый 23.10.2013, 10:21
Цитую пінокіо:
Kventin - а Вы уявить соби ситуацию, когда лучший политтехнолог Украины пан Ларин нарисовал хитренькую схему по которой главой обл. Удар должен стать его львовский друг пан Козуб.

А давайте какие-то реальные ситуации представлять. Ну так, для разноонулообраз ия.
Цитата
 
 
-10 # пінокіо 23.10.2013, 08:13
Kventin - а Вы уявить соби ситуацию, когда лучший политтехнолог Украины пан Ларин нарисовал хитренькую схему по которой главой обл. Удар должен стать его львовский друг пан Козуб. со всеми вытекающими отсюда накануне президентских выборов последствиями. а тут вдруг раз - и схема накрылась. и шо? в смысле, вот лично Вы, Kventin, рады, что план Ларина провалился или Вы в розпачи?
Цитата
 
 
+6 # Kventin 22.10.2013, 21:27
Уявіть ситуацію, ви сидите вдома з сімєю і раптом до вас вриваються люди, які вас викидають на вулицю, викликають міліцію і вказують на вас, що ви грабіжник. Уявили, так от Козуб є головою міської організації УДАР, а Онул і Ко в нього цю посаду питаються відібрати, так що не кажіть дурниць, що Козуб є представником Партії Регіонів ;-)
Цитата
 
 
-10 # КРАСИВАЯ 22.10.2013, 23:18
Ви погано проінформовані, мені шкода Вас якщо і дійсно вірете в те про що говорите
Цитата
 
 
+4 # Kventin 22.10.2013, 23:28
Я просто знаю всю ситуацію, тому маю повне право про це говорити....
Цитата
 
 
+6 # Kventin 22.10.2013, 21:24
:lol:
Цитата
 
 
-8 # пінокіо 22.10.2013, 15:42
а теперь ув. тов. блоггеры я расскажу что там произошло на самом деле и почему пан Игорь Козуб такой недовольный. а потому что поломались его хатки. согласно которым он должен был стать главой обл. Удара. в смысле вместо пана Ревенко. при поддержке КДТОРК им. Мурованого-Богд ановича. и непосредственны ми руками хотя бы того же Игоря Вьюна. но далекоидущий план Ларина с успехом провалился. с чем его давайте все вместе дружно и поздравим! три-четыре: про-здра-вля-ем ! поз-дра-вля-е-м !
Цитата
 
 
-8 # КРАСИВАЯ 22.10.2013, 17:35
Підтримую кожне сказане Вами слово
Цитата
 
 
-5 # antireg 22.10.2013, 13:19
а в чому власне кажучи проявляється обоснованість Козуба? особисто я в його діях бачу лише сприяння партії регіонів, і ніякої обоснованості там і близько нема...
Цитата
 
 
-6 # пінокіо 22.10.2013, 13:14
Геннадій Віталійович - Вы правы что менять надо, но Вы ошиблись кого саме надо, позаяк, меня надо власть. потому что это и не власть вовсе, а режим. режим регионалов и коммунистов. ну и плюс еще тушек.
Цитата
 
 
+2 # Геннадій Віталійович 22.10.2013, 12:56
Козуб уверенный и обоснованный. А Ковальчук...нем ного стыдно за Кличка что у него такой зам.
Виталий Владимирович, Вы задумайтесь, может Вам поменять своего зама???
Цитата
 
 
-4 # пінокіо 22.10.2013, 12:55
ничего не понимаю! в чем кроется обсуждаемая проблема? а может в том, что кресло главы облячейки ПР пана Ларина уже который месяц пылится без дела? это никого не волнует? а зря. позаяк через год Кличко станет Президентом Украины, и к склоняемому тут на вси бокы Ревенко онные же блоггеры начнут проситься гуськом на прием. с радушными объятьями и елейными улыбками.
Цитата
 
 
-5 # Костянтин Поляков 22.10.2013, 11:25
Шановні колеги, мені дуже приємно, що моя скромна особа привертає так багато уваги. Для тих кому нудно і нема чим зайнятися повідомляю: це мій перший і останній коментар в цій темі. І приділяти так багато уваги моїй персоні не варто. Валеріє, я м на твоєму місці відверте хамство в коментаря банив. Наскільки я знаю коментарі він незареєстровани х авторів у вас модеруються, то може не варто було би виставляти відверто хамські коменти? Всім дякую за увагу, до наступних зустрічей в ефірі :-)
Цитата
 
 
-1 # КРАСИВАЯ 22.10.2013, 12:00
Костянтин Поляков а ви знаєте, що я була названою Вами. Бо в Кіровограді інших прізвищ не знають.
Цитата
 
 
+1 # Красивая 22.10.2013, 11:15
Цитую snaiper:
Kventin/Как знаете,но эту тему я комментировать отказываюсь...Оппоненты перешли к откровенному хамству.
За что?Ведь ясно:Р-ко-это гвоздь в крышку гроба кировоградского УДАРа,а может,если окажется в ВР и партии.

Вы же знаете я не грубиянка, но последние события меня заставляют так начинать выражатся.
Цитата
 
 
+7 # snaiper 22.10.2013, 14:12
Ни я,ни Kventin не есть противниками УДАРа,но художеств руководства обл. организации.И плохого не говорили ничего,но свои мнения...Не востребованы-ра ди Бога!
Цитата
 
 
+7 # snaiper 22.10.2013, 21:30
Выражайтесь как угодно,но посмотрите реально на происходящее:кт о поддерживает сегодняшний курс кир-го УДАРа?И куда этот курс ведёт?Напр.:тра нспортная реформа.Да не реформа,но реорганизация.. Бездарная и враждебна жителям.Но где альтернативный проэкт?И так руководство облудара, ведёт себя во всех острых ситуациях..К сожалению.Одни разговоры и скандалы...Так что Ваш комплимент относительно изменения мной мнения относительно УДАРа ошибочно:я всегда относился к УДАРу с пониманием.Но не к руководителю!
Цитата
 
 
-2 # Красивая 22.10.2013, 09:46
А тобі напевно Поляков і в ночі сниться. Ні я не Поляков. ПРОМАХ.))) як бачу ти усіх поляковими назаваєш, чи не закохався часом
Цитата
 
 
-2 # Kventin 22.10.2013, 10:01
Красивая, :lol: ну звісно ж, що ти не Поляков, ти Полякова ;-)
Цитата
 
 
-2 # КРАСИВАЯ 22.10.2013, 11:47
Других фамилий не знаешь? :P
Цитата
 
 
0 # Kventin 22.10.2013, 09:40
Мені подобається істерія від Полякова, всі навкруг погані, куча ніків, але це вже нічого не міняє, за свої недоліки в роботі потрібно відповідати, тільки ти винен в цій ситуації, як щоб ти відразу провів по юстиції свою фількіну грамоту, з переобранням складу, звісно не легітимно, але юстиція цього ж не знала, то ви б щас пірували і пожинали плоди перемоги, а так "діло труба". Час іде і ві іде не на вашу користь ;-)
Цитата
 
 
+10 # snaiper 22.10.2013, 09:53
Kventin/Как знаете,но эту тему я комментировать отказываюсь...О ппоненты перешли к откровенному хамству.
За что?Ведь ясно:Р-ко-это гвоздь в крышку гроба кировоградского УДАРа,а может,если окажется в ВР и партии.
Цитата
 
 
-3 # КРАСИВАЯ 22.10.2013, 11:51
Какое хамство? Я не хочу регов видеть, после президентских выборов. А Козуб сейчас своими действиями, откровенно (ворогам допомогає)
Цитата
 
 
0 # Красивая 22.10.2013, 09:38
Доречі географічно Кіровоград не у Львові. І проблеми нагальні потрібно вирішувати а не безглузді зібрання проводити
Цитата
 
 
-3 # Красивая 22.10.2013, 09:36
Kventin Давайте не будемо хто і за чиї гроші працює. Мета єдина це вибори президента, і мені здається що Вас з Вашими ідеалами купили. Принаймні це так виглядає зі сторони. Саме Ви користуєтесь провладними ресурсами. Якщо Ви цього не знаєте то поцікавтесь у пана Козуба.
Цитата
 
 
-1 # Kventin 22.10.2013, 09:30
Красивая, ви розумієте, що людей кидать не етично і аморально, тому з Ревенком так і поступили, щоб людина це зрозуміла і поняла своє місце в суспільстві, торгувати партіями і людьми, які створювали цю партію ні хто не дасть.... Я лише за справедливість, але ви її не бачете, так як у вас своя точку зору "проплачена грошима" пана Онула...
Цитата
 
 
+4 # Красивая 22.10.2013, 09:02
Kventin таким чином своїми Козубівськими методами Ви просто хочете завалити президентські вибори. Ваша схема і мета мені зрозуміла. ПАРТІЯ РЕГІОНІВ ВАМ в поміч.
Цитата
 
 
+7 # КРАСИВАЯ 22.10.2013, 00:55
Цитую Kventin:
КРЫСИНАЯ, мені не потрібно розповідати, що мені робити, все уже зроблено :lol: , і тепер де-юре голова Козуб, а де-факто Горбовський, а на практиці це означає лише одне, що списки кандидатів на 2015 рік жодна зі сторін не зможе подати, потрібно тільки сідати і домовлятися, або Ревенку і Ко повертати отримані від Миколи Леонідовича кошти, це політика, а не демогогія яку ви розгорнули на цій сторінці ;-)

Високоморальна людина обізвалась))) на тобі ще смайл :lol: і вгамуйся. Не цікавий телепень
Цитата
 
 
+6 # КРАСИВАЯ 22.10.2013, 00:17
Ярослав Безменов что тебе там понравилось, бред полнейший. Зачем вообще спрашивать мнение Козуба ведь он даже нечлен партии Удар.
Цитата
 
 
+5 # КРАСИВАЯ 21.10.2013, 22:08
А мне вообще не интересно что там и с кем делал, меня волнуют выборы президентские. Если пустить все на самотек то покращення нас ожидает еще лет 10. А этот человечище Козуб сидит во Львове и умничает, да ему все равно (ласково сказано) и на Удар в том числе.
Цитата
 
 
-3 # Ярослав Безменов 21.10.2013, 21:55
Мені сподобалось. Козуб молодець. А Ковальчук вводить людей в оману... особливо з приводу боргів за виборчу кампанію 2012 року.
Цитата
 
 
0 # George 21.10.2013, 21:40
Не воспринимаю Козуба. Не воспринимаю с местных выборов 2006-го (когда одни заборы нам вещали что Козуб уже мер, а другие, что "вмер")). С тех пор у него было прозвище в определенных кругах "помаранчевый до трусив". Ну вот как-то как не понравился он мне с первого взгляда так и не могу до сих пор найти хоть что-то позитивное в нем. Но! Тем более я удивлен тому, что ОБЪЕКТИВНО в этом баттле Козуб (опираясь хоть на что-то: уставные нормы, знание ситуации и т.п.) убедительнее и увереннее Ковальчука (который только в двух видео из восьми не производит впечатления человека "лепящего отмазку"). Кстати офигетельно интересно, о какой такой "всей правде" обмолвился Козуб в своем третьем видео?
Цитата
 
 
-3 # Олена 21.10.2013, 21:37
Дівчата, також з вами погоджуюсь, а то знайшовся "експерт"-Козуб , який тільки може що співпрацювати з біло-синіми та розколювати партію!
Цитата
 
 
+4 # КРАСИВАЯ 21.10.2013, 20:18
Валерія полностью согласна с Вашим мнением единственная его цель это позорить Удар, банеры, ситики, всевозможные собрания провозглашения себя любимого начальником вселенной. А главное все это делает за бабло ПАРТИИ РЕГИОНОВ вот почему я так возмущена. Ему Удар не нужен он просто отрабатывает бабло. Еще и по скайпу нам тут рассказывает, какой он классный.
Цитата
 
 
-2 # Валерія 21.10.2013, 20:05
Так позиціонує Козуб себе наче від нього все залежить і він абсолютно правий, а те що він зі своїм угрупуванням розколює УДАР, то це нормально, він в цьому вини і своєї участі не бачить!
Цитата
 
 
-5 # Василь Аркадійович 21.10.2013, 19:12
Козуб тріпач.
Цитата
 
 
+2 # Ленчик 21.10.2013, 19:01
Бывалый Вы говорите, что Козуб заплатил агитаторам деньги, а что же за люди которые постоянно кричат верните, заплатите. Или заплатил на показуху используя журналистов Кировоградских. Вон мне лично предлагали 14 октября пойти за полтинник постоять перед офисом партии УДАР пикетировать типа Ревенко отдай деньги. Прикол за 50 гривников идти и кричать верни деньги.
Цитата
 
 
+3 # КРАСИВАЯ 21.10.2013, 18:53
Kventin счастливого Вам пути. Лучше делайте что то полезное чем демагогию разводите Ваши слова делом не подкреплены только глупые разговоры.
Цитата
 
 
-8 # Kventin 21.10.2013, 23:31
КРЫСИНАЯ, мені не потрібно розповідати, що мені робити, все уже зроблено :lol: , і тепер де-юре голова Козуб, а де-факто Горбовський, а на практиці це означає лише одне, що списки кандидатів на 2015 рік жодна зі сторін не зможе подати, потрібно тільки сідати і домовлятися, або Ревенку і Ко повертати отримані від Миколи Леонідовича кошти, це політика, а не демогогія яку ви розгорнули на цій сторінці ;-)
Цитата
 
 
-7 # Kventin 21.10.2013, 18:00
Ви можете з мене глузувати і спробувати мене образити, але цим ви будете показувати лише свою убогість і повірте мені, я на вас не ображуся, я йду до своєї мети і повірте, що я її все рівно доб'юся........ .
Цитата
 
 
+5 # КРАСИВАЯ 21.10.2013, 17:44
Kventin да уж и так ВАМ много своего внимания уделила. Не интересны ВЫ мне примитивные, о и смайлик ВАМ в подарок :lol:
Цитата
 
 
-3 # Петр 21.10.2013, 17:43
Хочу відповісти Квентину... Ви дійсно убога людина... І не тому що не маєте свою думку, мабудь маєте... Але убогість ваша в неприйняті іншої думки!
Цитата
 
 
-5 # Kventin 21.10.2013, 17:53
Замкнуте коло, я розумію, що в любому випадку, я для вас убога людина, але я сперечатися не буду, так як я себе вважаю порядною людиною, в мене є своя думка, я іноді прислухаюся до гарних думок інших людей, але якщо я буду приймати всі інші думки які мені не подобаються, то я перестану себе поважати....... .
Цитата
 
 
+6 # красивая 21.10.2013, 17:35
Kventin еще не хватало что бы как там нужно Вы трогали хватит того что Вы дышите нашим кислородом. Я говорю о всех Ваших коментах сайта Гречка и других Кировоградских сайтах. Была бы мужчиной был бы красивый.
Цитата
 
 
-4 # Kventin 21.10.2013, 18:03
Вашим киснем, не забагато ви на себе берете?
Цитата
 
 
-10 # Kventin 21.10.2013, 17:25
Красивая, куда ж нам убогим, у нас же у всіх не має своєї точки зору, вона лише є у ВАС :lol: І всі повинні придержуватися тільки її
Цитата
 
 
-2 # Ольга 21.10.2013, 17:23
Козуб явно підкупна людина, Партією влади, але дуже старанно намагається це приховати!!!
Цитата
 
 
-6 # Ольга 21.10.2013, 17:21
Здається мені, Козуб, тільки ото говорить, а на ділі цього небуло і навіть не проявлялось.!!! Тому однозначно ніхто не в праві судити.!
Цитата
 
 
-8 # Петр 21.10.2013, 17:07
Странно как то руководитель городской организации, старый партиец и.т.д. и т.п. решил отдать долги как то очень поздновато через пол года после выборов? А еще и товарищ Козуб... Нонсенс! Ибо у Козуба снега зимой не выпросишь!!!
Цитата
 
 
-8 # Кировоград 21.10.2013, 16:19
Козуб и Ревенко дружили, выпивали , трахали молодых девочек и тут на тебе , враги! Смешной Козуб говорит , что Ревенко предаст Удар, а как же они дружили......ст олько лет, он что не знал кто такой Ревенко......
Вывод один Козуб и Ревенко два сапога пара !
Цитата
 
 
+3 # snaiper 22.10.2013, 09:47
А ведь может быть,Кироград!
Цитата
 
 
-2 # Дитрих 21.10.2013, 15:46
Kventin- а что все кто несогласен с Вами обязательно холуи чьи то? Это неумение вести дискуссию или это издержки воспитания?
Цитата
 
 
-3 # Socrat 21.10.2013, 14:29
цікава особа Козуб. говорить, що робить все для того, щоб зберегти партію, але на практиці його діяльність більше схожа на спроби її дискредитації. очевидно ж, що навіть в разі його перемоги у цій "війні" партії вигоди не буде, а от йому скоріш за все будуть надані грошові девіденти від партії влади, з якою він, очевидно, співпрацює...
Цитата
 
 
-5 # пінокіо 21.10.2013, 13:59
Михайло - Вы правы! тем паче- кому еще не ясны методы работы власти регионалов? регионалы могут лишь фальсифицироват ь, насыласть МЧСы, открывать ложные аккаунты, скуповывать тушек и проводить любое нужно им решение через свои карманные самые "справедливые" в мире суды. честно работать они не могут. но люди же не слепые, люди все видят. потому и ненавидят этот отживший уже свое режим регионалов и коммунистов.
Цитата
 
 
+4 # Михайло 21.10.2013, 13:01
Як би дивно це не звучало, але скандал навколо УДАРу на користь самому УДАРу.
Подивіться самі, жодна партія не має такої озвучованості у провладних ЗМІ, як УДАР.
Цитата
 
 
+15 # Красивая 21.10.2013, 12:57
Kventin чи тобі писати про дурнуваті коментарі. Почитала твої ото вже точно дурнуваті, взагалі своєї точки зору немає, ото пишеш шо попало.
Цитата
 
 
-3 # Kventin 21.10.2013, 17:23
Красивая, як я можу ставитися до чоловіка, який підписується під жіночим акаунтом? Да і в загалі, я вас не чіпав і коментарій в мене на "Гречці" один, хоча як я розумію, що вас дуже заділо висловлення, щодо "Ревенківських холуїв" :lol:
Цитата
 
 
+3 # Федір Вікторович 21.10.2013, 12:50
Цитую Kventin:
Дуже весело читати коментарі від Ревенківських холуїв, ви хоч би платівку змінили :lol: Людина витрачала свої кошти і не відчула від цього задоволення у вигляді "депутатського крісла" на будь якому місцевому рівні, а пан Ревенко кинув свого бойового товариша, та ще й зумів на цій ситуації заробити гроші, продавши міську організацію колишньому регіоналу Онулу. А ті хто пише дурнуваті коментарі з цього приводу, то поставте себе на його місце........



Все честно,господа. Жизнь своего рода - игра. Надо уметь проигрывать красиво. Красиво заходить и красиво уходить. Это искусство, которое не каждому под силу.
Цитата
 
 
+27 # Красивая 21.10.2013, 12:43
Ну так ты же Бывалый как с тобой на Вы. Если будет угодно будет Вы. До недавнего времени я была сама любезность. Но теперь больше не буду любезничать потому что так не понимаете. С Вами Бывалый надеюсь не знакома
Цитата
 
 
-14 # Бывалый 21.10.2013, 11:56
Цитую красивая:
Бывалый тебя забыла спросить что и как мне писать.

Мы перешли на "ты"? Пили на брудершафт в "Арке"?
Или это у вас в партии так принято - новій хозяин, новые порядки?
Цитата
 
 
-20 # пінокіо 21.10.2013, 11:52
типа началась войнушка на самого неадекватного блоггера? господа хорошие, или Вы не знаете, что таковым на Гречке является пинокио? а щодо того кто там где куда и как, то я Вам так скажу: регионалам т.е. Януковичу, нравится чтобы в их партии были Ларин, Шаталов, Березкин, сбежавший ректор Мельничук и т.д. а Удару, т.е. Кличку нравится чтобы в его партии были Ревенко, Горбовский, Лариса Онул и т.д. а какая партия лучше - решать не Януковичу и не Кличку, а решать людям. главное, чтобы выборы были честными, без всяких там МЧСа и пр. контор по вызову...
Цитата
 
 
+25 # красивая 21.10.2013, 11:42
И красивая начала писать не красиво, потому что если козуб не может сооброзить чего ему в жизни делать, даже с помощью реговских ресурсов тогда пусть не мешает другим которые могут и делают.
Цитата
 
 
+26 # красивая 21.10.2013, 11:37
Бывалый тебя забыла спросить что и как мне писать. Козуб себя называет головою всех и вся, я была объектовной но сейчас я просто в шоке от его выступлений и заевлений.
Цитата
 
 
-16 # Бывалый 21.10.2013, 10:07
Цитую красивая:
Козуб как обычно расстройство психики на лицо. Он скоро себя папой римским будет называть. Шестая бригада его ждет, кто нибудь остановите этого психа

Что ж вы, красивая, так некрасиво.
Даме непристало так проявлять свое рабочее рвение.
Цитата
 
 
-21 # Kventin 21.10.2013, 10:06
Дуже весело читати коментарі від Ревенківських холуїв, ви хоч би платівку змінили :lol: Людина витрачала свої кошти і не відчула від цього задоволення у вигляді "депутатського крісла" на будь якому місцевому рівні, а пан Ревенко кинув свого бойового товариша, та ще й зумів на цій ситуації заробити гроші, продавши міську організацію колишньому регіоналу Онулу. А ті хто пише дурнуваті коментарі з цього приводу, то поставте себе на його місце........
Цитата
 
 
-5 # antireg 23.10.2013, 22:49
цікаво було б почути вашу думку: а якби Ревенко поділився б з Козубом коштами, вирученими від продажу ударівського осередку, чи виступав би Козуб в такому разі проти Ревенка?
Цитата
 
 
-18 # Бывалый 21.10.2013, 10:06
Цитую Антон:
Да никак человек не узбагоится:)))) К кормушке его так и тянет. Ничего у тебя не получится, многоуважаемый Наполеон;)

Да ладно. Козуб был спонсорам партии. И свои бабки отдал агитаторам, покрыл долги партии.
Так что про кормушку - это вы убого как-то, даже не смешно.
Цитата
 
 
+8 # Антон 21.10.2013, 09:59
Да никак человек не узбагоится:)))) К кормушке его так и тянет. Ничего у тебя не получится, многоуважаемый Наполеон;)
Цитата
 
 
+22 # красивая 21.10.2013, 09:46
Я не пойму а че он во Львове делает. Если он там живет пусть и мозг выносит львовским. Здесь своих психов хватает!!!
Цитата
 
 
-19 # Олег21 21.10.2013, 09:44
Ковальчук - брехло
Цитата
 
 
+22 # красивая 21.10.2013, 09:42
Козуб как обычно расстройство психики на лицо. Он скоро себя папой римским будет называть. Шестая бригада его ждет, кто нибудь остановите этого психа
Цитата
 
 
+8 # Федір Вікторович 21.10.2013, 09:36
Козубу лишь бы пофилософствова ть:) Не ту отрасль деятельности выбрал:) Странный народ-хотели знать правду-вот она вам. Кто же доктор, что вы хотите знать ту правду, которая нравится вам.
Цитата
 
Loading...

Додати коментар

Коментатори, які допускатимуть у своїх коментарях образи щодо інших учасників дискусії, будуть забанені модератором без додаткових попереджень та пояснень. Також дані про таких користувачів можуть бути передані до МВС, якщо від органів внутрішніх справ надійшов відповідний запит.

У коментарі заборонено додавати лінки та рекламні повідомлення

Захисний код
Оновити